Sziasztok. Olyat vettem észre a motoromon hogy 1-es (de itt nem annyira) és2-es fokozatban nagyon alacsony fordulaton kicsit kerepel a gép. de magasabb tartományban elhalkul. 13E kilométer van benne csak, azért érdekes. (K7 600) köszönöm
Arra figyelj hogy ne legyen törött és többé-kevésbé gondos gazdától legyen, ha az ember úgy árulja hogy olaszból hozott (az egyenlő a töröttel), meg "csak rá kell ülni" és közben kockásra kopott kuka gumi van rajta meg 0-ra kopott láncszett akkor menekülj.
Legjobb ha átnézeted szervízben megvétel előtt (ezt neked kell állni és megéri az a 8-10e hidd el), nekem volt olyan eladó anno aki ennek megemlítésére köszönés nélkül rámtette a telefont, gondolhatod milyen korrekt ember lehetett...
Fogyasztás 5-6 liter normál használatban.
1 típushibája van tudtommal a szívlámpásnak, a váltóban a kapcsolókörmök a 2-es fokozatnál szeretnek megkopni, ilyenkor 8e fordulat felett (mikor megjön az ereje) átugranak a körmök, ekkor egy nagyon csattan a váltó meg egy jó nagyon ránt a moci. Ennek javítása (mivel ki kell venni a blokkot) mindennel együtt 100e forint szóval figyelj oda rá, ráadásul próbaúton nem is biztos hogy előjön mert próbakörön ennyire nem nyelezi az ember a motort pedig másképpen nem derül ki...
Valahogy ejtsd szerét próbakor hogy valahol autópályán vagy reptéren leforgasd a 2-est tiltásig.
Ha versenypályázni akarsz akkor pedig csakis 2004-től felfelé szabad venni már a szívlámpás utáni modellt, ott már radiális fék van, fordított teló és csúszókuplung, versenypályához mindegyik nagyon fontos.
Valamikor majd a tél beköszöntével vinném a K8-ast egy komplett átnézésre. Futómű, blokk, mindent szeretnék átnézetni, hogy tavaszra tiptop legyen a motor. Most 33 000 kilométer van durván benne, szezonzárásig szerintem még beleszalad max 2 000 kilométer.
Előreláthatólag szeptember végén, októberben sok motor van nálad? Mert ha kevés van, akkor majd kereslek telefonon.
Ezek talán a legmegbízhatóbb évjáratok. Általános átnézésen kívül (gumik, lánc fékbetétek) a karambol nyomait keresd, esetleg mérj egy tengelytávot, bár gyakorlott szem kiszúrja gyorsan, ha közelebb van az első kerék az alsó idomhoz. Egyenesfutás elengedett kormánnyal óvatosan. Telókon egyengetésnyomok. Fényezés gyári-e. Idomokon belül látni-e hegesztéseket. Érdemes a kettes fokozatot erőteljesen kipróbálni többször, váltóban azt szokták szétrúgni. Esetleg egy mindkét fél által elfogadott szerviz véleményét érdemes személyesen kikérni...
Már voltunk.
Nem tudtam hogy érdekel egy 4 napos ausztria.
1965 Km és ebből csak a Magyar oda-vissz volt egyenes.A többi az a kis össze vissza forgolódós mosgépszerű út volt ahol nincs akkora menetsebesség hogy kihasznád a szelet.
Mire kiülsz átzúgsz 2-3 kanyaron.
Nem mondod, hogy már is... :-(
Legjobb ha átnézeted szervízben megvétel előtt (ezt neked kell állni és megéri az a 8-10e hidd el), nekem volt olyan eladó anno aki ennek megemlítésére köszönés nélkül rámtette a telefont, gondolhatod milyen korrekt ember lehetett...
Fogyasztás 5-6 liter normál használatban.
1 típushibája van tudtommal a szívlámpásnak, a váltóban a kapcsolókörmök a 2-es fokozatnál szeretnek megkopni, ilyenkor 8e fordulat felett (mikor megjön az ereje) átugranak a körmök, ekkor egy nagyon csattan a váltó meg egy jó nagyon ránt a moci. Ennek javítása (mivel ki kell venni a blokkot) mindennel együtt 100e forint szóval figyelj oda rá, ráadásul próbaúton nem is biztos hogy előjön mert próbakörön ennyire nem nyelezi az ember a motort pedig másképpen nem derül ki...
Valahogy ejtsd szerét próbakor hogy valahol autópályán vagy reptéren leforgasd a 2-est tiltásig.
Ha versenypályázni akarsz akkor pedig csakis 2004-től felfelé szabad venni már a szívlámpás utáni modellt, ott már radiális fék van, fordított teló és csúszókuplung, versenypályához mindegyik nagyon fontos.
Valamikor majd a tél beköszöntével vinném a K8-ast egy komplett átnézésre. Futómű, blokk, mindent szeretnék átnézetni, hogy tavaszra tiptop legyen a motor. Most 33 000 kilométer van durván benne, szezonzárásig szerintem még beleszalad max 2 000 kilométer.
Előreláthatólag szeptember végén, októberben sok motor van nálad? Mert ha kevés van, akkor majd kereslek telefonon.
Nézegetem a Gsx-r 600 2001,2002évj Gépeket!
ebben az évjáratban és árban tetszenek amik vannak !
Véleményt szeretnék mienek?fogyasztás? tipushibák esetleg?
Mire figyeljek?
Hogy vásárlásnál képben legyek kicsit
Köszönöm Mindenkinek!
35 euro a szallas reggeli-vacsoraval.
1,3-1,5 kozt a benzin.
Meg amit kozte fogyasztasz.
De ebed nemigen fer bele.max kuton szendvics de az 3-4 euro.
Meg a grobmingi zipline.
Na az igen jo volt.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Nem tudtam hogy érdekel egy 4 napos ausztria.
1965 Km és ebből csak a Magyar oda-vissz volt egyenes.A többi az a kis össze vissza forgolódós mosgépszerű út volt ahol nincs akkora menetsebesség hogy kihasznád a szelet.
Mire kiülsz átzúgsz 2-3 kanyaron.
De még mindíg nem a tipikus felhaszálói terület mint nekem.
Túl csutkakormányos.