eltolok az egész kócerájt a bontóba...és akkor ki lesz dobva az egr szelep is és kihozod az újat jó nagy hitellel ez is egy megoldás és legalább pörgeted a gazdaságot
Szeretek táv gyógyítani. Most 200 000X-es energiát közvetítek éppen feléd 950ft/perc-ért.
Tegyük tisztába az alapokat. Gyárilag a sportmotorok 90%-nak puha a futóműve. Már mint valódi pályatempóhoz. Na most ez nem feltétlenül jelent puha rugót. A csillapítás is lehet túl puha. És akkor a gyári futóműolajról ne is beszéljünk ami az első két körben nem folyik aztán 4 körig jó, majd túlmelegszik és hintalovat csinál a motorból.
A gyári futóművet csak egy bizonyos tartományban lehet állítani. A szakik nekem azt mondták, hogy az utolsó 3-4 kattintás a gyári csillapításon már semmit nem ér.
A gyári futóművet pl. nem lehet teljesen elzárni. Míg egy TTX rugós tagon ha elzárod a csillapítást az valóban nem fog mozogni mert elzárod az olaj útját.
Na most, hogy a te motorodnak mi a baja arról fogalmam nincsen!
Azt se tudom, hogy miért estél el. Én a szar gumira szavaztam régen is és ezt tartom.
Megmondom miért. A világ összes hülyeségét elkövettem már a ringen és ehhez képest szinte sosem estem el. (Ez laza 6 esést jelent 9 év alatt).
Lapon átmentem a rázókövön kb. 10x, ott ahol te elestél én lapon lementem a vízelvezetőbe. Ilyenből sosem volt esés pedig a futómű az én motorom se volt mindig jó. Még most se az.
Ahogy gázt adsz elindul a hátulja. Nem a huplik miatt.
Vagy a huplik miatt de akkor életveszélyesen szar a futóműved.
Le kell szervizelni, meg kell nézni hová volt tekerve, hozzád kell állítani stb. mindezt lehetőleg egy szakemberrel nem pedig a tegnap nyitott Suzuki szervizben.
És a pályára pályagumi való.
De tegyük fel ha mélyedés van a kanyar íven akkor azt h követi le egy túl kemény hátsó futómű? Ráülök, szinte nem is megy lejjebb
A másik amit egy rutinos pályázó elárulhatna, hogy miért tűnik el az első majrécsíkom így kb párhuzamosan a hátsóval? Mármint a legtöbb motornál pályán azt látom h hátul nulla a majré, elöl viszont 1-1 centi van kb. Nálam mire hátul eltűnik, elől 2-2 miliméter marad maximum, de inkább kevesebb.
Tényleg nem tudok rájönni. Láttad te is a videót, szerinted mi volt a gond? Nem éreztem h nagyot hibáztam volna, arra tudok gondolni amit Zolinak is írtam, hogy nem bírta a hátsó futómű lekövetni az útegyenetlenséget, mert túl keményre van állítva (az első tulaj állítgatta, az eleje is lejjebb van engedve egy centit).
A rutintalan pályázók fő ismérve, hogy nem tudják miért estek el.
Annyira elzsibbasztja az érzékeiket az új élmény,hogy kb. lövésük nincs semmiről.
Nem bántásként mondom velem is így volt.
Úgy 10 pályanap után jöttem rá, hogy lövésem sincs mit csinálok a pályán.
Kellett vagy 40 mire rájöttem miért vagyok lassú.
Azóta próbálom kijavítani a hibákat.
Elég ritka, azért sem akarok nagyon lemaradni róla, mert 1-2 karcot leszámítva tényleg az.
1 kakucs, 2 euroring, 1 hring (4 és fél kör pontosan)
Amúgy nem is a pályázás miatt szeretnék ezrest, oda egy 750 lenne az igazi, hanem az utca miatt, épp azokért amit leírtam. Az esés (gondolom láttad) nem hiszem, hogy a teljesítmény miatt történt. Bár h mi miatt, arra még nem jöttem rá, annyira azért nem volt tükörig döntve, meg a gáz se volt rátekerve h így el kelljen mennie a tapadásnak. Elvileg lábtartóig lehet ezeket dönteni, az meg még messze volt.
Elég ritka a tizéves hibátlan káöt hacsaknem sárgafekete.
Tényleg nem sértés meg kioktatás de egyév 21e Km 3 euroring két hungaroring ami már eséssel végződött nem olyan ami miatt ezresre kéne cserélni.
És tényleg nem sértésből mondom.A hatszázas tud még mutatni azért egykét dolgot főleg hogy csontgyárin 2 perc alatt is talicskáztak vele.
Hang meg ízlés dolga hallgatok eleget sornégyest de amit ezek a sor3-asok művelnek az kész gyönyör minden téren.
Lehet, de abból kiindulva, hogy első motornak (még robogón se nagyon ültem) ezt is sokallották, sztem nem lenne gond az ezressel sem. Kipróbáltam múltkor egy K7et, nem volt ijesztő az ereje. Nézegettem k8-9 750eket, de eléggé arany árban adják azokat. Akkor inkább az a hibátlan K5 ezer amit már voltam is megnézni
Sor4 hangot szeretem, a többi nem tetszik Azért a Daytonat kipróbálnám egyszer, lehet beleszeretnék élőben
Nem csesztetés de 750 inkább lehet jó lenne így egy év után.
Bár most mentem egy cbr-el.
Tényleg döglött ha nem pörgetem.
Ezért kellemes a 3 henger.
Egy daytona 675 ez alapján tudom mondani hogy tényleg király a hatkilósok közt.
