Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Jól beszélsz csíkospotrohú.... ,
GSXR -ből álom a 600 -as is....és a 750 is!
Szó-mi-szó, a jó kis 98-as giszi után bármelyik 2006 gyártású sportmotor egy álom lesz akár kezelhetőség, akár teljesítmény vonatkozásában egyaránt.
Az valóban nem volt.
Látom sradod nem volt, annál csak a busát lehet nehezebben rátenni az ívre. Mondjuk mondhatnám hogy volt ezredesem, mert azzal kezdtem pályázni, de az inkább csak a pályán lévő sétamotorozásnak nevezném + az még régebbi motor volt. Az 636-ost majdnem földhöz vágtam a második kanyarban annyira könnyű volt a kanyarváltás.
Hát jó én csak tamáskodom itt.
Másik 600-al nem nehéz menni. Az ezres viszont egészen más érzetet ad és itt nem csak arra gondolok, hogy finomabban kell bánni a gázkarral. Nehezebb ledönteni főleg a gyors kanyarokban éreztem ezt.
Nem hiszem hogy nagyon sokáig tartana az átszokás, a tapasztalataim alapján elég hamar alkalmazkodom a gépekhez, csak ismerős pálya kell hozzá és 3-4 alkalom. Pl: próbáltam egy 636-ost és a 4. kör után a legjobb időmhöz képest 85%-ot tudtam. Egy husaberg zuperlotyóval (ami tényleg más kategória) pedig olyan 75%-ot tudtam a 4. körtől.
Világos. Új motorral csodát látsz majd.
Majd meglátom milyen gépet találok, viszont nem nagyon volt olyan motor, amivel egyenesben tudtam volna tartani a tempót, legyen az akár 600-as is. Az ezredesekről inkább nem is beszélek. A lassabb kanyarokban csak a nagyon gyorsakat nem tudtam tartani. A gyors kanyarokat sajnos a srad nem nagyon komázza (nagyon táncol és libeg, és van egy bizonyos határ ami felé nem engedem mert azért hagyok benne egy kis tartalékot) így ott is hasonlóan sokat vesztettem mint az egyeneseknél.
Azért a 05 reálisabb cél lenne. És ne vegyél ezrest mert 1 év azzal fog elmenni, hogy átképezd magad. R6R, GSX-R 750 stb.
Pedig nem elképzelhetetlen. Elszántság kérdése az egész. Mondjuk 5 pályanapot kevésnek tartok hozzá de 10-15 talán elég lesz.
Ha valaki vágyna egy szép egyedi GSX-R-re...
Szerintem először meg kell valamennyire tanulni a pályázás fortályait kisebb olcsóbb pályákon , felesleges a H-ringre csak úgymond bohóckodni kimenni főleg amennyibe kerül . Így 3 év gyakorolgatás után sokkal könnyebb a pályát feltérképezni ráérezni a ritmusára . Persz az általam írt időhöz igencsak képben kell lenni a pálya adottságaival.

igaz..a fenébe igaz
Minek?
Én megyek nem gumiégetés közben feldőlve tigrisbukfencelek mialatt szilveszterimalacként hámoz meg az aszfalt.
Azért van bőven pályás tapasztalatod ahogy képeidet nézem.
A 12 második alkalomra ment , ráadásul basz...tt a fék is , mondjuk lehet hogy túl optimista vagyok , de egy új technikával még nagyobb a javulás esélye . A srad nem egy friss fejlesztés... nehéz mint a sár, túlságosan orr nehéz + a teljesítménye sem valami óriási, ööö... izé... de azért szeretem...
azért nem de a töf-töf ért igen vegyél legalább egy dugattyu kulcs tartót...........hogy 4 legyen
Mértis?

Áh megvan..............úgy nem röhögnek ki a sárga szín miatt?
a garázsból nem kell ki menni
bár én a helyedbe ki se tolnám azt a warburg motoros csettegőt.gif" align="absmiddle">
Ja nekem 8. Nem vagyok valami tapasztalt pályázó csak a 2:12 és a 2:00 azért nincs egymás mellett. Persze biztos van akinek megy egy év alatt de ahhoz rengeteget kell menni.
Na bassz én hülye meg csak elviszem lekoptatni külföldre.
látom a fotokat
legyünk pozitívak... most mondtam volna 05-öt , az is jó de így még jobb a CÉL...
Gratula! De Bármikor csinálok énis ilyet ! De nem erre kéne!