Szia.
A "szívlámpást" 2003-ig gyártották (amúgy gyémánt,nem?), a 2004-es már az új kasznis. A helyzetjelző meg csak egy kicsike kerek izzó abba a hosszúkás műanyag tokba.
Csak a refit lehet ráadni,ezeknél már ilyen,hogy indítod,és megy a tompított is. Enyém is ilyen.
Hello Urak!Megtudná nekem mondani valaki hogy a "szívlámpás" gixereket meddig gyártották?Ha jól tudom 2004-ben jöttek ki az utolsó darabok...vagy tévedek?Egy másik kérdés:az hogy lehet hogy nincs helyzetjelzöm?a helye meg van de még sincs beszerelve.sőt,külön világításkapcsolóm sincs.Tehát ahogy gyújtásra teszem,egyből világit a tompított.Ez arra utalna hogy nem Magyarországon vásárolt gépről van szó?Ezelőtt egy 400-as RF-em volt ami ugye köztudottan japán belpiacos gép volt és ugyan ez volt a helyzet hogy helyzetjelző nuku...vagy ez minden suzukinál így van?válaszotokat előre is köszi!
Én is most végeztem a motor szállító után futóval.Az én futóm az eredeti AF alváz számmal és a forgalmiba egyedi a tipus jelzése.El mentem két vizsga bázisra,h körűl járjam a témát.Mind a két helyen ugyan azt mondták,h ezzel az adatokkal nyugodtan csinálhatok egy motorszállítót. Ott buknék meg,ha nem tetszene a rendőrnek akkor be vitetheti az első vizsgabázisra és le kérheti az utolsó vizsga anyagát.Na ott látszana,h eredetileg ezzel a forgalmi rendszámmal egy normál utánfutót vizsgáztatak.
azt kell mondani hogy az nem az utánfutó része hanem a motorkerékpáré oszt viszlát..nem történt módositás..a motor forgalmiját meg nem veheti el mivel nem közúti forgalomban van
Na pont ez a különbség rendőr és rendőr közt. Ha szerencséd van osztja a véleményed.
Mellesleg pont úgy gondolkodok ahogy Te csak én gyáva vagyok meglépni a dolgot.
Sztem a módosítás az, hogy változtatsz valamit az utánfutón és üzemszerűen nem úgy működik mint a változtatás előtt pl: megváltoztatod a tengelytávot, a hosszát vagy szálességét. Az én értelmezésem szerint a tartókeret csak egy csomagzögzítést segítő eszkoz , mint pl: spanifer . Tehát a futón semmilyen váltotzatás nem lesz csak a rekfelületen lesz egy csomagrögzítő kézikészülék.
Én úgy tudom hogy elvileg nem lehet módosítani semmit az eredeti állapothoz képest ( eredeti = az utolsó vizsga állapota ). Ez nem jelenti azt hogy nem teheted meg, csak érdemes tisztában lenni a dolgokkal. Én úgy vagyok vele hogy akkor biztonságos a dolog ha arra használok valamit amire eredetileg készült. Saját hülyeségből nem szivessen hagynám el a motort.
A "szívlámpást" 2003-ig gyártották (amúgy gyémánt,nem?), a 2004-es már az új kasznis. A helyzetjelző meg csak egy kicsike kerek izzó abba a hosszúkás műanyag tokba.
Csak a refit lehet ráadni,ezeknél már ilyen,hogy indítod,és megy a tompított is. Enyém is ilyen.
Forma-1!
Mellesleg pont úgy gondolkodok ahogy Te csak én gyáva vagyok meglépni a dolgot.