Egy friss tapasztalatot osztanék meg veled! 3 éve vettem a SRAD-ot és most ott tartok hogy vezérlés csere és hát ha ott vagyunk akkor hézag meg miegymás... Aztán kiderült hogy régen szelepszakadásos volt valószínüleg a motor és éppen hogy eladásra összerakták...(Ahhoz képest jól bírta) A hengerfej összevissza van csiszolgatva illetve vez. tengely leszorító is ferde benne mert olyan igényes lehetett az előző tulaj illetve szerelő...Most ott tartok hogy ami idén ráment pénz abból már vehetnék még egy SRAD-ot.... Ezért is mondtam hogy inkább vedd meg a legolcsóbbat és költsél rá. Sokkal jobban jössz ki Meg annyit hozzáfűznék még, hogy vehet valaki 1 misiért motort ha az is ugyanolyan hurka mint egy olcsóbb. Aztán meg sírhat hogy átbaszták és már nincs cash megcsináltatni.
Sziasztok
GSX-R vásárlásán töröm a fejem csak még azt nem tudom hogy 600 vagy 750. Van valakinek tapasztalata mindkettővel. Gyári teljesítmény adatokat ismerem csak kérdés hogy menetdinamikába ez mennyire jön ki. Megéri-e azt a plusz pénzt amit kérnek a 750-es ért?
Fraszt kell szilikon,siman motorolajjal,es fel szoktam tolteni a szurot,legszurobol viszont csak gyari.A hiflo neha pontatlan es nem olcsobb a gyarinal.
Elnézést, teljesen igazad van, egy másik kommentre koncentráltam, a tiedre a thx lemaradt. Köszi! Már meg is rendeltem a HiFlo-t, úgyis minden olajcserénél újra cserélem, arra az 5ezer kmre sztem tökéletes lesz.
[71767]
Persze nem kell leborulni meg egyebek, de ha ilyen tanácstalan vagy és választ kapsz, akkor illik lecsulázni a másikat.
Jó a HF filter, arra figyelj, hogy jól illeszkedjen. Ha paranoid vagy, akkor az illesztési feluleteket kend meg véknyan szilikonnal és nem jut be ott se por.
Mivel nem az alattad író fajtájához tartozol és a thx volt a first...
Kezd az elején. Megvásárlás óta mi lett vele csinálva, hogy a 6év "állás" károkozásait feltérképezzétek ?
segítségeteket szeretném kérni !
suzuki gsxr 600 k2-esem van, kb. 2 hete vásároltam és egyik napról a másikra gyengült, nem forog ki ingadozik a fordulat terhelés alatt, azóta már csak 3.000 fordulat van, de teljes gázadásnál fullad. A motor kb. 6 évet állt, ami fontos lehet. válaszokat előre is köszönöm
Feszegethetjük, nincs nagyon fájdalmas kérdés. Persze nem mindig a km a döntő, inkább az állapot ugyebár. Pl lehet h jobban jártam volna ha 5ezerrel több van benne és az előző gazda gondosan megcsinál rajta mindent, új akksi, új lánc, stb. Így nekem kellett, de legalább tudom h biztos rendben van.
Ez a fékolaj dolog nem teljesen úgy van ahogy mondod, beszéltem az első gazdával telefonon, megvette szalonból, pályázgatott vele, aztán letámasztotta, mert volt mellette rendes pályamotorja. A 2. tulajt meg hagyjuk, első motorja volt (igaz nekem is), de kb motorolajon meg szűrőkön kívül nem cserélt semmit, még jó h csak 3e km-ig volt nála. Ja meg elvileg 6600km-rel adta el az első gazda, egy olajcserén kívül olyan sokat amúgy se kellett volna rákölteni. Vett rá supercorsákat, arrow dobot (megvan a gyári is, mind2 sérülésmentes) fém fékcsöveket, meg kisebb lánckereket előre.
Látod Zsigás ?
K5 600 és már megy a matekozás egy "filléres" alkatrészen.
Na gondold csak át újra azt a hibátlan és tartós 97es SRADot keresek 380ért témát
Nehogy veszekedni merjetek gyerekek !
Jó gyerek a Zoli, csak biztos látott már ezt-azt. Féjszre lehet szép minden, a km is lehet valós, de azt sem szabad figyelmen kívul hagyni, hogy a pályázott gépeket ált. karcmentesen is el lehet adni. Ruha le, pálya idom fel és gyia Adott vérmérséklet mellett le lehet rúgni az óraegységet és mehet fel Stack, Koso, miegymás és akkor ugye nem igen mér a gyári
Azt sem túlzás kijelenteni, hogy pályahasználat mellett 15-20alatt gatyára lehet tenni egy blokkot
Ha a tiéd szuper állapotú, akkor nem mindegy ki mit vél róla ?
Gondolom a szervízben nem lett szétkapva a blokk és beintózva, bemikrózva minden...
Mondjuk azt sem értem miért örül valaki annak ha egy 8-10-20 éves motorban kevés kilométer van.
Ezek közül hány olyan van amit alig használtak de rendesen karbantartottak? Még a pályamotorok a legjobbak ilyen szempontból de ki a pöcsöm pályázik évekig fékfolyadékcsere nélkül?
Ha a moci legalapvetőbb biztonsági berendezésére nem költött akkor a többi részére miért tette volna?
Szerintem ne feszegessük ezt a témát mert csak egyre fájdalmasabb kérdések merülnek fel.
igazából sztem semmi extra alkatrész
K5 háccázba vezérműlánc feszítő patron. legalábbis erre gyanakszunk már kissé, de majd megnézetem szakival, csak ez a tipp.
