Hát ez jó kérdés. Annyira puhát nem tudsz varázsolni belőle, ami minden kátyut, útegyenlőséget el nyel. Villaszöge és a rugóút is jóval kevesebb mint egy nem sportmotoron. Ha a saját tapasztalatom választanom kéne, inkább minél keményebb, feszesebb, mert ha gond van, nagyot kell fékezni, korrigálni, akkor életet menthet. De ha kátyús uton mész és kanyarban van egy kátyu, amit telibe kapsz úgy megdobhat, hogy ajjaj..
Egyetlen megoldás amikor nem tudod elkerülni a kátyut, akkor imádkozol és férfiasan eltűrőd. Gumi nyomásán lehet játszadozni, hogy toppintson valamit, de kátyukkal nincs mit kezdeni. Ki kell menni külföldre és ott motorozni
A viszkozitást a te vezetési stilusod határozza meg 5,10,15w és lehet kavargatni milyen legyen. De ha nem vagy benne biztos mit akarsz, akkor inkább szakembert kérdezz, mert csunyán el lehet így rontani a motor karakterisztikáját
2,8 a 675-ös R.
Ha mostanában nézted az árakat hátttttt semelyik motor nem olcsó.Eltüntek a belépő 2 milla alatti gépek.Már egy sima gladius is 2 milla.Egy FZ8 is 2,4 CB600 2,3. Sorolhatám.
A pluszt meg bőven megéri a tripla.
Lassan szándékszom eljutni egy kis triumph próbára ha kitavaszodik.
Ülőpróba megvolt és nagyon tetszett.Kiváncsi vagyok mit tud a blokk.Ha olyan ahogy leírták megvan a szívem hölgye..
Már csak a píz ami hibádzik.
tavaly volt szerencsém a DL-hez, nekem tetszett. nem lehet összehasonlítani a gsx-r-el, semmilyen tekintetben. teljesen más kategória.
de a gardrob nekem bejön :)
és igen, a Z1000 2010-es évjáratban... fel voltam írva tesztvezetésre a pest szélén az M3-nál lévő kawánál, csak sajnos már nem tudtam elmenni. azóta is bánom
DL Egy elég nagy visszalépés lenne.Mind futóműben mind fékben mind motorerőben.
Utálnád.A burgonya meg háttt ha egy pofára vágott gardrobon akarsz ülni ám legyen de hurka a 400-as teljesítménye.
Egyetlen megoldás amikor nem tudod elkerülni a kátyut, akkor imádkozol és férfiasan eltűrőd. Gumi nyomásán lehet játszadozni, hogy toppintson valamit, de kátyukkal nincs mit kezdeni. Ki kell menni külföldre és ott motorozni
Nem jött mail, küld el még1x és reagálok rá :)
Legutóbbi e-mailem olvastad? Csak mert még nem reagáltál rá!
Egy 2005-ös GSX-R 600-ba telóolajat cserélnénk. Milyen viszkozitású és mennyi kell bele?
http://www.agomotors.hu/websho...
Talán még olcsóbban is el lehet hozni egy 15-20%-al.
Ha mostanában nézted az árakat hátttttt semelyik motor nem olcsó.Eltüntek a belépő 2 milla alatti gépek.Már egy sima gladius is 2 milla.Egy FZ8 is 2,4 CB600 2,3. Sorolhatám.
A pluszt meg bőven megéri a tripla.
Ülőpróba megvolt és nagyon tetszett.Kiváncsi vagyok mit tud a blokk.Ha olyan ahogy leírták megvan a szívem hölgye..
Már csak a píz ami hibádzik.
de a gardrob nekem bejön :)
és igen, a Z1000 2010-es évjáratban... fel voltam írva tesztvezetésre a pest szélén az M3-nál lévő kawánál, csak sajnos már nem tudtam elmenni. azóta is bánom
Utálnád.A burgonya meg háttt ha egy pofára vágott gardrobon akarsz ülni ám legyen de hurka a 400-as teljesítménye.
Amúgy egy CB1000R nem lehet rossz vagy egy Z1000R.
Igaz inkább a Z de abból az új.
tuti van otthon egy HD meg egy shadow, és rám akarod sózni őket