Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tuti repesztesz rendesen
Hát egy rendes futó+vonóhorog árából pont egy évig pályázok. Minden évben elgondolkodom rajta de minden évben pofára esek és elmegy a pénz a motor rendbetételére.
Plusz a lábon közlekedés egyetlen előnye, hogy 20 perc alatt hazaérek. Autóval 1-1,5 óra.
Vidd futóval.Az már nem nagy píz.
ÁÁÁÁ! Az nagyon más világ mint a 01. Ha vért izzadva szeptemberben mennék egy 57-et bulldog ember lennék. A reális cél az 58. Sajnos így 00 közelében mér nem jönnek olyan könnyen a mp-ek. Persze ha mindig lenne új gumi meg nem lábon kéne kivinni a mocit....talán.
Ez van. Lehetne rosszabb is.
Még szerencse, hogy így teljesült! Idén 1:55?
Hát így az első nap az volt a cél, hogy ne essek pofára.
Jómegyjómegy!
Köszi!
Széép kis beszámoló egy élménydús napról
Mondta valaki hogy a gépben van a hiba?
KB ezres SV szintű a futóművem és a fékem naggyából.
Kivétel a szélesebb kerék azt fene cseréli.
Jóeznekem nem akarok én 1.50-et menni a ringen elég ha csak nézelődöm a nyeregben. ilyeneket:
Meg ha kitévedek valami pályára jólérezni magam.
Na meggyüttem.
M3-as kivezetőjének összes felüljáróján egy rendőrbácsi állt. Feltételeztem, hogy valami delegációt vártak ezért nem törődtem velük. A Shell kút után üres volt az út úgy, hogy megkergettem kicsit a mocit. 6-ban pikk pakk elment a végsebességtiltásig (kb.12800) ott állt a mutató 2-3mp-et majd elszaladt a motor szabályzásig. Meglepődtem. Na szerencsésen kiértem, megtankoltam stb. Az volt a tervem, hogy kint felrakom az új lábtartómat de aztán elszaladt az idő és a nálam okosabbak lebeszéltek róla. Úgy, hogy a gyáriból kivettem a koptatócsavart és annyi. Mondjuk szerintem azok sem lettek volna veszélyben de mindegy.
Egy apró mellékzönge a ringen nem volt víz csak a legelső office-os mosdóban és az is csak meleg. Na mindegy.
Első menetben óvatos voltam. Ugye összes 600 feletti együtt ment szóval volt "pár" nálam gyorsabb ember is. A fő alkatrészei kurva jók. A fékje olyan, hogy az első menetben szabályszerűen megijedtem tőle. Jó 1-re is volt állítva de éppen csak hozzáértem és satu. Egy rendes féktávom nem volt. A váltó csodás, a csúszókuplung überjó. A blokk hááát... kurva erős de valami baszottul érződik rajta a környezetvédelmi tiltás. 1-es kanyarból kijőve ugye 2-es finoman húzom, 3-as nyélgáz de csak olyan 200-ig és szúrom a 4-et. Na itt 2X is lenéztem, hogy mi van nem vette be a negyediket? Mert annyira megindult hogy az beszarás. 4-ben jobban húz mint 3-ban. Másra nem tudok gondolni csak a tiltásra. A kormánygátló egy vicc. Éjszakai naptej=Amíg nem csapkod a kormány addig jó. De ha elkezd akkor csak a gázelvétel segít. Mondjuk csak a lejtős egyenesben produkálta magát. A másik problémám a gyári lábtartó. Jó helyen van meg minden csak annyira ragad bele a csizmám, hogy sokszor nem bírtam áthelyezni a lábam két kanyar között. Egyszerűen beleszorult a csizmám a rovátkákba. Dönteni nem igen tudtam ebben a menetben. Béna voltam, fostam, berozsdásodtam stb. mindenki válasza ki a neki tetszőt. De volt egy érdekes eset. Célrarába tempózok ahogy jövök ki intik a kék zászlót. Kicsit beljebb húzódok de csak két motorszélességnyit. Hallom, hogy valami durcás hangú motor jön be mellém. (Gyári dobbal mentem elég jól hallottam mindenkit). Én húztam neki ahogy bírtam. Ahogy leforog a negyedik kezd halkulni, 5-6 majd egy bő lére engedett féktáv után megérkezett mellém mr.S1000RR. Kevés volt na. Egyébként a vége felé nem váltotta el a 6-at mert nem éreztem szükségét.
