Na látod te kis fasz! Csak eljutottál a szerelőig....így kell ezt...nem itt baszogatni a fórumosokat a csörgéseiddel.
Amekkora kis buzi vagy, most meg a láncszetteddel fogod teleírni a topicot. Bazdmeg te kész csoda vagy, hogy egyáltalán felnőttél!
Ha lesz annyi eszed, hogy a láncod feszességét ellenőrzöd, az pedig (már)meg van nyúlva (a "billegő" láncszemek ennek előjele), akkor ne a megnyúlt szakaszt állítsd be gyári lógásra! Érted? ÁÁÁ mindegy...
a jelenség ugy kezdődik hogy világitáson nincs töltés(már amelyiken van kapcsoló)ha a feszabod uj akkor tuti generátor tekercs,multival mérd ki van e töltés,ha 12V akkor nincs,álltalában a 18-ból kettő szokott megégni.....nekem Dóka Sánsor Ózdon tekercselte meg tizen pár ezer forintért......
Nem egydarabbol äll az a pälca Mert amikor bekuplungolsz a kuplungtänyert kinyomo resz együttforog a kuplungal viszont ami a blokkon kivül van resz amit lätsz nem lenne fasza ha annyit forogna mint a belsö ezert van tobb darabbol hogy eltudjon mozdulni.Simän kihuzhatod a pälcät a blokkbol.Sztem sztenderen ällva sem fog kifolyni az olaj (enyem mindig emelon van ha hozzänyulok) Arra ügyelj amikor az ujat beteszed hogy a mellette levo dzsuväbol amit a länc csinäl ne jusson a blokkba.
Valamit rosszul mertel.
Az akksin kene 14 v koruli toltest merni alapjaraton.
De mivel lemerult menet kozben igy a monitor elott az a tippem hogy vagy a generator vagy a fesszab esetleg mindketto rossz.
El kene vinni egy szerelohoz a motort.
Amekkora kis buzi vagy, most meg a láncszetteddel fogod teleírni a topicot. Bazdmeg te kész csoda vagy, hogy egyáltalán felnőttél!
Ha lesz annyi eszed, hogy a láncod feszességét ellenőrzöd, az pedig (már)meg van nyúlva (a "billegő" láncszemek ennek előjele), akkor ne a megnyúlt szakaszt állítsd be gyári lógásra! Érted? ÁÁÁ mindegy...
http://www.sportmotor.hu/motor...
Az akksin kene 14 v koruli toltest merni alapjaraton.
De mivel lemerult menet kozben igy a monitor elott az a tippem hogy vagy a generator vagy a fesszab esetleg mindketto rossz.
El kene vinni egy szerelohoz a motort.