itt a hétvége, fennt a fasza gumik a motoron, itt a tankolos pénz az asztalon, frankó az idő lehetNE menni motorozni ha nem most szart volna be a gyári aksim
Én lecseréltem az első gummát,úgy két hete,mert ott még a gyári volt. Kibírta volna simán a szezont,de nem bírtam magammal és vettem rá jó árban Pilot Powert. A Gumicsere nekem szerencsére mindig ingyen van! Megcsinálja a helyi autó-motorszerelő srác. Nem lehet egy rossz szavam se. Nem sok idő egy gumicsere,de nekünk mindig legalább 2 órán át tart,mert eldumáljuk az időt,meg lecsúszik egy két Heineken is! Szóval rossz szavam nem lehet!
Jóó reggelt!
Most indulunk lassan Almádiba a hétvégére,majd hétfőn sopronba megyek! Egyúttal megcsináljuk cimbivel a rendszámtartómat,mert ez a gyári gyötrelem! Aztán Szerdán dekoros,felrakatom a felnicsíkot,meg tegnap dumáltam le egyik autófóliázó haverral,hogy húzza át nekem az egész motort,de abból csak szeptemberre lesz valami! Aztán kb 500km és vihetem a motort 6000-es szervizre! Szóval zajlik az élet!
Suzuki GSX-R600 K6 motorhoz az első fékcsőszettet tudjuk készíteni a gyárival megegyezően (lejövő cső jobbra, átkötőcső balra), vagy race verzióban (jobb és bal cső külön-külön fentről jön le). Árban mindkét verzió megegyezik.
Első fékcsőszett ára:
-cínezett (réz színű) acél végekkel, csavarokkal 20.000.-Ft
-krómozott acél végekkel, csavarokkal 25.000.-Ft
-eloxált színes alumínium végekkel, csavarokkal 35.000.-Ft
Hátsó fékcsőszett ára:
-cínezett (réz színű) acél végekkel, csavarokkal 10.000.-Ft
-krómozott acél végekkel, csavarokkal 13.000.-Ft
-eloxált színes alumínium végekkel, csavarokkal 18.000.-Ft
A szett tartalmazza a fékcsövet rásajtolt végekkel, csavarokkal, tömítésekkel, valamint örök élet garanciát. Fékcsöveink színe ártól függetlenül választható.
Safi81! En hasznaltam k5 600-on 750es orat, es nem volt gond, mukodott tokeletesen. Persze az ora csalt sokat a megvaltozott attetel miatt, de speedohealerrel helyre tudtam rakni.
csak ajánlani tudom, többször vásároltam tőle
Most indulunk lassan Almádiba a hétvégére,majd hétfőn sopronba megyek! Egyúttal megcsináljuk cimbivel a rendszámtartómat,mert ez a gyári gyötrelem! Aztán Szerdán dekoros,felrakatom a felnicsíkot,meg tegnap dumáltam le egyik autófóliázó haverral,hogy húzza át nekem az egész motort,de abból csak szeptemberre lesz valami! Aztán kb 500km és vihetem a motort 6000-es szervizre! Szóval zajlik az élet!
Suzuki GSX-R600 K6 motorhoz az első fékcsőszettet tudjuk készíteni a gyárival megegyezően (lejövő cső jobbra, átkötőcső balra), vagy race verzióban (jobb és bal cső külön-külön fentről jön le). Árban mindkét verzió megegyezik.
Első fékcsőszett ára:
-cínezett (réz színű) acél végekkel, csavarokkal 20.000.-Ft
-krómozott acél végekkel, csavarokkal 25.000.-Ft
-eloxált színes alumínium végekkel, csavarokkal 35.000.-Ft
Hátsó fékcsőszett ára:
-cínezett (réz színű) acél végekkel, csavarokkal 10.000.-Ft
-krómozott acél végekkel, csavarokkal 13.000.-Ft
-eloxált színes alumínium végekkel, csavarokkal 18.000.-Ft
A szett tartalmazza a fékcsövet rásajtolt végekkel, csavarokkal, tömítésekkel, valamint örök élet garanciát. Fékcsöveink színe ártól függetlenül választható.
milyen (fém)fékcsövet ajánlotok? Annyit fékezek mostanság hogy elmelegedik a rendszer.
Komoly pilóta ült rajta (hüjjje gyerek) és még ő is dicsérte, tehát no comment....
Köszi még egyszer
Nem tudja valaki hogy hol tudnék beszerezni HŐGOMBÁT Gsxr600 k3 ba és hogy kb mennyi lehet?
Nem kapcsol be a ventim :(
üdv