Egy iyen k3-al nagyon is meg lehetsz elégedve szerintem egy jó darabig .Hidd el nagyon sok örömöt és meglepetést tud szerezni.Ha valaki azt mondja,hogy ezt már kimotorozta az már nagyon tud.Ja és hol vagyok én az 55 évtől?
Jajj,szorrri,5 évesen,nem 55 Ja,meg pont nem találtam olyan mocit jó áron,ami csili-vili. Nekem momentán az oldalidom full szürke,mert cserélték. De úgyse fogom látni,amikor rajta ülök
Neem arra gondoltam,hogy mennyit költök rá,stb. Egy 600-as k3-at szereztem.Nem túl csili-vili,épp ezért,ha csúsznék,vagy valami.. Remélem nem fogok,meg azért figyelek az ilyenekre. Én arra gondoltam,hogy mennyire lehetek majd megelégedve egy ilyen k3-al.
Nem kezdheti mindenki 55 évesen húzni a gázt
Sztem a sín kopásához semmi köze. Nekem 1000-es szervíz előtt is csinálta a K8 és utána is....
Egyébként nálam (és másik K8-on is próbáltam) határozottan a lánc csattog.
Bocs, de nem voltam netközelben és nem láttam a kiírt problémádat.
Kérdésedre tudom a választ...azt hittem, hogy ez eddig csak nálam jelentkezett, de így mondhatni, hogy K6-K7 típushiba.
Van a hátsó féknyereg, ami a lengővilla belsején egy sínben akad meg és a kerék megszorítása, illetve behelyezése szorítja oda.
Na ez a sín, vagy mélyedés kikopik és ezáltal fékezéskor előre csúszik...
Jobb megnézetni , mert ki is tud ugrani onnan és akkor komoly baj lehet belőle, ha menet közben ér.
Az enyémen visszaraktuk a helyére és kicsivel nagyobb erővel húztuk meg a hátsó kereket és néha még így is hallom...
Nézesd meg...én is azt teszem!
Nézd,nem tudom,hogy milyet vettél és mennyiért,de álltalánosságban el lehet mondani,hogy csodák nincsenek.Ha valami nagyon olcsó,akkor valószínűleg kell majd költeni rá.Én kicsit későn kedtem a motorozást(2 éve 37 évesen )és ez az első motorom,nekem fontos volt,hogy egy hibátlan,megkimélt(amennyire lehet)gépet vegyek.Ennek megfelelően kurva drága is volt.Aztán sikerült egyszer álló helyzetben felborítani,majd egy körforgóban is lapra tenni(még szerencse,hogy ugyanarra az oldalára),úgyhogy ha visszamehetnék az időben nem biztos,hogy egy csili-vili motort vennék elsőnek.Neked sok szerencsét hozzá,biztos,hogy szeretni fogod.
Azt elhiszem,hogy nem egyszerű kiszedni a plusz pacikat. Persze,hogy nem rossz az a 121 LE. Nem mondtam,hogy rossz.Na,kíváncsi leszek majd,mennyi bajom lesz a sajátommal.. Májusban műszaki+papírozás,aztán mehetek gumit koptatni a flaszteren.. Csak megszeretem.
Igen gyárilag 116 Le,de az évek során a futott km-ek függvényében azért elveszik egy-két paci,ezért írtam,hogy a mostani 121 Le azért nem rossz.És hidd el,hogy ezek a motorok gyárilag már úgy ki vannak hegyezve,hogy nem egyszerű(pénzben kifejezve sem)kisajtolni belőle azt a pár lóerő plusszt.
Miféle okosság? Gyárilag 115 vagy 116 ló,az enyém meg full gyári.Legalább kevesebbet eszik Kipuffom is gyári.. Egy kipuff rendszerrel jobban jártál volna,nem?
Üdv Mr,jövő héten adok kendnek egy utolsó esélyt hogy rendbehozza a tekintélyét
ha a 82es szívében alázna porig,azt megköszönném ,de mellékszolgáltatásokért hajlando vagyok az útvonalon alakítani
persze csak akkor ha minden alkatrésznek helyén teccik lennie kerti traktorán vala
Ja leszedtem,cserélgetem a kidörrentőket,de most megtaláltam az igazit .Nem sokkal halkabb mint dob nélkűl .
Egyébként maga a motor nagyon jó,imádom.A 191 cm-hez nekem ez a legkényelmesebb.Kora ellenére nincs oka szégyenkezni,most mérettem fékpadon 121 lóerő(mondjuk van benne egy-két okosság).Öcsém ezres sv-je kb 100-ig tudja tartani a lépést,aztán adios,szóval penge a gép,sokkal többet tud mint én.
Nem kezdheti mindenki 55 évesen húzni a gázt
Egyébként nálam (és másik K8-on is próbáltam) határozottan a lánc csattog.
Bocs, de nem voltam netközelben és nem láttam a kiírt problémádat.
Kérdésedre tudom a választ...azt hittem, hogy ez eddig csak nálam jelentkezett, de így mondhatni, hogy K6-K7 típushiba.
Van a hátsó féknyereg, ami a lengővilla belsején egy sínben akad meg és a kerék megszorítása, illetve behelyezése szorítja oda.
Na ez a sín, vagy mélyedés kikopik és ezáltal fékezéskor előre csúszik...
Jobb megnézetni , mert ki is tud ugrani onnan és akkor komoly baj lehet belőle, ha menet közben ér.
Az enyémen visszaraktuk a helyére és kicsivel nagyobb erővel húztuk meg a hátsó kereket és néha még így is hallom...
Nézesd meg...én is azt teszem!
Még a Sári rétesház is kint van!
ha a 82es szívében alázna porig,azt megköszönném ,de mellékszolgáltatásokért hajlando vagyok az útvonalon alakítani
persze csak akkor ha minden alkatrésznek helyén teccik lennie kerti traktorán vala
Egyébként maga a motor nagyon jó,imádom.A 191 cm-hez nekem ez a legkényelmesebb.Kora ellenére nincs oka szégyenkezni,most mérettem fékpadon 121 lóerő(mondjuk van benne egy-két okosság).Öcsém ezres sv-je kb 100-ig tudja tartani a lépést,aztán adios,szóval penge a gép,sokkal többet tud mint én.
kistuning5@citromail.hu
ramon_serrano
Nem hiszem ,hogy az elején annyira tépném a szarvát,de kitudja. Viszont nincs kedvem büntetést fizetni.Persze erre kidobandó fölös pénzm sem lesz
Betartani már kicsit nehezebb.