Ott tartok hogy megvettem külföldről a használt karbisort (itthon hiánycikk, de ha véletlenül talál az ember akkor az csak egy kicsivel szarabb mint a cserélendő darab..) de a karbicserére még nem jutott idő. Az eredményről majd beszámolok.
Sziasztok! Szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek Van egy Suzuki Gsx-r 600 k3-as motorom. Ha egyesből kettesbe váltok magas fordulaton berecseg. Szerintetek mi lehet a baj?
Szia én pont a héten szedtem le a felső kormány hídat.
Nekem 36 os 12 lapú dugó kulcs és olajos rongy 2 rétegben alá hogy le ne basszam a sarkát.
Így vettem le és így is raktam vissza.
Üdv.:Árpi
Néztem a service manuálban 1000-1150 re írja a gyári értéket és a "LIMIT" értékhez 900 van írva. Nekem pontosan annyi is. De láttam már 75ezret futott gsxr-t 6-os kompresszióval is üzemelni.
Olyan embert keresek akinek van jól működő `99-es GSXR 600 SRAD-ja
Nekem is van egy és sajnos 2ezer alatt befullad, torpan a motort, 2ezres fordulatszámot elérve pedig mintha fenékbe rúgnák megindul és teljes fordulatszám tartományban hibátlan. Kompresszió 9-es (service manual szerinti határérték) gyertya új, karbi kipucolva, szelephézagok jók, gázállás érzékelő cserélve, vezérlés rendben stb. minden meg lett nézve a hiba mégis fennáll.
Ezért keresek valakit (lehetőleg Pest megyéből) akinek ugyanilyen motorja van és egyedi megegyezés szerint igény esetén anyagi ellenszolgáltatás fejében megengedi hogy a karbisort és trafókat rápróbálhassak az övéről az én motoromra. Természetesen a tulaj folyamatos jelenléte mellett.
Ha bárki is hajlandó ilyesmire nagyon megköszönném, nagy segítség lenne!
K6-K7 GSX-R 600hoz keresek komplett blokkot.Eddig a legjobb lehetőség egy 22000-et futott szervizkönyves 200000ft ért.Ha valaki tud ettől jobbat kérem ne tartsa magába.Köszönöm.
Ott tartok hogy megvettem külföldről a használt karbisort (itthon hiánycikk, de ha véletlenül talál az ember akkor az csak egy kicsivel szarabb mint a cserélendő darab..) de a karbicserére még nem jutott idő. Az eredményről majd beszámolok.