Hátttt................teleszkóp rögtön szimeringes,fékbetét,lámpa,idomok,stb.Ezeket tuti bele kell kalkulálni az árba.
Nekem 4300 Km-el ilyen gondjaim nem voltak.És jobb egy ilyenen tanulgatni mint rögtön élesben sportgéppel.De ez csak az én véleményem.
A fémpálca meg tankkitámasztó.
Figy,ha láttam 3 jó mocit,és csak 4-et néztem ott,akkor 4-ből 3 az jó arány,nem? Oké,értem én. Kivétel meg erősíti.. Tudod. Mindig mindenkit át akarnak baszni.. És legtöbbször össze is jön
Ha félhulla,akkor mitől jó? Milyen történetek? Legalább híres motor Nekem csak kérdéseim voltak,mivel ez az első ilyen jellegű,ekkora motorkám. És nem van sok tapasztalat. Mert ugye nincsből hogyan lenne?
Menni egész jól megy,reagál is a gázra,nem fuldoklik,tartja magát,egyvonalas.. Pár apróságot leszámítva okés. Az idom nem izgat,legalább nem őrjöngök annyira,ha megkarcolom. Egyszer úgyis átfújom
Aha. Tehát mert te besétáltál egy szalonba és ott volt 3 szerinted jó motor akkor általában jók? Hát közlöm veled, hogy ugyan olyan százalékban (ha nem nagyobb) vannak ott roncsok mint a magánszemélyeknél. A szalonnak egy jó tulajdonsága van, hogy annyiszor és annyi ideig nézegeted a motort ameddig nem szégyelled.
Vettem már pár nagymotort és nem kevés helyen jártam értük szóval elhiheted, hogy a szalon nem biztosíték semmire.
Az első mocimmal pl. szépen átbasztak. Hivatalos Yamaha márkakereskedésben.
érdekes lehet, persze
merre van a gép amúgy?
és ha kicsit részletesebb leírást, és képeket tudnál küldeni, azt nagyon megköszönném
e-mail: davnieli@citromail.hu
Hát figy,szalonba bevizsgálva 01-es 750-es gixi,gyári állapotban,minden lófitty okés volt 490-ért.. És kedvezményesen kihozták 580-ból a nevedre.. Meg láttam másikat is,annak se volt semmi baja,minden eleme megvolt,még a kerék mögötti is.. Szóval a legtöbb ilyen jó szokott lenni,azaz általában jók
Extrákkal el van látva.................a fék és a futómű KB SV 1000 szintű esetleg egy századforduló körüli gixxer 600-as ra hasonlít így az ezres gixxer hátsóval az erősebb elsővel meg a 4 dugós első nyergekkel.
Heh :D
Jó üzlet lenne
De nekem pont a karbon miatt tetszett.
műszaki állapotról így a képek alapján tud valaki valamit mondani?
És ha felhozatom, vagy esetleg elmegyek valaki tud segíteni?
nem értek a mechanikai dolgokhoz
mondjuk külföldi, ebből az árból még jó lenne alkudni is :D
olyan jöjjön aki komoly hibákat fog rajta találni ;)
de persze olcsón javítható
Én tudok egy 750-es Kawát,ha még megvan. Asszem megvan még. Ismerőstől van,szóval ezek biztosak:
- nem törött és nem is volt,új gumma,friss olaj,talán a fék is új.. Jah,1 év műszaki,magyar papírok.
Annyi,hogy van benne 70ezer,de az lópötty Ezt a fajta kawát megölni se lehet. Ha érdekelj írj,és emberi időben utánajárok.
(560 vagy 590 nem emlékszem már,és talán 97-99 közötti)
áh, már ez is nagyon határ
fél milla körül lenne a legjobb, minél kevesebből kéne kihoznom, még felszerelés is kell, átírás, átvizsgálás
szóval ennél több nem lehet
Amelyik szalonban van,az általában jó szokott lenni. Meg kell nézni,festést,idomokat,mi eredeti,mi nem az.. Enyémmel is variáltak,de nincs most baja,ráülök,és gurulok. Nem egyszínű ez se,adatlapon láthatod,ha akarod.
A chopperrel nem tudom,mivan,mert akkor vitték műszakira + honosítani. A tulajnak is gixije van,nem tudom,mit akarhat egy chopitól. Az ülése rohadt kényelmesnek nézett ki,meg egyben volt a másín. Nem ismerem az ürgét,csak ott találkoztunk,és kivártuk a sort (3 óra ).
Egy 600-as hornet,ER6, vagy egy kellemes SV 650- lenne a megfelelő kezdésnek.Esetleg Z750. Sv-ből szolgálhatok egy jóképű nem széthajtottal bár nem a kiszemelt árkategória.
nincs még tapasztalatom
chopper, túra és sport között állok még, nem vagyok benne biztos melyiket akarom.
Végülis hobbira mindegyik jó, csak kicsit más stílust képviselnek
csak a chopperek még drágábbak, a túrák nem annyira vonzóak külsőre (nekem), a sport pedig - ha tényleg sikerül jót találni - nem is lenne olyan rossz
Meg a chopper-érzéshez nagy motor kell, nekem meg a fogysztás is számít
Ezért egy 600-as sportmotor elég jó lenne
sztem meg tropára törték, és ezzel tudták kipótolni :D
De nem tudom, nekem onnantól, hogy ez nem stimmel kérdésessé vált az egész
még mindig kicsit kilógott a többi közül
annyi gsx-r van, de ki tudja melyik milyen állapotú
nehéz dolog ez a motorvásárlás
Nekem 4300 Km-el ilyen gondjaim nem voltak.És jobb egy ilyenen tanulgatni mint rögtön élesben sportgéppel.De ez csak az én véleményem.
A fémpálca meg tankkitámasztó.