Első menetben 2X4 kört mentem. 2:07.
Utána kajaszünet. Második menetben jóval elszántabb voltam. Kimentem rögtön lenyomtam pár embert és igyekeztem a cél végi féktávot jobban megvállalni. (Ja Bitter a kivezető körben a célrarában eldobta a vasat). Hamar újra kellett a 6-ik mert az 5-ös 100m dadogott. Egyébként az RC szerint ilyen 252 mentem. Éppen kezdtem belemelegedni, már leért a térdem, megtaláltam az íveket amikor piros zászló. Mint kiderült a Sárkány eldobta a BMW-t a cél végén. Úgy tudom nincs nagy kár. Ja az előző BMW-s nem ő volt. 3 S1000RR volt kint. A sok előzés miatt csak 2:11-et mentem. Visszaengedtek minket. Mentem egy jó kivezetőt, első mért kör cél vége jön ki a boxból a Greksa. Hagytam had menjen. Ugye valami 998-as Ducatija van. A Mansell kanyarig nem vert rám sokat így minden jól láttam. Sárga S1000RR-t előzné, beintik a kék zászlót. BMW-s satu fék megy az uszodában 2m-re a külső szélétől majd amikor a Greksa mellé ér (kívülről) felállítja a motort és neki megy. Hát nem estek el de nem is vették be a kanyart. Én mindezt premier plánban nézhettem végig. Nem volt vicces. Na még két kört mentem majd beadta a kulcsot a bal vállam. Annyira elfáradt, hogy bal kanyarokba bemenet nem bírtam tartani magam. Le is jöttem. 2:08. Az optimal lap lement 05-re. Utána Greksa ott körözött és kereste a sárga BMW-st. Állítólag aznap 2X is nekiment.
Dávid ment 58-at (Hajni 600-ával 00-át), Jani 03. Utána a 600 alattiban felolajozták a Mansellt úgy, hogy nem is akartam felmenni. Aztán meggondoltam magam mondom van még kanyar amit gyakorolhatok, de amikor elkezdtem öltözni rájöttem, hogy olyan fáradt a bal vállam, hogy még az öltözés is a nehezemre esik szóval "feladtam".
Úgy hirtelen ennyi.

Gondolom lefagyott a mosoly az arcosról egy pillanatra
lefejeltem a tankot és a golyoimat elhagytam
Ezres komoly V2-esek is kiválóan uralhatóak féktávon...

Sztem már a 600-as gixinek is van akkora motorféke mint a kis sv-nek.
SV-nél semmi nem segít, gyenge futóműve ügyetlenül pattog el erős motorféknél, keskeny hátsógumi miatt nincs elég tapadás. Sokat nem várhatsz tőle, ha őszinték akarunk lenni, de nem is versenysportra találták ki!
Ha ezt megcsinálnám valszeg az aszfaltból szedném össze az arcom darabjait akkorát dobna rajtam.
Én egyszer 2-esben volt a motor 11.000nél. Jött a kanyar, azthittem 4.-be van. Úgy visszadobtam 1-esbe, mint annak a rendje. Kicsit nagyot szólt
A törött gépemből egy rozsdás szög sem maradt
Messze vagyok én attól.
Bár gyanítom van némi köze az erősebb motorféknek is.
törött gépedből nem maradt meg a kuplung kar ?
Gsxr-en ez kifejezetten élvezetes
Nem véletlenül találták ki a csúszásgátló kuplungot.....
Uralni kell a gépet és kontrollálni a történéseket
Az ijesztő fajta...................bár a sitten a szappanért lenyúlás ijesztőbb.
Hátsó féket is használd, nem csak kanyarkorrigálásnál, de lassitásnál is sokat segít
Picsarisza....
Amúgy vagy csinálja a dög V2 ezt a láncdolgot vagy csak simán bebaszom 2-3 ba kanyar előtt ráengedem a kuplungot és leesik az állam mennyire nem tudom mit kéne csinálni seggriszáláskor.
Bazira be szoktam fosintani ilyenkor.
Ez nem hiba, a lánc adja a hangot.
Még kérdés?