Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Majus 9 euroring, aztan lehet nagy a pofad :)
Na látod te kis fasz! Csak eljutottál a szerelőig....így kell ezt...nem itt baszogatni a fórumosokat a csörgéseiddel.
Amekkora kis buzi vagy, most meg a láncszetteddel fogod teleírni a topicot. Bazdmeg te kész csoda vagy, hogy egyáltalán felnőttél!
Ha lesz annyi eszed, hogy a láncod feszességét ellenőrzöd, az pedig (már)meg van nyúlva (a "billegő" láncszemek ennek előjele), akkor ne a megnyúlt szakaszt állítsd be gyári lógásra! Érted? ÁÁÁ mindegy...
Vasárnap szétszedjük megnézzük a tekercset hogy néz ki mennyire van megpörkölve.
A feszszabáyzó meg kifordítva hogy legyen hűtése.
én is inkább a felujitást javaslom
Én a MOTOBEES KFT-nél csináltattam a tekercselést de super lett.
itt egy bontott tekercs.......http://olx.hu/hirdetes/suzuki-gsxr-600-750-generator-k1-k2-k3-k4-ID2AwJz.html#07965f54c1
de legalább 4 hengeres
Ja........de az elozo motorod legalabb randa sarga vot.
nekem se volt enyire megégve,2 tekercs volt megbarnulva,a képet innen töltöttem le mutatóba
Nekem nem nézett ki ilyen szarul. Az angolok ebben is ilyen jók.

http://www.sportmotor.hu/motor...
a jelenség ugy kezdődik hogy világitáson nincs töltés(már amelyiken van kapcsoló)ha a feszabod uj akkor tuti generátor tekercs,multival mérd ki van e töltés,ha 12V akkor nincs,álltalában a 18-ból kettő szokott megégni.....nekem Dóka Sánsor Ózdon tekercselte meg tizen pár ezer forintért......
Igen, simán kihúzhatod.
Koszonom a segitseget!
Nem egydarabbol äll az a pälca Mert amikor bekuplungolsz a kuplungtänyert kinyomo resz együttforog a kuplungal viszont ami a blokkon kivül van resz amit lätsz nem lenne fasza ha annyit forogna mint a belsö ezert van tobb darabbol hogy eltudjon mozdulni.Simän kihuzhatod a pälcät a blokkbol.Sztem sztenderen ällva sem fog kifolyni az olaj (enyem mindig emelon van ha hozzänyulok) Arra ügyelj amikor az ujat beteszed hogy a mellette levo dzsuväbol amit a länc csinäl ne jusson a blokkba.
A fesz szabályzó ami most van rajta elvileg még jó azt nemrég raktam rá. De az előző ami volt rajta az megolvadt kicsit a vezetékeknél.
Total felesleges anyagpazarlas az a negyedik cucc komplett.
álltalában a leégett generátor leüti a fesszabályzól........ha szerencséje van még nem
Vagy a feszszabályzó vagy a generátor rossz vagy mind kettő(én úgy jártam)
vagy egy hengert ledugózni
Valamit rosszul mertel.
Az akksin kene 14 v koruli toltest merni alapjaraton.
De mivel lemerult menet kozben igy a monitor elott az a tippem hogy vagy a generator vagy a fesszab esetleg mindketto rossz.
El kene vinni egy szerelohoz a motort.
Azert nem akkora futasteljesitmeny a jellemzo
egyértelmü hogy ki fogyott a benzin a generáétorból