Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor válasszam az arany középutat? 10w?
De van még 1 ötletem. Nyomjad mindenhol 150 felett és hátha átsiklasz a kátyukon
Hát ez jó kérdés. Annyira puhát nem tudsz varázsolni belőle, ami minden kátyut, útegyenlőséget el nyel. Villaszöge és a rugóút is jóval kevesebb mint egy nem sportmotoron. Ha a saját tapasztalatom választanom kéne, inkább minél keményebb, feszesebb, mert ha gond van, nagyot kell fékezni, korrigálni, akkor életet menthet. De ha kátyús uton mész és kanyarban van egy kátyu, amit telibe kapsz úgy megdobhat, hogy ajjaj..
Egyetlen megoldás amikor nem tudod elkerülni a kátyut, akkor imádkozol és férfiasan eltűrőd. Gumi nyomásán lehet játszadozni, hogy toppintson valamit, de kátyukkal nincs mit kezdeni. Ki kell menni külföldre és ott motorozni
Inkább rázzon roszabb úton picit mint nagyon beessen fékezésnél.
És ezeken a kellemes magyar utakon?
Gyárilag milyen telóolaj van benne?
köszi!
Nem jött mail, küld el még1x és reagálok rá :)
Isten éltessen sokáig névnapod alkalmából!

Legutóbbi e-mailem olvastad? Csak mert még nem reagáltál rá!
A viszkozitást a te vezetési stilusod határozza meg 5,10,15w és lehet kavargatni milyen legyen. De ha nem vagy benne biztos mit akarsz, akkor inkább szakembert kérdezz, mert csunyán el lehet így rontani a motor karakterisztikáját
Sziasztok!

Egy 2005-ös GSX-R 600-ba telóolajat cserélnénk. Milyen viszkozitású és mennyi kell bele?
kerersd meg kutyát, 14-ért van K&N nála.
Gyula én igaz még tavaly vettem a k7 600-ba gyári légszűrőt a full-gas-nál 6800ft-ért! Egy próbát megér, hogy érdeklődsz náluk!
Nézd meg náluk is!
http://www.agomotors.hu/websho...

Talán még olcsóbban is el lehet hozni egy 15-20%-al.
2,8 a 675-ös R.
Ha mostanában nézted az árakat hátttttt semelyik motor nem olcsó.Eltüntek a belépő 2 milla alatti gépek.Már egy sima gladius is 2 milla.Egy FZ8 is 2,4 CB600 2,3. Sorolhatám.
A pluszt meg bőven megéri a tripla.
nem egy óccsóó típus...
Lassan szándékszom eljutni egy kis triumph próbára ha kitavaszodik.
Ülőpróba megvolt és nagyon tetszett.Kiváncsi vagyok mit tud a blokk.Ha olyan ahogy leírták megvan a szívem hölgye..
Már csak a píz ami hibádzik.
Bár lehet venni k&n-t 15-16.000ft körül!
tavaly volt szerencsém a DL-hez, nekem tetszett. nem lehet összehasonlítani a gsx-r-el, semmilyen tekintetben. teljesen más kategória.
de a gardrob nekem bejön :)

és igen, a Z1000 2010-es évjáratban... fel voltam írva tesztvezetésre a pest szélén az M3-nál lévő kawánál, csak sajnos már nem tudtam elmenni. azóta is bánom
Nekem ilyen van!
DL Egy elég nagy visszalépés lenne.Mind futóműben mind fékben mind motorerőben.
Utálnád.A burgonya meg háttt ha egy pofára vágott gardrobon akarsz ülni ám legyen de hurka a 400-as teljesítménye.
Őőőőőő nemmmmmmm.Csak szeretnél egyenesen ülni.
Amúgy egy CB1000R nem lehet rossz vagy egy Z1000R.
Igaz inkább a Z de abból az új.
igazából a V-stromokat néztem, meg AN400-at. nem egy kategória, de hát na...
gyanús vagy Te nekem...
tuti van otthon egy HD meg egy shadow, és rám akarod sózni őket
Na jó akkor egy Shadow.
Ha tavasszal nem is, nyáron csinálok egy fasza fórumbulit!