Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali.
Lenne hozzátok pár kérdésem. Van nekem egy gsxr 600 k6. Most elkezdte csinálni nekem, hogy nem tölti vissza az akksit. Reggel pöccre beindítottam felment a hőfok 82fokra majd elindultam vele kb. 5 perc motorozás után megállt és teljesen lemerült az akksi ( új feltöltött akksi ) és nem akart beindulni csak bikázásra. Amikor megállt megfogtam a feszültségszabályzót és forró volt, plusz ami a generátortól jön 3 sárga vezeték az is meleg volt. Esetleg valaki nem találkozott már ilyennel a saját vagy valaki k6-osán?
Fesztültségszabályzón multiméterrel diódamérést csináltunk ami a service manualnak megfelelő értékeket mutatott. Az akksinál is mértünk ott viszont csak 12.10-et mutatott ami gázadásra sem ment feljebb.
Mi lehet a probléma oka?
Remélem tudtok segíteni.
Köszi
Nekem 36500 van a gixerbe es még gyári a láncszett
Azaz a kis fogaskerek oldalarol? Service manualba mintha ugy lattam volna, hogy a palca kuplunglamella feloli resze kiszelesedik. De nem vagyok ebben biztos, futolag sikerult meg csak megneznem
A palcat a motor bal oldala felol vettetek ki? Siman csak ki kell huzni, a masikat betolni es annyi?
Én 36-nál járok.A kislánckerék kopott el minimálisan.
RK-t nézem vadul.
Bár az mindenhol drága.
Ahogy olvasgattam 20-25 körül szokták cserélni a láncot, de gondolom a pályázás meg a kisebb első lánckerék se élettartam hosszabbító.
Nem akarok olcsósítani, kap egy arany DIDet lánckerekekkel, ugyan így -1 első lánckerék felállással. Nekem mind1, hogy most vagy jövő szezonban cserélem, többször úgyse kell, addig nem tervezem megtartani. Gondolkodtam, hogy maradjon-e a -1 elől, de félek, hogy hiányozni a mostani gyorsulása.
Totál szakszerű bár ilyennel eddig 30e körül találkoztam.
Olyan 40-45e a szett.
Lehet csórósítani hogy csak láncot veszel.
Mivel kevés km van benne így szerintem a lánckerekeknek semmi bajuk.
Kár hogy nem adták a gyárit vissza.
Gondolom a pályás első ember nemigen használta.
Igen, köszönöm Most már tuti nyugodtan alszok
A szerelő hívta fel rá a figyelmem, hogy kicsit szorulnak a szemek, nincsenek síkban, hanem dimbes dombosan állnak. Bocsi, lehet h nem ez a szakszerű megfogalmazás
A kisebb első lánckerék miatt még jobban "rángatják" a lánckerék tengelyét ahogy veszik fel az ívet. Legalábbis elmondása szerint
Ugye, hogy ugye?
No annak mi baja?
Sikerült a szerelőmnek megoldani a lánccsörgés problémát, kattintott egyet a feszítőn és már jó is a motor. 40 perc volt az egész és újra szépen duruzsol. Úgy suzukisan szépen :)

Viszont kell egy hajtólánc szett...
Ez tényleg jó ötlet, jóval egyszerűbb így a helyzet. Családban van is esztergályos, megcsináltatom vele. Viszont ezek szerint a pálcát simán ki lehet húzni, meg visszarakni?! Tegnap ahogy szétszedtem nem mertem kihúzni a helyéről
Na igen, meg nincs ott akkora nyomás, h azt ki tudja lőni...
Mi meg leleményesek vagyunk.
Nem tudom miert nem lett volna jo egy mart horony oda meg egy seeger gyuru... Miert kellett ele huzni az ontvenyt? Az fontos hogy üveg kemeny anyagbol legyen az utängyärtott pälca mert valami puha fost simän elnyal...Enyemben is vastagabb van.Sajät keszites ,egy este alatt legyartottam rendsodrofogbol Viszont azt a reszt ami a szimeringtol befele van gyäri vastagsägra kell leszedni mert mäskepp tul passzos a kuplungtengelybe.
Kívülről sajnos nem lehet megoldani, mert van egy perem a szimering előtt ami miatt nem tudod kivenni.
Viszont, egy kollégánál pont most kísérleteztük ki(600 K2), h ha nincs szétbaszva a szimering, akkor 2 tizeddel vastagabb pálcát kell esztergáltatni bele, és orvosolja a problémát.
Na igen.
Viszont magyarok vagyunk, és találékonyak...
Tipikusan De legalabb ne ugy csinältäk volna meg a helyet hogy csak blokkszetszedessel lehessen kicserelni
Az lesz az egyertelmuen sikerult megneznem ma. Mar csak annyi lenne a kerdesem, hogy emiatt tenyleg ki kell szedni a blokkot mint ahogy a kolega irta: http://www.sportmotor.hu/motor...

Vagy meg lehet ezt oldani kivulrol is?

Koszonettel
Én is inkább csak hidegebb állapotában hallom, amíg az olaj meg a víz nem éri el a rendes üzemit. melegem semmi különös. na majd valami white fülű megmondja egyszer
Nalam se a lanc ment tonkre. Lehet h magatol megszunne ha mennek meg igy vele, automatan utanallitana a feszito.
Csutortokon viszem egy kornyekbeli jobb hiru szerelohoz, telefonon elmondtam neki a tuneteket, azt mondta siman allit kezzel a fesziton es ennyi, elo szokott fordulni ilyen. Ha a 14ezerbol 5-6ezret palyazott akkor ez ertheto teljesen szerinte. Persze a suzuki kecskemetet felhivtam ugyan ugy elmondva h mi a baj (igy is ugy is viszem gari fekhenger cserere hetfon), azok meg csak habogtak h haaat nem tudjak, ott kell hagyni a motort, stb. Persze jobban megeri eladni egy uj feszitot mint allitani a regin :)
Vez lánc lesz az...enyémbe is van hangja,nem csörgés hanem ilyen surrogás.Dehát ki nem szarja le ezt azt jelenti van benne. Prop techbe azt mondták nem gáz.Meg ha már igazán fasza meleg akkor nem is csinálja.Volt olyan k5 600 ami 15ezernél ugy zakatolt a gazda elmondása szerint "majd széthullt" majd ugrott egyet a feszitő és aztán semmi gond
mondjuk én semmi különösebb hangot nem vettem észre, ezt is akkor hallottuk amikor ment műszakira és a gyári dob volt rajta....

+ összehasonlítottuk egy k3-mel aminek csendesebb valamivel a blokkja. na majd kiderül
nekem 55.500 van a K5-ben és talán most kezd valami kis hangja lenni, vagy szelephézag vagy lánc. de inkább utóbbira tippelünk. azért érdekes amiben 15k alatt tönkremegy.... na mindegy

most akarom majd megnézetni, mert nem akarom hogy baj legyen.

olajban 7100 10w40 és idén megyek pályára is, bírni fogja