Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Örülök h egyben vagy. Amugy meg tudok egy jó szervizt ha szükséges.
Van hozzá yami nyergem ha kell...
Szia,
479ml kell száranként, 102mm-re kell a szintet beállítani.
Eredetileg Showa SS-05 olaj van benne.
Ha keményíteni akarsz akkor erősebb számút válassz bele. Itt a táblázat hozzá:
http://www.vstrom.info/Smf/ind....
Finom mechanikai munkát végző gépműhely nincs a közeledben?
Biztos kispénzért kimérnék több ponton egy nagyon pontos kisméretű furatmikróval van e átmérő eltérés a házban!
Lehetőleg 2pofás és minél kisebb ponton érintkező tapintúcsúcsal mérjenek és nagyon de nagyon sok helyen! befele haladva is meg egy mélységben több mérést is.
Létezik ilyen kis méretű furatmikró is!

Alul a K3 nál is a 6dugós toki van? Ha igen akkor 99% a 6dugód 7féle képen viselkedik sajna ennyi gondatlan km után, mert nagyon érzékeny a fékpormentes hibátlan porvédők és dugó felület, tömitőgyűrű, stb.stb.stb. -re...
Ezeknél a 6dugósoknál jobban oda kell figyelni a gondozásra, mint a 4dugós nyergeknél! és a nagy felületű fékbetét miatt még a fékpor is több két betét csere közt! Minden motorozás megkezdése előtt őszintén hányan fújják ki legalább levegővel mikor a gumiba fújtok levegőt, vagy csak ellenörzitek a kúton akár egy kerékfújtatóval.... Azzal is már sok fékpor kopadék kijön ami nem fog lerakódni és megenni a porvédőt aztán az mögé bemenni,stb....
Ezt én is végigjátszottam az enyémmel (k7 600)... és inkább vettem rá egy brembo rcs19-est+ fém fékcső de a fék sokkal sokkal jobb lett... (még vadászok alulra monobloc-ot úgy lesz az igazi.) ... Nem olcsó történet, tom... és ha érdekel, Nissin felejtős!
k4 tellokba szimeringet kell csereltetnem, milyen olajat ajanlotok ?
Több megoldás is van erre.

A legegyszerűbb ha szerzel egy viszonylag fiatal R1 felső munkahengert.
Ilyesmit.

Esetleg ducatiról.

Viszont a fékcső felső csatlakozója szerintem nem fog stimmelni.
Ki kell tekerni hogy passzoljon.
Lehet újonnan venni nissin daytona fékmunkahengert de ez meg a gixxeré ami nem túl jó és olcsón van bontott is.
Igaz azok elég lutrik én már 2-t is vettem mindkettő folyt a légtelenítőnél.

De ha a simán jó neked a régi és nem kell semmiféle csillivilli cucc csak hogy működjön a gyári nissin legalább 10 féle japo gépben megtalálható így gombokért pótolhatod.
álltalában a yamaháét szoktág fel szegelni
Köszönöm válaszod.
Elég cifra szopásban vagyok a fékemmel, részletes írást (mivel kurva hosszú) találsz a pályamotorozás topicban.
Röviden azért akarom kicserélni mert hibás, nem engedi vissza rendesen a nyomást, illetve egy ponton picit akad is.
Mind a proptech mind a fullgas ugyanazt mondta, nevezetesen hogy ilyen korra már könnyen lehet hogy a ház kopott és ha veszek egy felújítókészletet akkor simán lehet hogy ablakon dobom ki a pénzt. Másik 10 éves bontottat meg nem akarok venni, ezért kellene valami fiatalabb.
Hi,
Bármelyik felmegy rá. A kormány átmérője általában ugyan az.
Amúgy a ház sztem igen sok idő után kopik el.
Kérdés a miért akarod cserélni? Mert ha azért mert szar a fék, nyúlós, akkor nem csak fent lesz hiba...
Van-e valakinek azzal kapcsolatosan bármilyen tapasztalata hogy 2003-as K3 600-ra milyen márka milyen újabb modelljének főfékhengere megy fel hekkelés nélkül?
Felújítókészlet lutri mert könnyen lehet hogy a ház kopott, egy másik 10 éves bontottat meg nem szeretnék venni azért hogy az is bármikor megadja magát.
Üdv!

Ha minden igaz, akkor mindenben tudnék segíteni, ha érdekli, hívjon fel ezen a számon: 06209629446

Üdv!
Sziasztok!

Érdeklődnék, van-e valakinek eladó alkatrésze a következőhöz:
K8-K9 GSXR 600 / 750 -es

Leginkább az orránál lévő elemekre lenne szükségem:
fejidom, fejidomkonzol, lámpa (törött is jó), légbeömlők, plexi, oldalidomok...

06 30 845 19 44

További szép napot!
Akkor jó....majd ha beáll a derekad,meg felpuhul a farkad, akkor ráérsz átülni csopperre tartósan.....
Nem kell valakinek gyári kék (limitált szériás) k4/k5 első és hátsó ülés? Hibátlan állapotúak.
Valamint a tank alján/oldalán lévő két kis műanyag takaróelemet is találtam a garázsban.
amúgy meg krosszozok megint egy Honda crf450r-el
így már látod :)
www.alibaba.com%2Fproducts-dir..." title="http://www.google.hu/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&docid=CgNPVs3OCbCAKM&tbnid=N_75HYmh-pm82M:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.alibaba.com%2Fproducts-dir..." target="_blank">http://www.google.hu/url?sa=i&...

itt van a kis aranyos :)
tervben van utcán már nem fogok sztem motorozni főleg, hogy nincs kivel, most már pályán tolom egy kicsit döcögősebb mint a ring meg porosabb is de ez is nagyon jó! Ezért kérdeztem, hogy eladtad e mert tervben van egy pályamoci
Köszönöm a válaszotokat Bigoneoszi, SchuIz!
Casco...akkor nincs gond, max. az önrész kell kicsillantani.
Én 5x vertem oda magam speciál Casco -val, ami 100% önrészes konstrukció volt, de megérte, mert a javítások, és alkatrészbeszerzések közben rengeteg jó embert ismertem meg.Persze ezzel csak magamat vigasztalom, mert szar volt annyi lóvét szétlocsolni csak azért, hogy visszakapjam a kicsikémet egyben....
Ez a K6-7 időszakban volt, most már ilyen L1-2 időszakban, ennyire kevés (zéró) törött motorral a piacon ez szinte lehetetlen lenne.
Nem is tudom van -e a bontókban ilyen új évjárathoz bármi is...
Be kell látni, azok csinálják jól, akik egyből átcserélik egy egyszerűbb idomzatra lámpákkal, stb -vel együtt a gyári ruhát, azt hadd csússzon az acélparipa, ha esetleg homokszem került a vezetéstechnika mechanikájába.
Csopper HÁÁÁHÁÁÁ....
Túradobozok helyére feltettél 2 kaptárat remélem....valami hasznod is legyen

Mi van veled? Garázsból nem hozod ki.....gondolom
Szerencsémre....
Így volt amikor mellette voltam akkor jött volna külső sávba....
Hirtelen történ minden nem volt idő korrigálásra....