Nem azt mondom, hogy feltétlen rossz lehet! Csak lehet érdemesebb az olcsóbbat megvenni, mert ha megcsinálod akkor saját magadnak akkor sokat nem fogsz csalódni . Inkább olcsón vegyünk szart mint drágán
Na neem, ha ez a megoldás, hogy a vételár többszörösét kell rakolteni, akkor ez nem az én motoron lesz:-( 450ert pstikanak hirdetik, azt gondoltam, ezek valoban talan koltsegmentesek lehetnek, de kis buta naiv vagyok :)
Szia! Lehet hogy tudok tanácsot adni mert nekem is SRAD-om van!:) Elsősorban nem feltétlen van jó állapotban ami 400-450 környékén van. Gondolj bele hogy hány igénytelen gazdát élhettek át vagy kisebb nagyobb bukásokat. Ezeknél a motoroknál figyelni kell a vezérlésre mert volt egy gyári hibájuk hogy a feszítőpatron könnyen elengedte magát és cserélni kellett. Inkább mondanám azt neked hogy vedd meg a legolcsóbbat és a maradék pénzből pedig megcsinálsz rajta mindent és akkor tuti jó állapotban van. Én dettó így csináltam és most már elmondhatom hogy szinte tökéletes állapotban van és a saját ízlésemre alakítottam. Igaz már a megvételi ár háromszorosánál járok, de minden forintját megérte amit ráköltöttem.
Szia,
Eléggé. A 750, meg TL, meg Busában, már 6" széles van.
2001-től a 600-asban is másmilyen van.
De sztem ki lehet görgőztetni, bár annyiért már adnak a bontóban is másikat. Talán még színben is jót. Arra figyelj, h 17 x 5.5"-ost.
Sziasztok! Motor vásárlás elött állok, amiben gondolkoztam 125ccm után, az a 400as Bandit volt, de lebeszéltek róla, miszerint elég drága a fenntartása, és nem túl jó választás. A másik elérhető árban levő motor ami nagyon tetszik, a 600as SRAD GSXR. Olyan 400-450körül látok szépnek mondottakat, és az lenne a kérdésem, hogy érdemes e belevágni egy ilyenbe? Fontos lenne, hogy strapabíró konstrukció legyen, mert hát ugye nem fiatal motorok ezek sem, és nem szeretnék mellette ülni szomorkodva, hogy megint nem megy, megint egy valag pénz. A fenntartása milyen költségekkel jár, gumit leszámítve mondhatni, hogy olcsó, vagy húzós minden hozzá?
Sziasztok! Motor vásárlás elött állok, amiben gondolkoztam 125ccm után, az a 400as Bandit volt, de lebeszéltek róla, miszerint elég drága a fenntartása, és nem túl jó választás. A másik elérhető árban levő motor ami nagyon tetszik, a 600as SRAD GSXR. Olyan 400-450körül látok szépnek mondottakat, és az lenne a kérdésem, hogy érdemes e belevágni egy ilyenbe? Fontos lenne, hogy strapabíró konstrukció legyen, mert hát ugye nem fiatal motorok ezek sem, és nem szeretnék mellette ülni szomorkodva, hogy megint nem megy, megint egy valag pénz. A fenntartása milyen költségekkel jár, gumit leszámítve mondhatni, hogy olcsó, vagy húzós minden hozzá?
bal oldalt a ramair aladt van egy csatlakozó,be van dugva az oldalidom első hütő takarójához,sok sok geci vezeték megy bele,egy gumi cumi van ráhuzva és hálistennek előrefelé,szóval az összes retket abba viszi a menetszél,huzd szét pucold ki,fujd be,nyald meg
Sziasztok!
Van egy k4 600-as gsxr-em, ami érdekes dolgokat produkál:
6.-ban teli gaz hatására elkezd dadogni rángatni, a sebesség és fordulat változó, hogy mikor kezdi. Üresben terheletlenül és a többi fokozatban nem tapasztalok ilyet csak 6.-ban. Kb olyan mintha a motor egy pillanatra leáll a. Előfordult, hogy a fordulatszám mérő a nullára ugrott egy pillanatra, lehet hogy a motor is leállt.
Tapasztalt már valaki hasonlót?! Köszzi előre is.
ok koszi , ti tudjatok mirol van szo tehat ertelmesen irtam gondolom
a motor nemetbol vettem es ot a kezdoknel levank tiltva kiseb lora . :) baszak meg... igy nez ki a kepen ,,
csak innen van letiltva szerinted vagy elektronikabol is . ?
Eléggé. A 750, meg TL, meg Busában, már 6" széles van.
2001-től a 600-asban is másmilyen van.
De sztem ki lehet görgőztetni, bár annyiért már adnak a bontóban is másikat. Talán még színben is jót. Arra figyelj, h 17 x 5.5"-ost.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a különböző évjáratok hátsó kereke mennyire kompatibilis a 600-as Gixereknél?
Kép alapján csak annyit látni, hogy a SRAD-nak egyenesen vannak a küllők, az újabbaknak már ferdébben!
Ma a Mátrában sikerült egy kátyúba úgy belemenni, hogy elgörbült a felnim!
Akksisarukat nézd meg, h megvan-e húzva. Riasztó van benne?
Sztenderkapcsolót is lesd meg.
Van egy k4 600-as gsxr-em, ami érdekes dolgokat produkál:
6.-ban teli gaz hatására elkezd dadogni rángatni, a sebesség és fordulat változó, hogy mikor kezdi. Üresben terheletlenül és a többi fokozatban nem tapasztalok ilyet csak 6.-ban. Kb olyan mintha a motor egy pillanatra leáll a. Előfordult, hogy a fordulatszám mérő a nullára ugrott egy pillanatra, lehet hogy a motor is leállt.
Tapasztalt már valaki hasonlót?! Köszzi előre is.
Üdv.: P.Gy.
Raktam fel neked egy videót!
a motor nemetbol vettem es ot a kezdoknel levank tiltva kiseb lora . :) baszak meg... igy nez ki a kepen ,,
csak innen van letiltva szerinted vagy elektronikabol is . ?