Csak a félreértések elkerülése végett: nyilván az "alacsonyabb sebességről gyorsítva" dolgot nem 6.-ban csinálom. Hanem mondjuk 3-ban 40-ről. Azt meg nem gondolom, hogy normális lenne, hogy 6-ban kb 4000-es fordulatnál rángat gyorsításra.
Sziasztok!
Vadi Új Abus lakatok, láncok a bolti ár kb feléért
Steel o chain 110cm 7eFt
Steel o chain 85cm 5eFt
Steel o chain plus 110cm 8eFt
Steel o flex granit1000 12eFt
Granit quick maxi 12eFt
Strada 34/55 maxi 8eFt
Sziasztok!
K1 600-asom nemrég elkezdte csinálni, hogy 6-ban, 80-ról gyorsítva úgy 90-ig rángat. Néha néha más fokozatokban is éreztem már, de nem annyira erősen. Ha alacsony tempóról gyorsítok ki, semmit nem érezni belőle, teljesítménycsökkenést sem vettem észre. Jól sejtem hogy a kuplungom kezdi a végét járni?
Ha fussa rá érdemes de nem lesz baja anélkül se.
A full gyári motoron is van állítani való. De a rendes állítás PC-vel 80-120e Ft a többi meg nem sokat ér. A gyári elektronikát ne írasd az csak parasztvakítás.
Szerintem valami berezeg az új dob más frekvenciájától. Nézzétek végig a csatlakozókat, kapcsolókat. Különös tekintettel a kitámasztó, vészleállító, borulásjelző hármast.
Ha felraksz egy teljes versenyrendszert a motorra semmi nem történik (max. az exup hibát dob).
Ott valami elektronikus hiba van.
A gyari dob katalizatorral telejesen le lett veve es egy kis osszekoto van es egy 30 centis dob mashoz nem nyultunk! Az exup szelet meg regen kilettt iktatva ugy hogy a gyari dob volt fent! Es ez csak az uj dobnal jelentkezik
Egy dobtól nem lesz túl nyitott a rendszer a K6-on hiszen ott marad középen a bazi nagy katalizátor.
Az exup szelep jelezhet hibát de azt folyamatosan csinálná. Itt valami más lesz a gond. Szerelés közben valamit megpiszkáltatok szerintem.
Olyan nincs, hogy a túl nyitott rendszer miatt elveszi a gyújtást. Vagyis én nem tudok róla, hogy lenne.
Tudnatok segiteni? Olyan problemam lenne, hogy vettem egy bodis dobot k6 600 ra felszereles utan alacsony fordulaton hasznalva menet kozben bevillan a muszerfalon a kulcs jel az immobilajzer jele es olyan mintha kihagyna a gyujtas? Miert csinalja ezt illetve mi a baj? Tul nyitott igy a rendszer?
hello! van 1 gsxr 600 k3. beállitom a láncfeszességet a feszítőkkel és amikor meghúzom a tengely anyáját totál befeszíti a láncot. valakinek valami ötlet?
Sziasztok! Nincs valakinek K6 600hoz jobb oldali lábtartó konzolja (43511-01H01)? A ringes csúszáskor a kipufogó egy picit kihajlította és nem nagyon szeretném az alumíniumot visszahajlítgatni. Köszönöm!
Tanácsotokat szeretném kérni hogy milyen olajat milyen gyertyát érdemes venni k2be.