Huhh.................úgy csináld hogy kanyar előtt nagyfék.............ott szíp lassan döcögsz majd ha látod az egyenest akkor nagygáz és huss.
Pont mint én.
Egy 25 éves motornál már mindegy mi a típusa/márkája. Bármilyen hiba előjöhet. Eszembe sem jutna megvenni. 330-ért pláne nem, max. 200e. 500-ért már valóban modern motort kapsz.
Hát ja..............ez 23 éves.Ha lehet tényleg az ezredforduló körüli K00-K3-ig a minimum.Azok alatt már van váz,futómű és fék.
A 88-as annyira öreg hogy egyre több és egyre hanyagabb tulajok váltjág egymást egyenes arányban az öregedéssel.
Alaposan beletenyereltél! Ha nem ragaszkodsz kifejezetten ehhez a motorhoz, én azt mondom, gyűjts még lóvét! Deklinél csúszásnyom, meg fejidomcsere, ez elég szép előéletre utal, bár ha németeknél történt, akkor ott volt is miből helyreállítani.
Háát nem tudom, de a helyedben kapargatnék még egy keveset, és félmilliónál már a K-sorozat első egynéhány generációi közül válogathatnék. De te döntésed!
Kilátásba van egy gsx-r 750-es vétele!Viszont 88-as évjáratú!Két körlámpás,viszont szép gyári kék-fehér fényezéssel,gyári huzattal,két gyári dupla kipuff két oldalt....bal oldalon csuszásnyom,de csak a deklinél!Fejidom ahogy mesélte a srác már cserélve volt!88000 km-rel!Külföldi papíros....németből lett hozva...330000-ért névre írva,műszakival adja!
Nem volt még gixerem,nem ismerem a márkát,milyen "gyári" hibái lehetnek?Mikre kell odafigyelni a vételnél?Milyen gondok jöhetnek elő rajta az évek során?Alaktrész?
Szerintetek?
Sztem, kakucs nagyon zsúfolt lenne ha a két rendezvényt együtt bonyolítják le . Külön külön ésszerűbb lenne... no + 31-én nem tudok menni , majd írok is nekik hogy ha eső lesz és miért ne lenne , legalábbis ha én nemtudok menni akkor eshet nyugodtan... akkor mikorra tervezik a következő ídopontot így legalább én is tudnék menni...
Igen, nekem megéri ennyit szenvedni ezzel, mert amit a melóval befektetek, többet kinyerek belőle, mint amennyit látsz. Hogy magadnak való vagy, arról én nem tehetek, én szeretem a 40 másik marhával együtt elszórakozni az időt.
A végén tuti.
Nekem álló helyben eldőlt a motor,utána meg fel kellett cibálni a flaszterról.
Pont mint én.
Szokol olyat is?
Inkább meny szögegyenesen.Abból nincs baj.
Ha netalántán kiolvasnak egy hibakódot,de a hiba nem lesz kijavítva,akkor a hibakód idővel megint megjelenik?
Ha nem használod, akkor baja sem lesz.
Viszont dísznek azért sok pénz érte..... a km alapján még bejáratós lehet...
A 88-as annyira öreg hogy egyre több és egyre hanyagabb tulajok váltjág egymást egyenes arányban az öregedéssel.
Alaposan beletenyereltél! Ha nem ragaszkodsz kifejezetten ehhez a motorhoz, én azt mondom, gyűjts még lóvét! Deklinél csúszásnyom, meg fejidomcsere, ez elég szép előéletre utal, bár ha németeknél történt, akkor ott volt is miből helyreállítani.
Háát nem tudom, de a helyedben kapargatnék még egy keveset, és félmilliónál már a K-sorozat első egynéhány generációi közül válogathatnék. De te döntésed!
Kilátásba van egy gsx-r 750-es vétele!Viszont 88-as évjáratú!Két körlámpás,viszont szép gyári kék-fehér fényezéssel,gyári huzattal,két gyári dupla kipuff két oldalt....bal oldalon csuszásnyom,de csak a deklinél!Fejidom ahogy mesélte a srác már cserélve volt!88000 km-rel!Külföldi papíros....németből lett hozva...330000-ért névre írva,műszakival adja!
Nem volt még gixerem,nem ismerem a márkát,milyen "gyári" hibái lehetnek?Mikre kell odafigyelni a vételnél?Milyen gondok jöhetnek elő rajta az évek során?Alaktrész?
Szerintetek?