Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm, utánanézek.
Nem.Az a régi karbis.Mért is?
Zoli!Neked a műszerfalad két kör alakú órából áll?
Pedig a yoshimura jó.Enyém is 1 számmal nagyobbnak tűnik tőle.
Mekkorát villantott a haverom is a tuningshow-n! Ezredes Gixxerre azthitte, hogy 750-es. Mondtam neki, attól, hogy felpakoltak rá egy Yoshimura R77-est, még nem csökken a köbcenti.
Nálunk zoli Hasztrával jár meg cégessel.Hol milyen kedve van.
Nálunk a zsidók Kasztrával járnak.
Gasztra!
Fasztrával már oszt lehet.
Faszomat, taxis leszek az éjszaka. Opelasztrával vinnem kell pár tagot a diszkóba. Oszt ha má ott vagyok, kicsapom az ívet.
Akkor GO pihi mert ez lefárasztott.
Nem öregem, kurvafáradt vagyok, mire végigjártam a tuningshow-t, kikkészültem.
Pihentél eleget ma?
Egy kisszög és egy nagyszög utazik a buszon. A kisszög átadja a helyét a nagyszögnek, mire a nagyszög megveregeti a kisszög vállát:
- Derékszög.

Vagy mint gyerekben a kati!
Nekem speciel -1 fokban jött jól.Éjszaka mikor valami marha lelépett elém.Az elsőhöz hozzá sem mertem nyúlni.Igaz így is keresztbeálltam és rögtön kimelegedtem.
Mondjuk tényleg nem felesleges...
Városban jól jön amikor csorogsz a piroshoz, nem kopik az első!
Amúgy ez tényleg fura...............nem kellene neki kikopnia.........ott valami nem kerek.Úgy kéne állnia mint katiban a gyereknek.Igaza van tutisnak.
Há mer azok a hülye gizmo kis ferdeszemű mérnökféleségek rárakták és hát ha már jó drágán kifizettem csak rálépek párszor kiváncsiságból.
Minek használjátok a hátsó féket?
Meg van a távtartó! Hidd el Tutis, hogy a sínben nem tart rendesen, mivel a srác meg is mutatta nekem, hogy nézzem meg, hogy alig van pereme a sínnek!
Nem tudom...én sem vágom, hogy hogy a fenébe tud mozogni és kikopni...
fura amit írsz, mert egy féknek nem szabad mozognia semerre se, viszont szerintem nálad az lehet a hiba hogy a fék és a villa között van egy távtartó ami által mozdulatlan a fék ha meghúzzák a tengelyen az anyát, neked ez nem hiányzik véletlen?
Küldtem mailt,de nem tudom,hogy elment-e,ha nem kaptad meg szólj és elküldöm mégegyszer.
Szia Tutis!
Ha nem láttam volna, akkor én is azt írnám, hogy butaság! De nekem ez sín ki van kopva, és amikor tsanyinál voltam lánchúzáson, mert azt hittem, hogy az csattog, akkor a FÉKNYERGEM előre-hátra lötyögött!
Ha toltam hátra a motort és ráléptem a fékre, akkor hátrébb ugrott...és ha innen előre toltam és szintén rátapostam a fékre, akkor pedig nagy csattanó hanggal előre ugrott!
Még tsanyiék is néztek a szervízbe, hogy ilyet még nem láttak...

Azután egy full gumicserénél egy gumis srác is mondta, hogy KI VAN KOPVA A SÍN ÉS TÉNYLEG ÚGY VOLT, MERT MEG IS MUTATTA!
És még azt ismondta, hogy ezt már más Gixeren is látta és azoknak is mondta, hogy nézesse meg!
Szóval nem hülyeség, amit írtam, viszont azt én sem vágom, hogy miként tud kikopni és így csattogni!

A másik csattogás meg, amit Joe-Z Mesterírt, hogy a lán csattog...ez még a STUNRIDEREK gépein is így csattog, mert hallani mindegyiken, amikor satut nyomnak! Szóval ez így normális...
Doki, ne hari de butaságot írsz... Az a sín azért van ott hogyha állítod a kereket előre vagy hátra a lánc feszességének megfelelően, a féket ezen a sínen tudod csúsztatni a kerékkel együtt mozgatva hogy megfelelő helyen legyen a nyereg. De a féknyereg nem tud elmozdulni, tartja a tengely..Ez a sín nem tud kikopni se értelem szerűen, mivel a féknyereg nem mozog előre hátra..
Egyszerűen ha fékeztek húzzátok be a kuplungot, vagy ne csodálkozzatok ha egy hajtott kereket egyszerre hajtottok és fékeztek is akkor ilyen hangot ad ki..