Ááá. Tegnap elgurultam pár helyre,találtam plusz ürest a motorban. Eddig nem volt ilyenhez szerencsém,de most 5 és 6 között is találtam egyet,meg nem vette be rendesen az 1-est,visszadobta.
A melegoldalt lehet növelni a másikat minek.
Bár ha a gépkönyv 10w40-et ajál elsőre mehet bele..................ha meg később ifju rossi lesz belőled akkor mehet bele jobb.
Nem.
Amúgy poros környezetben sűrűn kell mosni és tisztítani............és az ember egy rohadt lusta állatfaj.
Ebből kifolyólag baszik megcsinálni.
Pláne ha már eladósorba kerül a gép.
Na ebből kifolyólag az ilyen szűrő benyeli a koszt és meghálálja egy jó alacsony kompresszióval.
A gyári papír meg csak eltömődik és max felmegy a fogyasztása.
És nem fujkálom kompresszorral mert árt a microszálaknak és ugyanaz az eredmény.
12e és kuka.
A gumit az oil tágíccsa,mint a rágó a légutakat,a fémnél ez nem játszik. Behúzod,nem puhul fel. Igazából nem próbáltam,majd később lehet,hogy feltolom rá. Suzukiba vágnak,de valami hajmeresztő áron.
Fémcső azért van nekem mert a gumi rövid volt.
Hosszú fém meg volt a robin.
Megoldottam hogy átkerüljön oszt annyi.
Amúgy hurka volt és lesz is a fékem sokáig.
Bár ha állandóan markolászom sosem leszek gyorsabb.
Fémcsőre értettem. Fém fékcső jobb,mert nem puhul fel. Na,érted..
Elhiszem,hogy benne van a 6k. Meg azt is elhiszem,hogy aki pályázik,vagy megteheti az mondjuk pazarol,és cserélgeti,ahogy kedve van. 3-4k pályázásnál meg még előbb is.
Manual-ban nem olvastam,de én is 6ezerről tudtam,a boltba is annyi volt,meg ti is azt mondtátok Ez az emberke meg egy maszekszervízman,akihez majdnem elvittem a vasat.
Huhh.Kétévente hűtőfolyadék és fékfolyadék, telóolaj.6e-enként olaj és szűrő 12e-renként levegőszűrő és 4 évente fékcső.
Viszont ha belefutsz olyanba aki duzzogva olajat cserélt az már jó.
Én csinálnék egy komplett nagyszervízt.
olaj+szűrő 12e
Levegő KB 8e
fék+hűtőfolyadék 2-3e
Fékcsövet még nem kell de divatból tuti fém fog felmenni hamarosan.
Ebből én a teleszkóp kicsit zanzásabb otthon de ha meglökdösöd és libeg akkor mindenképp szánj rá pízt.
A service maual 6e-enként ír.Hát nem tudom..................vajon jól tudják a japo mérnökök? ......................megvan..............szerintem igen.
Te is Repcézel,nem? 6ezrenként van csere,igaz? Mert kiröhögött valaki,hogy pontosan 5ezrenként kell,különben jujj van. Szerinte 5ezrenként kell,és mindenki úgy cseréli. Most akkor 5 vagy 6?
Bár ha a gépkönyv 10w40-et ajál elsőre mehet bele..................ha meg később ifju rossi lesz belőled akkor mehet bele jobb.
Amúgy poros környezetben sűrűn kell mosni és tisztítani............és az ember egy rohadt lusta állatfaj.
Ebből kifolyólag baszik megcsinálni.
Pláne ha már eladósorba kerül a gép.
Na ebből kifolyólag az ilyen szűrő benyeli a koszt és meghálálja egy jó alacsony kompresszióval.
A gyári papír meg csak eltömődik és max felmegy a fogyasztása.
És nem fujkálom kompresszorral mert árt a microszálaknak és ugyanaz az eredmény.
12e és kuka.
Amúgy néztem a Service Manualt,azt írja,hogy:
OIL: SAE 10w40 API,SF,SE vagy SG
féknek meg DOT4
Hosszú fém meg volt a robin.
Megoldottam hogy átkerüljön oszt annyi.
Amúgy hurka volt és lesz is a fékem sokáig.
Bár ha állandóan markolászom sosem leszek gyorsabb.
Elhiszem,hogy benne van a 6k. Meg azt is elhiszem,hogy aki pályázik,vagy megteheti az mondjuk pazarol,és cserélgeti,ahogy kedve van. 3-4k pályázásnál meg még előbb is.
Viszont ha belefutsz olyanba aki duzzogva olajat cserélt az már jó.
Én csinálnék egy komplett nagyszervízt.
olaj+szűrő 12e
Levegő KB 8e
fék+hűtőfolyadék 2-3e
Fékcsövet még nem kell de divatból tuti fém fog felmenni hamarosan.
Ebből én a teleszkóp kicsit zanzásabb otthon de ha meglökdösöd és libeg akkor mindenképp szánj rá pízt.