Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De szép is lenne
Nem segít...
Nem nem, én irányítok, te meg engedelmeskedsz
Akkor fordítva játszuk meg
Nem kellesz, mert már nem vay szűz!
Randivonal! Kocogj csak a randihelyünkre
Szia.
A "szívlámpást" 2003-ig gyártották (amúgy gyémánt,nem?), a 2004-es már az új kasznis. A helyzetjelző meg csak egy kicsike kerek izzó abba a hosszúkás műanyag tokba.
Csak a refit lehet ráadni,ezeknél már ilyen,hogy indítod,és megy a tompított is. Enyém is ilyen.
Hello Urak!Megtudná nekem mondani valaki hogy a "szívlámpás" gixereket meddig gyártották?Ha jól tudom 2004-ben jöttek ki az utolsó darabok...vagy tévedek?Egy másik kérdés:az hogy lehet hogy nincs helyzetjelzöm?a helye meg van de még sincs beszerelve.sőt,külön világításkapcsolóm sincs.Tehát ahogy gyújtásra teszem,egyből világit a tompított.Ez arra utalna hogy nem Magyarországon vásárolt gépről van szó?Ezelőtt egy 400-as RF-em volt ami ugye köztudottan japán belpiacos gép volt és ugyan ez volt a helyzet hogy helyzetjelző nuku...vagy ez minden suzukinál így van?válaszotokat előre is köszi!
A marha...
fuel injection
És az sem segít, hogy gyújtás le vársz kb 2-3 másodpercet és vissza újra? Nekem akárhányszor volt mindig bejött.
na jó de a darázzsal nem jó kukacoskodni...
Pohit kérdeztem.Neki jó ha más kukacoskodni akar akkor ugyis talál valamit.
es pontosaban hogyan tudnam ezt leolvasni ..? megtudonam en is oldani vagy ? suzukihoz kell mennem ?
Én is most végeztem a motor szállító után futóval.Az én futóm az eredeti AF alváz számmal és a forgalmiba egyedi a tipus jelzése.El mentem két vizsga bázisra,h körűl járjam a témát.Mind a két helyen ugyan azt mondták,h ezzel az adatokkal nyugodtan csinálhatok egy motorszállítót. Ott buknék meg,ha nem tetszene a rendőrnek akkor be vitetheti az első vizsgabázisra és le kérheti az utolsó vizsga anyagát.Na ott látszana,h eredetileg ezzel a forgalmi rendszámmal egy normál utánfutót vizsgáztatak.
Dehogynem!
Forma-1!
bukókeret a motorhoz...
azt kell mondani hogy az nem az utánfutó része hanem a motorkerékpáré oszt viszlát..nem történt módositás..a motor forgalmiját meg nem veheti el mivel nem közúti forgalomban van
Ha megkérdezel egy rendőrt, akkor nyugodtan leírhatod majd amit mondott . Nem fogunk elzavarni.
Na pont ez a különbség rendőr és rendőr közt. Ha szerencséd van osztja a véleményed.
Mellesleg pont úgy gondolkodok ahogy Te csak én gyáva vagyok meglépni a dolgot.
Sztem a módosítás az, hogy változtatsz valamit az utánfutón és üzemszerűen nem úgy működik mint a változtatás előtt pl: megváltoztatod a tengelytávot, a hosszát vagy szálességét. Az én értelmezésem szerint a tartókeret csak egy csomagzögzítést segítő eszkoz , mint pl: spanifer . Tehát a futón semmilyen váltotzatás nem lesz csak a rekfelületen lesz egy csomagrögzítő kézikészülék.
Én úgy tudom hogy elvileg nem lehet módosítani semmit az eredeti állapothoz képest ( eredeti = az utolsó vizsga állapota ). Ez nem jelenti azt hogy nem teheted meg, csak érdemes tisztában lenni a dolgokkal. Én úgy vagyok vele hogy akkor biztonságos a dolog ha arra használok valamit amire eredetileg készült. Saját hülyeségből nem szivessen hagynám el a motort.
Van ismerősöm akinek ilyen van , és még nem volt vele gond...
hibakód. Ki kell olvasni vagy olvastatni ha nem történt semmi érdemleges ( pl. felborult ).