Te tényleg reménytelen eset vagy, már ne is haragudj, tudom, h értesz a motorokhoz, de fotelszakértősen hangzik úgy véleményt mondani valamiről, hogy nem is láttad. De nincs kedved elkezdeni, már mikor felraktam ide először a motort akkor is mindenbe belekötöttél, aztán mikor leírtam a dolgokot meg belinkeltem a nagyított képet (mint pl szted a tankon nekem sima matrica az embléma) akkor utána csend volt :) Nem tudom merre élsz, egyszer útba ejtelek aztán körbenyálazhatod ;)
Nem volt még kukaérett a meghajtólánc, ment volna még jópár ezret, de én akkor vagyok nyugodt ha tökéletes. Másnál is csörgött a vezérműlánc 18ezer körül, utánaállított a feszítő és azóta is jó. Meg gondolom 6ezer kmnyi pályázás se tett neki a legjobbat. Nem mindenki túrázgat mint te, nem is arra való. De nem gond ez h ilyen hitetlen vagy, más is az volt amíg nem látta :)
GSX-R vásárlásán töröm a fejem csak még azt nem tudom hogy 600 vagy 750. Van valakinek tapasztalata mindkettővel. Gyári teljesítmény adatokat ismerem csak kérdés hogy menetdinamikába ez mennyire jön ki. Megéri-e azt a plusz pénzt amit kérnek a 750-es ért?
Persze nem kell leborulni meg egyebek, de ha ilyen tanácstalan vagy és választ kapsz, akkor illik lecsulázni a másikat.
Jó a HF filter, arra figyelj, hogy jól illeszkedjen. Ha paranoid vagy, akkor az illesztési feluleteket kend meg véknyan szilikonnal és nem jut be ott se por.
Kezd az elején. Megvásárlás óta mi lett vele csinálva, hogy a 6év "állás" károkozásait feltérképezzétek ?
suzuki gsxr 600 k2-esem van, kb. 2 hete vásároltam és egyik napról a másikra gyengült, nem forog ki ingadozik a fordulat terhelés alatt, azóta már csak 3.000 fordulat van, de teljes gázadásnál fullad. A motor kb. 6 évet állt, ami fontos lehet. válaszokat előre is köszönöm
Ha ragaszkodsz a gyárihoz, akkor berakod ideiglenesen...
Ez a fékolaj dolog nem teljesen úgy van ahogy mondod, beszéltem az első gazdával telefonon, megvette szalonból, pályázgatott vele, aztán letámasztotta, mert volt mellette rendes pályamotorja. A 2. tulajt meg hagyjuk, első motorja volt (igaz nekem is), de kb motorolajon meg szűrőkön kívül nem cserélt semmit, még jó h csak 3e km-ig volt nála. Ja meg elvileg 6600km-rel adta el az első gazda, egy olajcserén kívül olyan sokat amúgy se kellett volna rákölteni. Vett rá supercorsákat, arrow dobot (megvan a gyári is, mind2 sérülésmentes) fém fékcsöveket, meg kisebb lánckereket előre.
K5 600 és már megy a matekozás egy "filléres" alkatrészen.
Na gondold csak át újra azt a hibátlan és tartós 97es SRADot keresek 380ért témát
Jó gyerek a Zoli, csak biztos látott már ezt-azt. Féjszre lehet szép minden, a km is lehet valós, de azt sem szabad figyelmen kívul hagyni, hogy a pályázott gépeket ált. karcmentesen is el lehet adni. Ruha le, pálya idom fel és gyia Adott vérmérséklet mellett le lehet rúgni az óraegységet és mehet fel Stack, Koso, miegymás és akkor ugye nem igen mér a gyári
Azt sem túlzás kijelenteni, hogy pályahasználat mellett 15-20alatt gatyára lehet tenni egy blokkot
Ha a tiéd szuper állapotú, akkor nem mindegy ki mit vél róla ?
Gondolom a szervízben nem lett szétkapva a blokk és beintózva, bemikrózva minden...
Ezek közül hány olyan van amit alig használtak de rendesen karbantartottak? Még a pályamotorok a legjobbak ilyen szempontból de ki a pöcsöm pályázik évekig fékfolyadékcsere nélkül?
Ha a moci legalapvetőbb biztonsági berendezésére nem költött akkor a többi részére miért tette volna?
Szerintem ne feszegessük ezt a témát mert csak egyre fájdalmasabb kérdések merülnek fel.
Innen 40 dollár a feszítő.+ posta Még 30.
Az egy 20-as.És ha fennakad a vámon +5-6e.
És mennyi lehet a feszítő itthon.
25-30e körül?
Csak nem vársz 4-6 hetet mert a posta bázis ül a cuccon.
Nekem könnyebb.Angliából minden ittvan 1-1,5 hét alatt.
Csak drágább egy postával ami 10 font.
K5 háccázba vezérműlánc feszítő patron. legalábbis erre gyanakszunk már kissé, de majd megnézetem szakival, csak ez a tipp.
Tipusspec cucc?
Örülj neki hogy kifogtad.
Nem volt még kukaérett a meghajtólánc, ment volna még jópár ezret, de én akkor vagyok nyugodt ha tökéletes. Másnál is csörgött a vezérműlánc 18ezer körül, utánaállított a feszítő és azóta is jó. Meg gondolom 6ezer kmnyi pályázás se tett neki a legjobbat. Nem mindenki túrázgat mint te, nem is arra való. De nem gond ez h ilyen hitetlen vagy, más is az volt amíg nem látta :)