Felni marad,jóaz.Ami szar az megy a levesbe. Váz nem reped törik,blokk kellemes bár nem a legacélosbb de jó a karaktere úgyhogy azis marad.A többi csak körítés.
Asszem a superbikeban az Oncsiknak még így is ha jól tévedek sok embernél sikerült jobb időt kitaposni a kisesvéből.
"Másrészt, a gumikat úgy tüntetik fel, hogy például 190/55 ZR17! Na ha már a gyár alapból ilyen kiírással kísérve dobja ki az abroncsot, nyilván eleve igyekezett úgy felépíteni a gumit, hogy a tizenhetes felnire rámenjen faszán!"
Csak annyit tennék hozzá hogy a 17"os átmérő és a felni szélessége között van egy kis különbség.Az alapján amit mondasz a 130/70es, megboldogult R125ösömre való gumma is felmenne a gixire és tök jól motorozható lenne,mert 17" , 17" ugyanaz.
Persze,felrakható a 190es,de a mérnökök nem poénból tervezik úgy a gépet hogy 180as gumival fog futni.Hidd el nem azért teszik hogy te olcsóbban vehess majd rá gummát...
Az sima GP volt és inkább 01, racerrel 05 volt. De garantálom, hogy jó futóművel meg több tehetséggel mint ami nekem van a racerrel simán lehet menni 1:55-öt vagy még jobbat.
Szerintem Hungaroringen alatt nem nagyon találsz kicsit is komolyabb pályázót aki 180-as gumival menne. Én próbáltam 5,5-6 colos felnin is mindkét méretet. 5,5-en a 190/55-ös Supercorsa 2:15-nél éppen csak le volt borítva. De láttam K4 600-on 190/60-as gumit amivel 05-öt mentek és volt rinyacsík. Éppen ez a lényege, hogy lapon baszott nagy futófelületet ad és plusz tapadást mert bepöndörödik a gumi. Emiatt sokkal nehezebb peremig dönteni de ennélfogva később is éred el a határát.
Erről a mászkál a felnin dologról nem hallottam még. A 180-as gumi viszont hülyén néz ki a 6 colos felnin. De 2:12-nél semmi gond nem volt vele.
Kormány megoldódott.
Hála Szobacicámnak.