Persze.Akár ősszel is.Igazából a Húsvét az ideális meg szeptember.Nincs túl hide de még nincs meleg sem.Szezonon kívül kevés az autó szezonban nagyságrendel több.
Viszont utas és gixxer az nem egy élvezet lesz.Bár ha megszoktad ám legyen.
Na most jöttem meg motorozásból olvasgattam a válaszokat, ddt500 nem bántasz meg, csak nyomjátok nekem az okosságot, lehet tényleg naív vagyok, azért is kérdezlek titeket többet értetek hozzá mint én...
Huh neeeeee.
Akkor még most is állnék valahol de tuti nem ülnék.
Amit útvonalat érdemes követni pesttől az:
Autópálya Budapest-Zágráb-Karlovac.Ez viszonylag gyors és fájdalmas 150-160-170-el bár én stabil 150-170-et birtam idomossal tuti jobb.
Utána jön a Karlovac-Senj hullámvasút szerpentin 120 KM-e.
Ez volt első nap.
Majd cuccolás vacsi és vasárnap Senj-Zadar oda-vissza a tengerparti nagyonsirály szepentinen.
És vissza ugyanúgy.
Tényleg jó.Ha lett volna még egy nap fel lehetett volna menni Riekáig vagy lefelé Trogirig.
Egy hetet kellene ott eltölteni de akkor fájna minden tagom a kanyaroktól.
Ki a tököm mondta, hogy irigykedjél? Őszintén megmondom, nekem is nagy lenne a farkam vasárnaponta, hogy 200 lóerővel futkározok, de ugyanennyivel kevesebb is lenne a pénztárca. Ámbár nem tuti... Unokatesóm úgyis megvenné, ő egy kibaszott nagy kawa fan!
Most ijedjek meg?
Rég túl vagyok azon hogy bosszankodom mer elmennek mellettem mintha pocsolyát kerülnének.
Ementek oszt annyi.
Majd parkolóban találkozunk oszt jót dumálunk.
Én meg élvezem azt amit csinálok,ha jól ha rosszul ha gyorsan ha lassan.
Ennyi.
Jelentem a szerpentin viszont úrcsücsök ahol vasárnap jártam.
Ott is volt jópár emberke akik nagyon vágják a témát.
Na öregem, nem kell neked a robogóm?
Semmi baja nincs, vatta új, de tényleg! A kormány el van ferdülve kicsit, ááá, nem rohant bele haverom a kombi Astránk hátuljába, hanem túl sokat támasztottam a kormány jobb oldalát a falhoz, és önsúlya alatt hajlott el! Továbbá oké, hogy az idomok csúnyák, karcosak, mer a kurva macskáknak mindig azokon kell lavírozniuk! A gumin igazából lenne majrécsík, de mindig lesikálóm drótkefével, hogy én legyek a menőgyerek az interspar előtt! Az elsőfékkar visszahajlása sem a haverom-féle balhéból származik, ááá, csupán visszahajlítottam, mer' ez így tunying! Kííííbbaszot kurva erős a motorja, vazze, nulláról negyvenre két másodperc apukám, simán lenyomod a Wartburgot. 8 lóerőt tud a blokkja, de persze csak a gép mögül ilyen nagy a pofám! A kidörgője azért nem gyári, mert, mert, mert tudod, kacsákat szállítottam vele, aztán mindig teliszarták volna, osztán tudod, lecseréltem, na meg az idomokat is, mer a kaki az sorvasztja a festéket, és így leszedtem az idomokat, fel a polcra, hogy eladásnál kinyögjem: ááá, nem volt használva a moci! De hát a kurva macskák összebasznak mindent...
Na megveszed? Négykilójé a tijed, aranyérbe!
Ezért írtam a 10-ből 9-et. Amikor a 04-es vettem (2008) a figura kinyitotta a garázst és bent állt 5 motor ill. quad. Minden motor a márkának megfelelő takaró alatt. A 05-es Repsol 1000RR-ben 3200km volt. Esőben még soha sem járt. (Mondjuk azt hozzátenném , hogy állítása szerint a Kawasaki 2 személlyel otthagyta a Hondát. ).
Van ilyen valóban de ezeken látszik is. Viszont rambo megveszi a 8000km-es K6-ot, 3 hónap múlva lesz benne 11 000 és vakarja a fejét, hogy "nem is ment vele".
Én eddig a legkevesebb amit mentem egy évben az 6000km volt.
Az ilyen extrém kevés km motoroknak olyannak is kell lenniük. Szinte új. Minden feszes rajta minden klappol. Nem laffognak a karok, lábtartók, könnyű tolni, indítón látszanak a feliratok nincs lekopva stb. stb. stb. És általában ezeket a motorokat 1,5X-es árban adják.
Igazából mit csináljak evvel?
Két-három nap alatt megyek el ennyit úgy hogy csak bejárok melózni.
És tuti hogy nem tudnám kihasználni.
Ez a jóember meg ménem megy vele?
Namindegy a motor szólózásra jó.Bár én és a Joshi haver egész elvoltunk.
Bár nem mindenki örült a 7 órás kajamenetnek reggel.