Belebotlottam ebbe a régi hozzászólásodba, aztán van hozzá egy kis plusz infóm a közelmúltból. Voltam ugye a márkaszervizben (Kecskemét) többek között a gyújtásnál jelentkező hibaüzenet miatt, mint mondták tényleg sokat állhatott a motor, a szoruló bowden miatt darálta le az exup motor a saját fogaskerekeit. Átnézték, fékfolyadék kb soha nem volt cserélve, ugye előtte szedtem le a 8 éves gumikat róla, úgy h mintázat még bőven volt rajtuk. Szerintük is teljesen valós a km (pedig már kőkemény 15ezernél járok), szerencsés voltam vele. Jóóó, tudom téged az se győzne meg ha az elmúlt 9 évről folyamatos onboard videot mutatnék
Amúgy csak légszűrő ügyben keresgéltem, nem tudom mit rakjak bele, múltkor unixtól rendeltem gyárit 6e ft körül, de hívtak a napokban, hogy megszűnt az a cikkszám új cikkszám nélkül... Hiflo-t bele merjem rakni?
99-től VTEC-es a CB400, nekem 94-es volt. Sztem csak jót tett neki.
Viszont a fogaskerekes vezérlés, visz mindent.
Sztem egy SRAD-ot többe kerül fenntartani.
Nagyon vacilalok mi legyen, mert ez ügye oktatomotor volt, emiatt valszeg karbantartottak. A srad nagyon tetszik, es amiatt h sok van talan olcsóbban fenntartható. A cb400on szamit e h változó szelepvezerleses vagy sem? Szokott gond lenni vele?
A gyári új alkatrészek nem mondhatóak olcsónak, de nem is kellett cserélnem semmit. A német meg angol ebay-en mindig van hozzá cucc. A kis Bandit messze van tőle...
Nem-nem.
Én imádtam amikor nekem az volt. Nagyon megbízható kis motor volt, jól is ment ahhoz képest, h csak 400-as volt. Olajat nem evett semmit, és nem kellett rá költeni csak gumi, meg fékbetét. A világból kivitt volna.
A kék színt ismered nem? Ha olyan színű füst jön a kipufogóból valszeg van baja. Ha nyélgázon kidobja valamelyik fokozatot szar a váltó, ha elengedett kormánynál elhúz valamelyik irányba görbe a váz vagy a futómű stb.
Ez nem típusismeret, ez alap motorismeret.
Ha ez nincs meg nálad vigyél magaddal olyan embert akinek meg van.
Na, ezek korrekt hozzaszolasok, vegre nem a 800alatt nincs motor vasarlas tipus! Most adódott 400ert egy ismert eloeletu Honda cb400, de ha találnék Ennyi korul jo gsxrt, akkor jobban kellene. Motor valto kiderul? Egy olajat zabáló motorra hogy jövök ra, hogy mar veres a torka? Tipusismeret nelkul sajna megvagyok love a dologgal :-(
Az árakat nézegetve meg annak, hogy 4-5szett új papucs árán biztos nem adnak jó motort. Szegeltet, tákoltat azt szarásig, csak vigyék már a háztól. Ezt tudod te is
A Bandi az tényleg szervizes, a barátomnál is áll darabokra szedve, el is akarja adni. Nehezebb az alkatrész beszerzése is...
Amit a kolléga mond, azon csak mosolygok... Srad esetében, az eredeti ár háromszoros ráköltésével együtt már olyan K4-es motort veszel, hogy megszólal! Mégiscsak évekkel fiatalabb egy Sradnál... Értem én, hogy saját ízlés, meg tutira jó, de nem kell az első szembejövő szart megvenni (és arra költekezni), hanem az első szembejövő, jó állapotú motort érdemes, amit egy jó műszaki érzékkel megáldott szerelő/sógor/Jóska haver is átnéz, vagy akár te magad, ha veszed a fáradtságot, és alaposan beleveted magad a Suzukis műszaki ismereteid tágításába. Sok forintot spórolsz magadnak ezzel...
Egykori motoros újságíró, SuperBike menő Szabó Henrik barátom 300 000 Ft-ért kukázza a Sradokat, és kiszagol olyan tiptop vasakat, hogy az ember álla leesik.
Egy szintén újságíró (tesztmotoros) barátom testvérének K2-es 600-ast talált, cakk-pakk 5 kilóért, és simán van annyira rendben a gép, mint az én K8-asom.
Ha 380ert kapnék olyat, ami egy szezont elmegy ugy h csak hasznalni kell, nagyon boldog lennek :) Legjobban attol felek, hogy a motorja es váltója kivan, olakat eszi, sok gond van vele, kopott. Apróbb dolgokat meg tudok csinálni rajta, sőt, meg egy elrepedt vaz se gond mert aluminiumot hegesztek ugyis :)
Szia. Én 380-ért vettem tavaly karácsonykor azóta 15ezer kilómétert mentem vele, nagyobb gond nélkül! Egyik súber tűm felakadt, ami 1-2 hetes fejtörést okozott, de megoldottam, azóta csak szeljükna kilómétereket!
Én azt javaslom, nézd meg kitől veszed, előtte beszélj vele telefonon, stb...
És mint már kérdeztem számít hogy én mit gondolok?
Amúgy csak légszűrő ügyben keresgéltem, nem tudom mit rakjak bele, múltkor unixtól rendeltem gyárit 6e ft körül, de hívtak a napokban, hogy megszűnt az a cikkszám új cikkszám nélkül... Hiflo-t bele merjem rakni?
Pest mellett közvetlen, Dunaharasztin: Sapka Művek.
Viszont a fogaskerekes vezérlés, visz mindent.
Sztem egy SRAD-ot többe kerül fenntartani.
Üdv mindenkinek!
Amúgy egész tetszetős lett a festés.
Én imádtam amikor nekem az volt. Nagyon megbízható kis motor volt, jól is ment ahhoz képest, h csak 400-as volt. Olajat nem evett semmit, és nem kellett rá költeni csak gumi, meg fékbetét. A világból kivitt volna.
Gyorsan.
Ez nem típusismeret, ez alap motorismeret.
Ha ez nincs meg nálad vigyél magaddal olyan embert akinek meg van.
A Bandi az tényleg szervizes, a barátomnál is áll darabokra szedve, el is akarja adni. Nehezebb az alkatrész beszerzése is...
Amit a kolléga mond, azon csak mosolygok... Srad esetében, az eredeti ár háromszoros ráköltésével együtt már olyan K4-es motort veszel, hogy megszólal! Mégiscsak évekkel fiatalabb egy Sradnál... Értem én, hogy saját ízlés, meg tutira jó, de nem kell az első szembejövő szart megvenni (és arra költekezni), hanem az első szembejövő, jó állapotú motort érdemes, amit egy jó műszaki érzékkel megáldott szerelő/sógor/Jóska haver is átnéz, vagy akár te magad, ha veszed a fáradtságot, és alaposan beleveted magad a Suzukis műszaki ismereteid tágításába. Sok forintot spórolsz magadnak ezzel...
Egykori motoros újságíró, SuperBike menő Szabó Henrik barátom 300 000 Ft-ért kukázza a Sradokat, és kiszagol olyan tiptop vasakat, hogy az ember álla leesik.
Egy szintén újságíró (tesztmotoros) barátom testvérének K2-es 600-ast talált, cakk-pakk 5 kilóért, és simán van annyira rendben a gép, mint az én K8-asom.
Én azt javaslom, nézd meg kitől veszed, előtte beszélj vele telefonon, stb...