Hàt a maceràsabb verziót vàlasztottam, egy új utàngyàrtottat vettem bele (aztmondjàk jobb mint a gyàri) a régit pedig megtekercseltetem,így megmarad pótba hàtha szükség lesz rà.. kicsit húzósabb lett de nem sajnàlom rà a pénzt, csak menjen
Sziasztok! Elkészült a gixxer (gondoltam leírom,hàtha valakit érdekel de lehet a kutyàt se )
Minden rendben van a motorral,csak hogy kicsit félek...
még pót aksival fogok jàrkàlni egy ideig az biztos!
Elég szar érzés hogy nem bízok a sajàt motoromban
Szia,
Mikor elhoztad, mondták, h szar?
Nagyon jó szerelő lehet...
Mikori pontosan? 97?
Pénteken délután csörizz meg, a számom a hirdetésemnél megtalálod, aztán kitaláljuk mi a baja.
Hát ezt már végig kell járni, ha ennyi belement. Jó repair master kell neki meg tán még kis pénz és utána jó sokáig használni, hogy sok boldog pillanatot adjon és ne bukj akkorát
Ez a szerelem Tibesz
Valszeg first bigbike és szerette volna újabb tizenévekre rendben tudni a blokkot. A megállapításaid helyesek, de az érzelmi kapcsot te kihagytad.
Szar ám mikor a sikerben bízva rápenderítesz 1 vagon pénzt és az elmarad
Nekem volt 1 olyan, hogy a vételár 3xosa belement. Mondjuk jó is lett, csak utólag nézve faszság volt
A szerviz előtt vettem új tárcsákat, fékbetéteket meg még pár dolgot és már akkor sem érte meg volna eladni, ezért is lett megcsináltatva a motor. Az már hogy jó ötlet volt azt nem tudom, de most már nem fogom így hagyni a motort. Meg jó lenne használni is
Hát bocs, hogy ezt mondom de ezt a legelején elbasztad.
Ha az "új" márkaszervizben rendeltet jelent akkor gondolom a motorra ráköltötted minimum az árát még egyszer.
Amikor azt mondták új szelepek meg vezérműtengely na akkor kellett volna megállni.
Bontott blokk. Ha nincs akkor eladni blokkhibásan és venni egy másikat.
Hogy mi baja lehet a motornak? Fogalmam nincs.
Bocs de nem bírtam magamban tartani.
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem! Sajna a SRAD-om már nagyon régóta szarakodik.... Első sorban elmesélem a story-t... Tavasszal elvittem szelephézagra a motort és kiderül hogy a hengerfejbe egy egy szeleptőke bemaródott és nem lehet kiszedni, plusz a vez. tengely leszorító is meg van görbülve... Ezek lettek cserélve: Hengerfej, új szelepek, új vez. tengely, szelepszár szimeringek, új szelepek új vezérmű lánc plusz feszítő..... De mikor elhoztam mondták hogy szar a csapom és azért nincs benne erő.... Vettem egye bele bontottan és működött is vele, de elmentem motorozni és megint szarakodott.... Ha rajta van az AC akkor nincs alapjárat, nem jár az egyik henger.... De ha lehúzom akkor meg normálisan jár és van alapjárat de még így is darabos az alapjárat.... Mi lehet a gond srácok? Mert már elegem van az egészből.... Kurva sok pénzembe van és még mindig rossz....
kontakt spré..........ki szokott kotyogósodni,és mindig elmozdul......enyém is csinálja,benyulok,megmozgatom jó,az első kátyuig meg mozgattam picsi csavarhuzóval a sarukat és igy anyit értem el hogy nekem reflektor nem szokott lenni
Én is arra gyanakszom múltkor szétszedtem megmozgattam de azóta megint jelentkezett a probléma.
Mivel tudom azt tisztítani pucolni?
Köszönöm a segítségedet! :)
Olyan problémám van, hogy a k9-es 600 as gixeremen elmegy a műszerfalvilágítás és a világítás az indexek pedig folyamatosan égnek.
Ezt teljesen random csinálja egyszer elmegy egyszer visszajön!
Tudtok segíteni, hogy mit kezdjek vele?
Biztosítékokat megnézem illetve a csatlakozást ami hátrafut a blokkhoz de ezen túl?
Nem mondhatod hogy nem fogadtam meg a tanàcsot