No túl vagyok egy újabb ddt-féle szánalmas pályanapont ami javarészt mindenféle erölködéssel és kísérletezgetéssel telt.
Janiék hoztak cumót a moichoz. 1-ső menet 2 kör után lejöttem nyomást ellenőrizni de már ekkor éreztem, hogy a jobb kezem készen van. 2 kör után. Na visszamentem még 3-ra de úgy bedurrant a jobb alkarom, hogy elég is volt. 2:07.4. A cél végén próbáltam visszarakni 2-be és meglepő mód nem pattogott el a moci. 2-es kanyarban párszor besolkaltam de semmi extra. Nagyon kevesen voltunk. Max. 30-an. A gyors licences fullon volt. Dávid szaladt egy 1:58.6-ot egy olyan spéci gumival aminek a különlegessége abban állt, hogy 3 kör alatt fossá kopott. Azért ment vele még 2-őt de nem sok haszna volt. Szerencsére az Árpi adott neki egy másik gumit amivel jött is a az 57 eleje.
A 2-ik menetben szerintem megint csak 5 kört mentem kicsit jobbnak éreztem de semmi. 2:07.9.
A 3-ik menetre tökre jó állapotba kerültem. Nemtom miért. Talán be kéne melegítenem az első menet előtt.
Na megpróbáltam rátenni egy lapáttal aminek a végeredménye 2db 05-ös kör lett egymás után. Ennyi. A 6680-as Dunlop meg sem érezte ezt a 17 kört. A motor fasza volt bár a fékem egy hangyányit felpuhult.
Próbáltam 2-ben is venni a célrarát de nem jött be. Viszont a cél végi féktávom javult egy kicsit. Nemtom. Még majd próbálkozom.
Áááá...nyaknál kiviszi a menetszél, de inkább mégsem...mert félek beszalad a piros tartományba a puki, és akkor materializálódik is, az meg kellemetlen ,
Amúgy meg neked akartam kedveskedni csak.... Csak nem hagyod... ,
Ja tényleg, ezek az orvosok már nem a régiek, még a végén elbasz rajtad valamit, de én állatorvost gondoltam neked de inkább..ne menj.. megelőzni kell...sokat répázni, meg szintetikus multivitamint nyomni...meg erősíteni az immunrendszert boldogsághormonokkal, ami a kefélés utáni gixxerezést jelenti...szóval van gyógymód..és még az antibakterről nem is beszéltem akivel leülhetsz snapszozni fertőtlenítésképp..
Dokihoz menjen akinek szüksége van rá de én nem megyek ezekhez az tuti, majd kikúrálom én magam...
Doki meg majd felszed magára pár kilót és akkor már nem olyan lesz mint egy csivava, előlép uszkár méretű vaddá a kis Harry Potter
kuplungon értem a lamellákat és a lemezeket rugókat..mondjuk én csak igy egyben cserélném ,mert az uj lamellákat tönkreteheti egy felforrósodástól elvetemedett nyomólemez..20-25 ezer ...hát szerintem abban a lemezeknek is benne kell lennie..de cserélj mihamarabb mert további problémák léphetnek fele ttől..ami a leginkább valószinű hogy szétmállik a lamella és az olajjal eljut olyan járatokba amit el tud tömiteni..abból lesz a főtengelyköszörülés csapágyazás..szóval ne halogasd..
Nem vagyok válogatós....ott tankolok, ahol rámjön....úgy vagyok a kutakkal, mint a méhecske a virágokkal....ide szállok...oda szállok....csak mostanában már kicsit sajnálom az időt a motorozásra, meló mellett...
Holnap megyek Kistarcsa felé, ha ott vagyok, fingok neked egyet a gatyába jóó?
Melyik csoportban mentél?
(én is voltam kint, reggel 9től a közúti A csoportban)
Milyen volt kint az idő?
Még felljebb kéne kicsit tornászni.
Ma még nem tankoltam, még csak 91 km mentem tankolás óta még látszik a benya a tankba itt felül
Janiék hoztak cumót a moichoz. 1-ső menet 2 kör után lejöttem nyomást ellenőrizni de már ekkor éreztem, hogy a jobb kezem készen van. 2 kör után. Na visszamentem még 3-ra de úgy bedurrant a jobb alkarom, hogy elég is volt. 2:07.4. A cél végén próbáltam visszarakni 2-be és meglepő mód nem pattogott el a moci. 2-es kanyarban párszor besolkaltam de semmi extra. Nagyon kevesen voltunk. Max. 30-an. A gyors licences fullon volt. Dávid szaladt egy 1:58.6-ot egy olyan spéci gumival aminek a különlegessége abban állt, hogy 3 kör alatt fossá kopott. Azért ment vele még 2-őt de nem sok haszna volt. Szerencsére az Árpi adott neki egy másik gumit amivel jött is a az 57 eleje.
A 2-ik menetben szerintem megint csak 5 kört mentem kicsit jobbnak éreztem de semmi. 2:07.9.
A 3-ik menetre tökre jó állapotba kerültem. Nemtom miért. Talán be kéne melegítenem az első menet előtt.
Na megpróbáltam rátenni egy lapáttal aminek a végeredménye 2db 05-ös kör lett egymás után. Ennyi. A 6680-as Dunlop meg sem érezte ezt a 17 kört. A motor fasza volt bár a fékem egy hangyányit felpuhult.
Próbáltam 2-ben is venni a célrarát de nem jött be. Viszont a cél végi féktávom javult egy kicsit. Nemtom. Még majd próbálkozom.
Amúgy meg neked akartam kedveskedni csak.... Csak nem hagyod... ,
Dokihoz menjen akinek szüksége van rá de én nem megyek ezekhez az tuti, majd kikúrálom én magam...
Doki meg majd felszed magára pár kilót és akkor már nem olyan lesz mint egy csivava, előlép uszkár méretű vaddá a kis Harry Potter
El kell menni állatorvoshoz, az rendbetesz gyorsan...
Doki biztos a csivavád, mert mindenhova azzal mész, mint a csaj a reklámban
Ma nem megyünk Dokival mert én még döglődöm....
Nem megyek vele mától 1 km-t sem jövő héten betolom a szervizbe meg mindjárt meg lesz ejtve az olajcsere is...
Akkor még lehet megúszom lamellacserével?
Mert arra mondták h 20-25 ezer......
Egy új kuplung nem tudom mibe fájhat.
Volt már ilyen probléma itt....de valszeg cserés, és gyorsan, mert a fém részt is szétkúrhatod, ha így használod
Holnap megyek Kistarcsa felé, ha ott vagyok, fingok neked egyet a gatyába jóó?