Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem tudna segiteni valaki , mit is jelent az FI ?
kosz
Az a biztos. Érdemes körüljárni a dolgot. Én le lettem beszélve az átalakításról ( azóta sincs semmim... ).
Majd kifaggatom ha kész lesz.
Tsanyit kéne megkérdezni, szerintem tudja a frankót.
Ha belecsavarozol valami tartófélét akkor gyakorlatilag módosítottad a cuccot: ha akar beleköt.
15 év alatt 2x állítottak meg kocsival.Akkora szerencsém már csak nem lesz mikor 3 évente egyszer vizek motort.Ezt ilyen pikk-pakk átalakíthatóra terveztem.Normál futó és ha lehajítom róla az oldalakat akkor mehet rá a sín.
"Csomagszállító" a kulcsszó. Nagy mágus nem vagyok a témában, csak a szakikat tudom idézni. Megkérdezek egy őre rend ébert hogy mi a véleménye, bár gondolom ez is egyedi elbírálás.
Ja és vizsgán természetesen eccerű utánfutó lesz.
Sima lap lesz rajta OSB ből majd arra teszem a sínt.Meg valami oldalt és kész.A forgalmiban egyedi vontatható csomagszállító van.
Tehát akkor, ha az utánfutóba beraksz 1-1 motortartó keretet (csvarozható oldható kötéssel) és úgy szállítod a motorokat akkar azt nem fogadja el a jard?
Szia,
Azé' ez nem ilyen 1szerű. Motorszállító külön kategória a vizsgán. Pár hónapja körbejártam a témát és arra jutottam hogy venni kell egy levizsgáztatott mszállítót és ha nagyon gáz az állapota lehet barkácsolni.
Szombathelyen kajáltam betegre magamat akkor
Hát nem ketten voltak, nem tudom te lehettél-e, bár sztem megismertelek volna hacsak nem bukódról. am 5fele járhatott az idő!
Igen, együtt jelentkezik a piros lámpa, meg az F1, DE! csak melegindításkor. A motor egyébként tökéletesen megy, leforog, semmi gáz nincs vele!
Nagyon kössz!
Simán az is megoldható.Csak a tengelybe kell egy 30 cm-es toldás,meg egy kis 4x4-es zártszelvény.
nekem kb. 2100 X 1300 persze mm-ben kellene, hogy 2 motor ráférjen kényelmesen...
Eddig odáig jutottam hogy a 145x105-ös futót meghosszabbítottam 200-asra.
Most a felépítmény jön.
Bár én saját anyagból dolgozom.
Volt faternek egy ilyen szarja.
A terv nekem is ez , csak nem akarok újat építeni, hanem az eredeti vázat felújítani, és kész is.
Ha csak a futón múlik már fenn lenne rajta egy 675-ös daytona R-es.
De mivel a futó 50-60e-re nem oszt-szoroz a pályaversenynél így nem lesz.
Amúgy a saját futó 2 héten belül átalakul motorszállítóvá.
Én vennék egy lom futót a helyedben aminek van papírja és annak a vázszámával simán lehet csinálni otthon zártszelvényből bagóért bármit.
Na igen, csak az utánfutó hiányzik ebből a történetből. Mondjuk tervezek venni egyet , de csak mocc csere után mert csak full pályagépet szeretnék , viszont akkor megint csak nem jó mert akkor motorral one közút...
Futóra feldob,mamát a kocsiba begyömöszöl.
Mama fürdik,napozik,jól érzi magát.
Darage koma mapfördőzik,bűrben agyonizzad,jól érzi magát.
én bitom csak a mama nem , az ilyen távokat csak autóval
mondjuk sosem voltam egy túramanó... még a simóval is annó kopp gázon meg sokszor csak hátsó keréken jártam...
a gikszivel meg nem merek egy jó ízűt ketózni nehogy odab...szam...
Hmmmmm az a 150 Km az KB euroring szintű csak az a 40 kör ki van terítve egyenesre.
Nem is gabalyodok bele mint kakucson hogy merre is van az előre.
Ha meglátom a nagy vashidat beértem a célba.Lehet visszamenni.
És nem túratempót kell menni így nem lesz kényelmetlen.
Jobb kéznél sziklafal balnál a tenger a szakadék alján...........mmmmmmmmmmmmmmm...............kellemes és még erdős rész is van hogy otthon érezd magad.
80-120-170-es tempót lehet menni gond nélkül.
Ez úgy van hogy összefosom magam a kanyarban-majdnem összefosom magam-és hurrá egyenes.Majd jön előről 500 méterenként.
Ááá... az asszony már nem nagyon jön velem motorozni mert 80 km után nyavajog hogy kényelmetlen , ami igaz is mondjuk... a gokszi nem egy túra gép, a versenylábtartókkal meg az előrebuktatott futóművel...