Ha lehet ne csesszük el ennyire a csoportosítást.
Ha olcsóbb kategória kell akkor előlre raceattack hárta sport attack vagy Pilot power előre Pr2 hátra.
De az avon nem egy csúcskategóriás gumi.Inkább túrás nem kopik de nem is nagyon tapad tipus.
Én most nem azért írtam, mert okítani akarlak, hanem mert én már 2x ültem kórházban baleset miatt és mindkétszer hajszálon múlott, hogy nem lettem rokkant amit csak magamnak köszönhetek. Mindkétszer tudtam az utolsó pillanatig olyan manővert csinálni amivel elkerültem azt, hogy ne az utasterébe csapódjak az autónak....
Lehet, hogy azt mondod mit dumál nekem ez a fasz, de kívánom, hogy soha ne éld át azt az érzést amit én átéltem, hogy a barátod és téged pakolnak be a mentőbe, semmit nem tudsz tenni mert beszarsz a fájdalomtól és szédülsz az ütéstől, kinézel jobbra a motorod szarrátörve és körülötted 100 bámészkodó katasztrófaturista... fasza egy nap volt!
Valóban Mester, csak engem még nem részesített senki sem egy kiadós agymosásban, azért csinálom így!
Most hirtelen ne blokktuningra gondolj... Másról van szó, majd meglátod!
Én is 14 éves korom óta kenem neki a motorozást, tegnapelőtt mégis elcsúsztam a legforgalmasabb helyen, úgy, mint a zöldfülűek!
Erre az írásodra majd akkor reagálok, amikor elnézel erre. Majd akkor átrágjuk a témát!
Nekem volt és a következőket csinálta:
Egyszer csak menet közben visszaesett a teljesítmény és nem akart pörögni.
Gáz nélkül leállt nem volt alapjárat.
És persze a FI felirat.
Amikor ráadod a gyújtást akkor alapból teszteli a pillangószelepet na ez nem sikerült neki, a hangja is fura volt.
Viszont ha a csatlakozónál megmozgattam akkor lehet hallani mintha működni akarna (kontakt hiba).
Szétszedtem és a csatlakozó tüskéket újraforrasztottam. Erről írtam is régebben nem volt nagy szám de óvatosan csináltam igy kb 2 óra.
Nem tudom más baja is szokott e lenni, de túl sok lehetőség nincs.
Azt a gyönyörű motort elcsúfítod Hombre?
Tuning? Minek?
Először megnézzük, hogyan tereled a ringen a gépet, de inkább tapasztalatszerzésre fordítanám azt a pénzt a helyedben.
Persze én nem nyúlkálok senki zsebében, de talán ennek több értelme lenne: http://www.motorosakademia.hu/
Én baszki 12 éves korom óta motorozok, de még mindig tudok újat és újat tanulni és amikor úgy érzem, hogy de fasza vagyok, akkor mindig összefutok egy nálam jóval tapasztaltabb emberrel aki úgy otthagy ahogy nem akar és mikor megyek mögötte látom,hogy mennyire finoman kezeli és kontroll alatt tartja a motort akár sodródás közben is!
Ezek a nagy dolgok nem az, hogy 250-el megyünk az egyenesben azt az utolsó bamba is tudja!
Ez az amit nem lehet 1 nyár alatt megtanulni!
Ha olcsóbb kategória kell akkor előlre raceattack hárta sport attack vagy Pilot power előre Pr2 hátra.
De az avon nem egy csúcskategóriás gumi.Inkább túrás nem kopik de nem is nagyon tapad tipus.
Ha aszondom kűgyük neki had visítson tiltáson az nem lesz jó?
Nekem lehet van is még jó állapotú(95%) gyári betét hozzá.
Megnézzem?
Megvagyok. Lassan gyűlnek mostanában a km-k. Motorod még nem cserélted le?
Amúgy nekem nem tetszik a Pirelli. Inkább maradok Dunlop, meg Bridgestone párti...
Mizujs veled?
Látom fejlődsz!
Egy szép napon majd lehetsz a rajongóm!
Főleg ha velem jössz!
És Hála a Magasságosnak, hogy közöttünk vagy.
Lehet, hogy azt mondod mit dumál nekem ez a fasz, de kívánom, hogy soha ne éld át azt az érzést amit én átéltem, hogy a barátod és téged pakolnak be a mentőbe, semmit nem tudsz tenni mert beszarsz a fájdalomtól és szédülsz az ütéstől, kinézel jobbra a motorod szarrátörve és körülötted 100 bámészkodó katasztrófaturista... fasza egy nap volt!
Most hirtelen ne blokktuningra gondolj... Másról van szó, majd meglátod!
Én is 14 éves korom óta kenem neki a motorozást, tegnapelőtt mégis elcsúsztam a legforgalmasabb helyen, úgy, mint a zöldfülűek!
Erre az írásodra majd akkor reagálok, amikor elnézel erre. Majd akkor átrágjuk a témát!
Nekem volt és a következőket csinálta:
Egyszer csak menet közben visszaesett a teljesítmény és nem akart pörögni.
Gáz nélkül leállt nem volt alapjárat.
És persze a FI felirat.
Amikor ráadod a gyújtást akkor alapból teszteli a pillangószelepet na ez nem sikerült neki, a hangja is fura volt.
Viszont ha a csatlakozónál megmozgattam akkor lehet hallani mintha működni akarna (kontakt hiba).
Szétszedtem és a csatlakozó tüskéket újraforrasztottam. Erről írtam is régebben nem volt nagy szám de óvatosan csináltam igy kb 2 óra.
Nem tudom más baja is szokott e lenni, de túl sok lehetőség nincs.
Üdv:
Viktor
Tuning? Minek?
Először megnézzük, hogyan tereled a ringen a gépet, de inkább tapasztalatszerzésre fordítanám azt a pénzt a helyedben.
Persze én nem nyúlkálok senki zsebében, de talán ennek több értelme lenne: http://www.motorosakademia.hu/
Én baszki 12 éves korom óta motorozok, de még mindig tudok újat és újat tanulni és amikor úgy érzem, hogy de fasza vagyok, akkor mindig összefutok egy nálam jóval tapasztaltabb emberrel aki úgy otthagy ahogy nem akar és mikor megyek mögötte látom,hogy mennyire finoman kezeli és kontroll alatt tartja a motort akár sodródás közben is!
Ezek a nagy dolgok nem az, hogy 250-el megyünk az egyenesben azt az utolsó bamba is tudja!
Ez az amit nem lehet 1 nyár alatt megtanulni!
Ez nálatok van otthon gondolom...