Nem vagyok olajszakértő de szerintem a 40-50w közötti különbség csak elég nagy terhelésen jön ki.
Pályázás-pályázás között is van különbség. Kakucson/Euroringen való pötyögéshez jó a gyári olaj. Tavaly voltam 2 napot Kakucson de nem akartam semmit csak döntögetni. Szerintem nem járt 8000 felett a fordulat. Ehhez nem kell 10w60.
Nem számít semmit. Én 5 évig azt használtam és bevált ennyi. Most előkerült a Kawasaki gyári fémdobozos ELF olaja és nem bírtam neki ellenállni.
De bármelyik jobb fajta (nem hamisított) 10w50-es fullszinti olaj megteszi.
Megnyugodtam, hogy azért vannak értelmes emberek is itt, csak mindig a köcsögök a leghangosabbak...
Köszi az infókat, még annyira nem nagyon nagyon hangos, de pl tegnap h sokat mentem vele sztem hangosodott. Most 300v 10w40 van benne, mivel azért túlnyomórészt utcán használom (havi 1-2 euroringet tervezek), ezért 7100ban gondolkodok, csak nem tudom maradjak-e a 10w40nél vagy magasabbra váltsak.
A vezérműláncnak nagyon lazának kell lennie, hogy baj történjen. Egyszer a 2004-es ZX-10R-en 2 pályanap alatt elszállt a lánc. Aztán a ZX-Kupát letoltam vele mert hát muszáj volt!
Mikor kicseréltük a láncon már összeakadtak a láncszemek. Szóval ha valóban lánchangja van akkor nem kell azonnal feszítőt cserélni rajta. Persze ha borzadály hangos akkor ne játssz vele.
(Kawasaki szerviz egyből adott 80 000Ft-os árajánlatot. 30-ból kihoztuk.)
De majd a köcsög szobamotoros megmondja mikor cserélj mert az ő mocijába 150 000km van.
Ha pályázol akkor Motul 300V 15w50. A vezérműláncon nem segít. Azt a brutál terhelésváltások nyírják ki.
Lanc ritkabban adja meg magat,es akkoris csak ha direkt rafeszitenek mondjuk feszitobe dugott csavarhuzoval es tulfeszitik.
Oassz a suzuki arait de altalaban 25-30 egy gyari uj.
Nekem szelepfedel le lanc hutlzalkotegelovel biztosit,es csere volt a menete a dolognak.
RC51 kollega eskuszik az APE manual feszitore,egy kicsit trukkos a behangolasa azemlitett tulfeszites miatt de nem ordongosseg.
Kerdes hogy bevalljak e kecskemeten.
Nalam van gyar manual a daytona675 re fejlesztve ONLY RACE felirattal.
Meg megjatszok telen egy komplett cseret ha tovabbra is szarakodik.bar most kussol.
Emlékszem már, olvastam egy jó pár évvel ezelőtti hozzászólásod ez ügyben, akkor írtál a tiedről h ezt produkálta és aztán utána állított a feszítő. Akkor azt mondod használjam és majd magától elmúlik? Csak ne az legyen h rodeo ridenál rá akarnak beszélni a fölösleges feszítő cserére.
Arra gondoltam, hogy segíthet-e az 50es vagy 60as olaj a lánc problémákat megelőzni vagy nincs jelentősége. Pályázok is (vagyis próbálkozok).
Egyébként automata feszítője van. Várd meg amíg ugrik egyet. Szakértő szerelő kézzel is tud kattintani rajta. De csak 1-et szabad kattintani.
A K4 750-em 7000km-el az órájában már zörgött. Aztán 10 000km-nél elhallgatott és 35000-ig meg sem szólalt amikor is eladtam. A haverom elvitte kb. 50 000-ig 2010 magasságában. Tavaly megkeresett egy fickó, hogy ez az én motorom volt-e? Mondom igen. Ő 27 000km-el adta el! Valahol most járja az országot egy K4 750 kb. 30-35 000km az órájában úgy, hogy van benne 70-80 000.
Mondjad csak már megszoktam De amúgy 4én viszem kecskemétre, majd felhívom őket h ezt is írják hozzá a teendőkhöz. Csak szeretem tudni, hogy ha gond van akkor pontosan mi lehet.
Persze, de azért eléggé jól sikerült visszanyomozni. Mikor a 2. tulaj vette 7000 volt benne (eredetiség vizsga fotó) Első tulajnak megszereztem a számát, ő mindent elmondott (persze gondolom bevallani amúgy se vallaná h visszatekert 10ezret eladás előtt :). De tényleg alátámasztják a dolgok amiket mondott, mármint a pályázást. Kisebb lánckerék elől, eltekergetett futómű, supercorsák. 10w40 helyett 10w50 vagy 60 segíthet majd?
A kuplung pálca szimeringnél szokott szivárogni.