Még egy fontos dolgot szeretnék kérdezni!
Csinàlt màr valaki otthon olajcserét GSX-R-en?
Nem spórolàs képpen,de én szeretném megcsinàlni!
Meg hogy milyen olajat érdemes hasznàlni,és milyen szűrőt?
Azt észre vettem hogy a menetteljesítményhez képest a fékek finoman szólva gyengék, 180-ról intenzíven fékezve halàlfélelmem volt..
A féktàrcsàk hajlamosak hullàmosodni vagy akad velük màs gond is?
Sziasztok!
Nemrég vettem egy Gsxr-600 K1-et ( gyerekkori àlom)
Szeretném a segítségeteket kérni,hogy mire érdemes odafigyelnem stb.
Első dolgom volt mikor megvettem hogy szervízbe vittem a vasat, a szerelő csak annyit mondott hogy a koràhoz képest nagyon jó àllapotban van!(új gumik,lànc,lànckerekek,full gyàri àllapot)
Olvastam hogy a vàltóval akadnak gondok de én rendesen ràfeküdtem a témàra és úgy tűnik hogy gond nélkül veszi a 2-est is!
Na de a lényeg hogy itt vannak olyan tulajok akik még némelyik szerelőnél is jóval tapasztaltabbak,ha van időtök homàlyosítsatok fel légyszi :)
Màr rengeteg motorom volt de ehhez a tipushoz bizony zöldfülű vagyok, a segítségeket előre is kőszönöm
A barátod órája az autóban szintén nem pontos, az ő 70km/h-s sebessége a valósában alig több, mint 60. Elég sokat csal az órád. Ezek a 6kilós, 120 lóerő körül széria sportgépek a valóságban 250-60 között tudnak, egy átlagos emberrel. Értsd: nem lógnak ki oldaltáskák a motorról, amik a szelet fogják, nem 2 méteres, 130kg-os ember vezeti a gépet stb. Pl. amikor Balcsira csapatok lefelé, táskával megpakolva, néha odapörkölök és 230 felett már azért érezhetően erőlködik. A stabilitásról nem is beszélve.
Nem szedtem még szét az enyémet, de gyanítom, hogy elkopott a kapcsolóköröm és azért ugrik. Nekem a BMW-ben volt hasonló gond. A váltót hozzáértővel szétboríttattam, a fogaskereket meg elvittem felhegesztetni, megmunkálni. Fillérekből kijött a javítás (20e körül), azóta már 40 ezeret beleraktam, tehát mondhatom, hogy sikerült a javítás.
Az egy dolog, hogy te valószínűnek tartod, de attól még úgy van ahogy mondtam. Nekem a k6 600 -1 első lánckerékkel amikor 285 körül mutat az óra akkor megy gps szerint 230 fölött kicsivel. Neked meg pluszban az a +3 fok hátul igaz, hogy javítja a gyorsulást, viszont még jobban csökkenti a valós végsebességet és még nagyobbat csal az órád. Nem olyan bonyolult ez, lánckerekekkel való variálás ha javítja a gyorsulást akkor csökken a végsebesség és ez fordított esetben is igaz. Olyan nincs, hogy mindkét érték javul. Vagyis van, de azt úgy hívják, hogy plusz lóerő :)
Ahogy nézegettem, a gyárihoz képest neked elől -1 hátul +3 az eltérés, ezzel már azért csal rendesen, konkrétan több mint 20%ot. 230 körül van a valós végsebességed.
Sziasztok...
Kérdésem a következő volna.... a gsxr 600 k3 amikor megvettem elől 15 hátul 45 ös fogaskerék van 268 körül az óra igen nagyon nem akart tovább menni illetve 6.ba a fodulatom olyan 14000-14500 körül lehetett.... nos most tettem rá hátra egy 48 aas fogaskereket most az órám 299 mutat pont 6. tiltáson ... kiforogja már magát... szerintetek mennyi lehet akkor a valós sebességem, mennyit csalhat az óra? autóval 70-72 vel ment egy barátom akkor nekem 79-80 között ugralt a kijelző, felfele mennyit csalhat az óra még ?
Helló.
A váltó nem biztos,hogy rossz mert ha nem engedem vissza teljesen a gázt akkor szépen veszi a kettest is. Nem recseg be egyáltalán.De ha vissza engedem teljesen akkor magas fordulaton 8000fölött berecseg,de csak kettesbe.A többi sebességbe ha teljesen vissza engedem akkor sem recseg be.Próbáld meg a tiédnél is,hátha nem recseg be.Lehet hogy a suzukiknak a 2-es a betegségük mert egy pár embernek így van a kettes,hogy recseg meg elég sok használt váltó van eladó amelyikbe a 2-es hibás.
Csinàlt màr valaki otthon olajcserét GSX-R-en?
Nem spórolàs képpen,de én szeretném megcsinàlni!
Meg hogy milyen olajat érdemes hasznàlni,és milyen szűrőt?