15 év alatt 2x állítottak meg kocsival.Akkora szerencsém már csak nem lesz mikor 3 évente egyszer vizek motort.Ezt ilyen pikk-pakk átalakíthatóra terveztem.Normál futó és ha lehajítom róla az oldalakat akkor mehet rá a sín.
"Csomagszállító" a kulcsszó. Nagy mágus nem vagyok a témában, csak a szakikat tudom idézni. Megkérdezek egy őre rend ébert hogy mi a véleménye, bár gondolom ez is egyedi elbírálás.
Tehát akkor, ha az utánfutóba beraksz 1-1 motortartó keretet (csvarozható oldható kötéssel) és úgy szállítod a motorokat akkar azt nem fogadja el a jard?
Szia,
Azé' ez nem ilyen 1szerű. Motorszállító külön kategória a vizsgán. Pár hónapja körbejártam a témát és arra jutottam hogy venni kell egy levizsgáztatott mszállítót és ha nagyon gáz az állapota lehet barkácsolni.
Eddig odáig jutottam hogy a 145x105-ös futót meghosszabbítottam 200-asra.
Most a felépítmény jön.
Bár én saját anyagból dolgozom.
Volt faternek egy ilyen szarja.
Ha csak a futón múlik már fenn lenne rajta egy 675-ös daytona R-es.
De mivel a futó 50-60e-re nem oszt-szoroz a pályaversenynél így nem lesz.
Amúgy a saját futó 2 héten belül átalakul motorszállítóvá.
Én vennék egy lom futót a helyedben aminek van papírja és annak a vázszámával simán lehet csinálni otthon zártszelvényből bagóért bármit.
Na igen, csak az utánfutó hiányzik ebből a történetből. Mondjuk tervezek venni egyet , de csak mocc csere után mert csak full pályagépet szeretnék , viszont akkor megint csak nem jó mert akkor motorral one közút...
én bitom csak a mama nem , az ilyen távokat csak autóval
mondjuk sosem voltam egy túramanó... még a simóval is annó kopp gázon meg sokszor csak hátsó keréken jártam...
a gikszivel meg nem merek egy jó ízűt ketózni nehogy odab...szam...
Hmmmmm az a 150 Km az KB euroring szintű csak az a 40 kör ki van terítve egyenesre.
Nem is gabalyodok bele mint kakucson hogy merre is van az előre.
Ha meglátom a nagy vashidat beértem a célba.Lehet visszamenni.
És nem túratempót kell menni így nem lesz kényelmetlen.
Jobb kéznél sziklafal balnál a tenger a szakadék alján...........mmmmmmmmmmmmmmm...............kellemes és még erdős rész is van hogy otthon érezd magad.
80-120-170-es tempót lehet menni gond nélkül.
Ez úgy van hogy összefosom magam a kanyarban-majdnem összefosom magam-és hurrá egyenes.Majd jön előről 500 méterenként.
Ááá... az asszony már nem nagyon jön velem motorozni mert 80 km után nyavajog hogy kényelmetlen , ami igaz is mondjuk... a gokszi nem egy túra gép, a versenylábtartókkal meg az előrebuktatott futóművel...
kosz