Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Tibor!

Nézted az e-mailem?
hát, az is igaz
de tényleg nem akarok állandóan a váltogatással bajlódni
most akarok venni egy gépet a következő 7-10 évre
szóval kéne egy megbízható, nem túl kicsi, nem túl drága gép
Hehe,Moto-Maretes? Nem is néztem. Ott van pár motor. Akkor már inkább erste leasing!? Ha te is olyan jó véleménnyel vagy róluk.
annyira nem hosszú távra, max párszáz kilométer
és nem is túl gyakran
max hétvégéken, és akkor is csak magyarországon
elmenni valahová, ott lenni napközben, és este hazajönni
budapestről max 350 km-re jutok, ha itthon maradok
Nem találtam meg a hírdetést,lehet,hogy már nincs meg,holnap tudok rákérdezni. 2012 tuti műszakis,meg szezonra felkészített,munkába járós gép volt,azért is van benne annyi.De az nem oszt,nem szoroz. Majd beírom holnap,hogy mire jutottam.
Végülis nekem mindegy.Legalább lesz melója a bontósoknak.............a sebészeten is jól megélnek ebből.
Fő a fokozatosság..............lehetne inkább egy ezres is.Lehet én vagyok a kivétel.
Hmmm 2 év 25e Km alatt még a 70 akárhány lovas SV-t sem sikerült kimotoroznom...............és volt bőven rémületre okot adó helyzet.
De te tudod.
és ez az r6-os jó lehet?
ha tényleg 1500 km van benne pályáról, akkor egészen megkímélt pályagép lehet.
ráadásul németből, ott azért általában odafigyelnek a járművekre
vagy nem?
Ha túrázgatni akarsz,akkor nem biztos,hogy jó kategóriában keresgélsz Én is akarnék,de hosszútávon kényelmetlen tud lenni.
nem rossz
de pontos specifikáció, leírás, részletek érdekelnének arról a bizonyos gépről
főleg, ha ilyen messze van
am néztem ilyeneket, de főleg elhasználtabb ócska darabokat találtam
R6 olajfaló Én is nézegettem,nem tudom,miért ennél kötöttem ki.
Pályagépekbe ezt bírom,hogy mindenféle márkás,csili-vili szar rajta van,és azzal dobják hozzád

Volt egy 99-es Srad,pályagép volt,rohadt jól nézett ki,forgalomba helyezhető,öhlnis gátlóval meg tudom is én mikkel.. 270-ért. De azon biztos volt mit bütykörészni.
valamikor meg kell tanulni
és nem akarok állandóan váltogatni
sok keresés, nem biztos, hogy jó, eladni a másikat
A fenének sincs pénze meg ideje erre.
De egy r6-ossal azt hitem el tudnék motorozgatni egy darabig
ezek már csak részletek.
pár tízezer forinton nem akadok fent, ha minőségi különbségről van szó
megbízható legyen.
Hogy ha elmegyek öt-hatszáz kilóméteres túrára, biztosan elvigyen és haza is hozzon
ne legyen vele gond
Most tényleg csak a kinézet miatt kell neked egy tényleg nem kezdőmotor mindenáron? Nem akarnék senkit lebeszélni de kevés tapasztalattal én nem vennék 100 ló feletti gépet.
Az R6 főleg ilyen.
Tessék,tök ilyen Kawasaki ZX7R
és ez?
Yamaha R6

Tudom, hogy nem gixxer.
De ez is pályamotor volt, és külföldi.
Német import, állítólag 1500-2000 km pályával.
Ez vajon mennyire lehet leamortizálva?
Valamikor a következő héten ezt szeretném is megnézni, személyesen mégis többet lehet megtudni.
Kéne egy hozzáértő.
Valaki ért a nagyobb yamaha-khoz?
Nem túl sötét az a lámpa? 4. képen nézd meg a hűtő alját..
Fém fékcsöves elöl-hátul.

Erre az árra dobj rá nyugodtan kb 50-et a regadó miatt, 27 műszakira aztán.. még kb 40 az okmányirodás malőr.. Utáni jöhetnek az alapok.. Olajcsere stb.. Nem úszod meg fél misivel,az tuti.
Magyar motorokat meg csak átiratnod kéne,esetleg műszaki..

(mondjuk a magyar kawát csak átiratni kéne,az meg durván 40 ezer)
Ez még mindíg külföldi és szerintem a 21e-ret egy olasz pályán töltötte majd lomiztak rá egy viszonylag jól kinéző gyári ruhát............volt benne ezresről leműtött cucc.
Naugye.. Én se tudtam.. Akkor nem kurbli
jah, egyelőre le vagyok ragadva ennél:
Gixxer 600
Én SV 650-ről beszélek.Gixxer más kategória.
ez 600-as
de gondolom ugyanez vonatkozik rá is
Olvastam olyan gladius tesztet motoros ujságtól ahol aszondták üzemanyagszintjelző.
Tudtam én De akkor miért nem a tank alatt van Ferdeszeműek.. Csak néztem,hogy ez meg mi a bánat itt.. De azt a tankot azért nem lehet valami írtó magasra emelni Meglestem a légszűrőt,kissé feketedik,de bírja még a kínzást Megtankolni se tudom rendesen.. Meddig lehet bele engedni? A sapi rendesen szigetel,gondolom.
Áalakítás...........kis pimpelés.Elég lötyögős a 650-es futóműve (pláne a sólyom miatt) és a fék sem az a legjobb cucc alapból.