Igazából akármelyiket veszed, nem nyúlsz mellé, mert mindkettő a kategória legjobbja.
Supercorsáról több a visszajelzésünk, mind csakis pozitív. Én már csak azért is az RR k3-at venném, nekem az szimpatikusabb
eleve egy cég gyártja azonos gyártási technológiával szóval.... 95% ua a gumi.
Norbi mint szakmabeli, lenne egy kérdésem. Miért nem kapok sehol Magyarországon Dunlop Q3at? Nagyon jókat olvasok róla, de tudtommal senki nem forgalmazza. Te tudsz róla esetleg vmit?
Kecsón 2 bárral melegen simán el lehet melegíteni, főleg ha kint is meleg van.
Hringen 1,8 melegen....persze idő függő is. DE ne felejtsük el, nem verseny gumi én 2bár alá sose mennék vele.
nekem 2,1el hátul 35 fokban volt a legjobb. de pl 28 fok körül volt már csak 2,3 volt melegen hátul és azzal tetszett.
na de egy szónak is száz a vége tényleg, ha sietünk akkor pályára pálya gumi
G Astranak kimondott rendszeres baja hogy a kurva EGR miatt osszekormolja magat belulrol sok varosi hasznalat alatt, aztan fos lesz az egesz, leragad vagy nem nyit/zar rendesen az EGR szelep, onnantol meg rangat, neha leall, henger kihagy, miegymas.
Egyreszt kell neki 1 ora autpalya akkor megjavul par honapra, ha meg vegkepp megragadt akkor biza ki kell szedni es kiganyezni.
A jo megoldas biza a levakolas, de az atokfajzat mernokok a twinportba mar beleraktak egy olyan funkciot hogy amikor az EGR nyit akkor az ECU figyeli a nyomasvaltozast a szivocsoben, es ha azt nem erzekeli, akkor gyujtja a check engine lampat rogvest.
Attol meg ugyan vigan el lehet jarni vele de muszakin ugye jattolni kell majd.
Norbi ez a kép kecskeméten készült a gokart pályán, 2 bar volt a gumiban melegen. Szénné melegedett, egyszer az eleje radírozott el, egyszer meg majdnem óriási high side lett belőle. Viszont HRingen mikor elcsúsztam 1.8ra volt melegen belőve, normálisan nézett ki teljesen, ott sztem nem volt elmelegedés probléma.
Nem rossz gumiképek, de azért van ami nem tetszik :)
Mint R17 dolgozó látok pár szépséget a műhelyben a srácoknál, amikor valaki pályázott gumit hoz szerelni, természetesen utcára. Ebből nincs sok, de na
Oli mennyi volt Hringen a nyomás az S20ban? Látszólag elég melege volt annak a guminak. Egyébként ha utcaival amatőr szinten pályázni akkor Dunlop SportSmart2 Egyelőre én is azzal toltam, természetesen elértem a határait jövőre más megy
Kidobott azasszony mer ferekurtal?
Bar ma fogytak.Titta fittnesz volt.
Jah és persze kicsi K5 haccázam
Supercorsáról több a visszajelzésünk, mind csakis pozitív. Én már csak azért is az RR k3-at venném, nekem az szimpatikusabb
eleve egy cég gyártja azonos gyártási technológiával szóval.... 95% ua a gumi.
Hringen 1,8 melegen....persze idő függő is. DE ne felejtsük el, nem verseny gumi én 2bár alá sose mennék vele.
nekem 2,1el hátul 35 fokban volt a legjobb. de pl 28 fok körül volt már csak 2,3 volt melegen hátul és azzal tetszett.
na de egy szónak is száz a vége tényleg, ha sietünk akkor pályára pálya gumi
Egyreszt kell neki 1 ora autpalya akkor megjavul par honapra, ha meg vegkepp megragadt akkor biza ki kell szedni es kiganyezni.
A jo megoldas biza a levakolas, de az atokfajzat mernokok a twinportba mar beleraktak egy olyan funkciot hogy amikor az EGR nyit akkor az ECU figyeli a nyomasvaltozast a szivocsoben, es ha azt nem erzekeli, akkor gyujtja a check engine lampat rogvest.
Attol meg ugyan vigan el lehet jarni vele de muszakin ugye jattolni kell majd.
Bocs az offert
Mint R17 dolgozó látok pár szépséget a műhelyben a srácoknál, amikor valaki pályázott gumit hoz szerelni, természetesen utcára. Ebből nincs sok, de na
Oli mennyi volt Hringen a nyomás az S20ban? Látszólag elég melege volt annak a guminak. Egyébként ha utcaival amatőr szinten pályázni akkor Dunlop SportSmart2 Egyelőre én is azzal toltam, természetesen elértem a határait jövőre más megy