Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az enyim megkimélt mináségi termék nem 3hengeres szunyogpusztitó füstokádó
A K4-5-ben nincs csúszókuplung.
Erről egy hete raktál fel képeket, nem de ugye, hogy ugye?

Nem mondod, hogy már is... :-(
Amikor az autós rád húzza a kormányt....
Sziasztok. Olyat vettem észre a motoromon hogy 1-es (de itt nem annyira) és2-es fokozatban nagyon alacsony fordulaton kicsit kerepel a gép. de magasabb tartományban elhalkul. 13E kilométer van benne csak, azért érdekes. (K7 600) köszönöm
Meg azt hogy nehogy valami strííítfájteres,becsövezett hányadékká gumifüstölt,egykerékentiltott pusztulatot vegyen.
még az első fék tárcsák szegecseinek lötyögösét,és az első teleszkópok csuszópersej kopását tenném hozzá
Arra figyelj hogy ne legyen törött és többé-kevésbé gondos gazdától legyen, ha az ember úgy árulja hogy olaszból hozott (az egyenlő a töröttel), meg "csak rá kell ülni" és közben kockásra kopott kuka gumi van rajta meg 0-ra kopott láncszett akkor menekülj.
Legjobb ha átnézeted szervízben megvétel előtt (ezt neked kell állni és megéri az a 8-10e hidd el), nekem volt olyan eladó anno aki ennek megemlítésére köszönés nélkül rámtette a telefont, gondolhatod milyen korrekt ember lehetett...

Fogyasztás 5-6 liter normál használatban.

1 típushibája van tudtommal a szívlámpásnak, a váltóban a kapcsolókörmök a 2-es fokozatnál szeretnek megkopni, ilyenkor 8e fordulat felett (mikor megjön az ereje) átugranak a körmök, ekkor egy nagyon csattan a váltó meg egy jó nagyon ránt a moci. Ennek javítása (mivel ki kell venni a blokkot) mindennel együtt 100e forint szóval figyelj oda rá, ráadásul próbaúton nem is biztos hogy előjön mert próbakörön ennyire nem nyelezi az ember a motort pedig másképpen nem derül ki...
Valahogy ejtsd szerét próbakor hogy valahol autópályán vagy reptéren leforgasd a 2-est tiltásig.

Ha versenypályázni akarsz akkor pedig csakis 2004-től felfelé szabad venni már a szívlámpás utáni modellt, ott már radiális fék van, fordított teló és csúszókuplung, versenypályához mindegyik nagyon fontos.
Nyugodtan keress, bár a sulikezdés miatt mostanában zűrös kissé...
Szia Mester!

Valamikor majd a tél beköszöntével vinném a K8-ast egy komplett átnézésre. Futómű, blokk, mindent szeretnék átnézetni, hogy tavaszra tiptop legyen a motor. Most 33 000 kilométer van durván benne, szezonzárásig szerintem még beleszalad max 2 000 kilométer.

Előreláthatólag szeptember végén, októberben sok motor van nálad? Mert ha kevés van, akkor majd kereslek telefonon.
Ha valaki egy kis optikai tuningon(fóliázás) gondolkodik , keressetek bátran
Ezek talán a legmegbízhatóbb évjáratok. Általános átnézésen kívül (gumik, lánc fékbetétek) a karambol nyomait keresd, esetleg mérj egy tengelytávot, bár gyakorlott szem kiszúrja gyorsan, ha közelebb van az első kerék az alsó idomhoz. Egyenesfutás elengedett kormánnyal óvatosan. Telókon egyengetésnyomok. Fényezés gyári-e. Idomokon belül látni-e hegesztéseket. Érdemes a kettes fokozatot erőteljesen kipróbálni többször, váltóban azt szokták szétrúgni. Esetleg egy mindkét fél által elfogadott szerviz véleményét érdemes személyesen kikérni...
Sziasztok!Kis segítség kellene!

Nézegetem a Gsx-r 600 2001,2002évj Gépeket!
ebben az évjáratban és árban tetszenek amik vannak !

Véleményt szeretnék mienek?fogyasztás? tipushibák esetleg?
Mire figyeljek?
Hogy vásárlásnál képben legyek kicsit

Köszönöm Mindenkinek!
4 tankolas es annyi.ja kijon.
Akk 100 alatt... Zakopane 1 nap kijött 25 ből :D 900 km
80 folott kicsivel.

35 euro a szallas reggeli-vacsoraval.

1,3-1,5 kozt a benzin.

Meg amit kozte fogyasztasz.
De ebed nemigen fer bele.max kuton szendvics de az 3-4 euro.

Meg a grobmingi zipline.

Na az igen jo volt.
Mennyiből jött ki ? 60-80 e ft ?
Már voltunk.
Nem tudtam hogy érdekel egy 4 napos ausztria.
1965 Km és ebből csak a Magyar oda-vissz volt egyenes.A többi az a kis össze vissza forgolódós mosgépszerű út volt ahol nincs akkora menetsebesség hogy kihasznád a szelet.
Mire kiülsz átzúgsz 2-3 kanyaron.
Milyen túrára mentek engem nem hivtál ?
Ezzel a mostani túrán izzadnál mint palotapincsi a kóreai étteremben.
Ez mondjuk igaz.

De még mindíg nem a tipikus felhaszálói terület mint nekem.

Túl csutkakormányos.
K8 a favorit ezek egyre csúnyábbak
Túl sok a plasztik.