Akkor nem, csak nekem flexelés közben a szikra bevágott a gatyámba, és felgyújotta a hereszőröm....
Úgyhogy bosszúból azóta nem cserélek olajat a motorban...
És a flexet is korong nélkül használom, így már nem tud kibaszni velem....
Nemtudom...ha K6-7 -ed van, akkor sajna van egy lemezszerű lapka a hátsó lengőkar felől, ami nem engedi lecsavarozni a teknőt.
Emiatt (is) ki kellett venni a blokkot.
Persze nem került vissza a lemez, így már cserélhető ambulánsan is...
De az is lehet, hogy csak szivatlak...nemtudom....
Nekem a gyári manual 13,5-15-ig ír jót 4000.-es fordulaton.
Ha alapjáraton pöfögve 15,2 az szar.
Nem hiszem hogy nagy különbségek vannak ilyen téren motorok közt.
http://youtu.be/U-Hizgr4NzY
Akkor nem, csak nekem flexelés közben a szikra bevágott a gatyámba, és felgyújotta a hereszőröm....
Úgyhogy bosszúból azóta nem cserélek olajat a motorban...
És a flexet is korong nélkül használom, így már nem tud kibaszni velem....
Emiatt (is) ki kellett venni a blokkot.
Persze nem került vissza a lemez, így már cserélhető ambulánsan is...
De az is lehet, hogy csak szivatlak...nemtudom....
Javaslom a Kelle.hu-n lévő univerzálist.
Olcsó és jó.
Ha alapjáraton pöfögve 15,2 az szar.
Nem hiszem hogy nagy különbségek vannak ilyen téren motorok közt.