Akkor egy szavam se lehet, idióták inkább ne is hívogassanak, nekik úgysem elég olcsó :) Egy értelmes hívjon, nézze meg, aztán úgyis megveszi mit árulsz?
Nagyképű lenne azt mondani, hogy ki. Nem erről van szó, csak simán megszoktam, még így is h elől kisebb a lánckerék. Már nem hozza azt az adrenalint, mint az elején, alól meg egyenesen gyengének érzem, két személyről nem is beszélve. Kanyarban viszont nagyon fog hiányozni ez a könnyedség, bár a futóművet el kell vinnem beállíttatni ha megmarad, mert nagyon nem érzem jónak, eleje lent van, hátulja kemény (sztem többek között ezért is ment el a hátulja a ringen, nem tudta kimozogni azt a szintkülönbséget). Nem azért kéne az ezres, mert elmondhatom h ezres, hanem mert ki akarom próbálni kell-e az nekem hosszú távon, vagy jobb a 600 vagy 750.
hasonló ajánlatok vannak.........meg felhiv,semi bemutatkozás------menyi az alja? mondom ami ki van irva és leteszei.......másik hiv,legalább bemutatkozik és érdeklődik,elmondom hogy minden kopó cuc ki van cserélve csak nem volt kedvem a hirdetéshez oda irni,de azt irtam hogy költségmentes.........erre kérdezi 47000Km-r? mondom igen......vezérmülánc volt cserélve? mondom nem......kérdi ménem?
Tegyük tisztába az alapokat. Gyárilag a sportmotorok 90%-nak puha a futóműve. Már mint valódi pályatempóhoz. Na most ez nem feltétlenül jelent puha rugót. A csillapítás is lehet túl puha. És akkor a gyári futóműolajról ne is beszéljünk ami az első két körben nem folyik aztán 4 körig jó, majd túlmelegszik és hintalovat csinál a motorból.
A gyári futóművet csak egy bizonyos tartományban lehet állítani. A szakik nekem azt mondták, hogy az utolsó 3-4 kattintás a gyári csillapításon már semmit nem ér.
A gyári futóművet pl. nem lehet teljesen elzárni. Míg egy TTX rugós tagon ha elzárod a csillapítást az valóban nem fog mozogni mert elzárod az olaj útját.
Na most, hogy a te motorodnak mi a baja arról fogalmam nincsen!
Azt se tudom, hogy miért estél el. Én a szar gumira szavaztam régen is és ezt tartom.
Megmondom miért. A világ összes hülyeségét elkövettem már a ringen és ehhez képest szinte sosem estem el. (Ez laza 6 esést jelent 9 év alatt).
Lapon átmentem a rázókövön kb. 10x, ott ahol te elestél én lapon lementem a vízelvezetőbe. Ilyenből sosem volt esés pedig a futómű az én motorom se volt mindig jó. Még most se az.
Ahogy gázt adsz elindul a hátulja. Nem a huplik miatt.
Vagy a huplik miatt de akkor életveszélyesen szar a futóműved.
Le kell szervizelni, meg kell nézni hová volt tekerve, hozzád kell állítani stb. mindezt lehetőleg egy szakemberrel nem pedig a tegnap nyitott Suzuki szervizben.
És a pályára pályagumi való.
A másik amit egy rutinos pályázó elárulhatna, hogy miért tűnik el az első majrécsíkom így kb párhuzamosan a hátsóval? Mármint a legtöbb motornál pályán azt látom h hátul nulla a majré, elöl viszont 1-1 centi van kb. Nálam mire hátul eltűnik, elől 2-2 miliméter marad maximum, de inkább kevesebb.
az a baj hogy oda ültem
Annyira elzsibbasztja az érzékeiket az új élmény,hogy kb. lövésük nincs semmiről.
Nem bántásként mondom velem is így volt.
Úgy 10 pályanap után jöttem rá, hogy lövésem sincs mit csinálok a pályán.
Kellett vagy 40 mire rájöttem miért vagyok lassú.
Azóta próbálom kijavítani a hibákat.
1 kakucs, 2 euroring, 1 hring (4 és fél kör pontosan)
Amúgy nem is a pályázás miatt szeretnék ezrest, oda egy 750 lenne az igazi, hanem az utca miatt, épp azokért amit leírtam. Az esés (gondolom láttad) nem hiszem, hogy a teljesítmény miatt történt. Bár h mi miatt, arra még nem jöttem rá, annyira azért nem volt tükörig döntve, meg a gáz se volt rátekerve h így el kelljen mennie a tapadásnak. Elvileg lábtartóig lehet ezeket dönteni, az meg még messze volt.
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Tényleg nem sértés meg kioktatás de egyév 21e Km 3 euroring két hungaroring ami már eséssel végződött nem olyan ami miatt ezresre kéne cserélni.
És tényleg nem sértésből mondom.A hatszázas tud még mutatni azért egykét dolgot főleg hogy csontgyárin 2 perc alatt is talicskáztak vele.
Hang meg ízlés dolga hallgatok eleget sornégyest de amit ezek a sor3-asok művelnek az kész gyönyör minden téren.
Sor4 hangot szeretem, a többi nem tetszik Azért a Daytonat kipróbálnám egyszer, lehet beleszeretnék élőben
Bár most mentem egy cbr-el.
Tényleg döglött ha nem pörgetem.
Ezért kellemes a 3 henger.
Egy daytona 675 ez alapján tudom mondani hogy tényleg király a hatkilósok közt.
Csak ne ülj bele mer kiesik az alja.