Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Manual-ban benne van és a hibakódok jelentése is....
Én már nem egy vödör vizet nyomtam a kicsi drága fosomra, slagoltam is rendesen, műszerfallal együtt, kapott magasnyomású melegvizes mosóval is.....de még bírja.
Ázott rendesen, mint a viziló fasza, azt semmi baja!
És tudod miért? Mert NEM BUZERÁLOM! Csak használom...igaz hogy gyári rajta minden, de működik!
Ettől függetlenül beszarhat, csak kisebb az esélye.
Ha nagyon nem mész vele semmire és nincs senki, aki gépre dugja neked szólj....megkérdezem mennyi egy kompjúder diagnosztika, vagy mi.. És megoldjuk ingyen, csak az ánuszod kell hozzá!
A fenéket...már régen megöltek volna a szakszerű szervízmunkáid miatt....
Inkább öntsél rá egy VEDER VIZET a fostalicskádra és írjad, hogy ha FI hibát dob....
Egy slagot is nyomjál be oda a motortér részhez ám...
Ezt nem vágom...hogy is kell ezt?
Holnap fogom tudni megnézni, mert most melóban vagyok...
Pedig már legszívesebben otthon nézegetném a hibaforrásokat rajta...
Szerintem verj tele egy fürdőmedencét WD40 -el és tunkold bele a kis fostalicskád vagy 2 hétig!
Utána már nem lesz bajod vele meglátod!
Faszom! szervízesnek kellett volna mennem, azt itt kallódok !
Dealer módban meg kéne nézni melyik hibakódot írja ki......utána lehet agyalni mitől van....
Szeva Tesó!

Az enyimé is K7-es bakker, szóval nem öreg....
Nagyon remélem, hogy nincs nagy baja...viszont az akksira nem gyanakszom mivel, ha a motort van ereje megtekerni, akkor gondolom nem ez a kis fos motor fogja megfingatni...
Mindenesetre leponyvázom rendesen, bár a fóliával eddig is letakartam, csak a multkor felejtettem el...
No nézek is rá valami tűrhető árú ponyvát....
bocs... neki K7 volt.... akkor lehet hogy eccerűen az a baj, hogy öreg a szarod és megdöglött végelgyengülésben...
Docky... az FI simán lehet beázástól... emlékszem még tesóm K6-osa is kiírta, amikor le lett gőzborotválva....mondjuk az övé simán indult is...
Azt azért szintén ne felejtsd el, hogy az akksid használtan került hozzád és az is veszíthetett annyit az élettartamából, hogy már nincs ereje megtekerni a motort rendesen...
Sztem ha eddig ment a vas, akkor most sincs nagy gebasz, de az biztos, hogy ez nem Jetsky, tehát valamivel be kell takargatni szegényt, ne ázzon fossá rendszeresen...
*mélyen

Az e-mail elment!
Dottóre!

Én azé' ezt cáfolom... Én is minden előzmény nélkül elhagytam a kitámasztómat egy mélen bevett balosban a robogóval...
Leért, letört, elment, meg én is
Speed!

Nem hiszem, hogy ez egyik napról a másikra elromlana minden előzmény nélkül....bár a fene sem tudja...

Átdobhatnád nekem is azt a képletöltő linket
karolypiros@freemail.hu
A küldött fájlra gondoltam
Házi páleszt és bacardit nem keveset.

Mondjuk ezt Te úgysem érted...............

VíziKölyök
Macska, sikerült letölteni?
Lehjet, hogy a nyekergőd rúgja az utolsókat
, ,(ide képzelj egy csókold meg a seggem - ikont!),

Én köszi az emelőszemeket !
Így igaz...
Biztos nem a sztender és nem is az akksi, mert kicsit mondom dolgozik a motoros nyekergő, de csak éppen, hogy megnyekken....
Ha viszont a sztender lenne, akkor az ugyanazt dobná, mint amikor sebességben van...
Viszont a Zoli ötlete a vészkapcsolóról nem rossz, mert a multkor az különösen elázott, ugyanis lejött éjjel róla az a genya takarófólia...
Kössz srácok az ötleteket.....jöhet még bármi, ha van még ötlet, vagy tapasztalat....

Tényleg NAGY GECI vagy Bringa!
Mondjuk arra CSEKK -et ír ki...
Beszart a sztender érzékelőcsiklója? vagy lecsúszott a helyéről? Azt is megnézhetnéd kedves gilisztás márkatársam...
Jaja...a vizet bírnia kell, az enyém is kap(ott) rendesen belőle, de semmi baja, attól függetlenül beázhatott valami csatlakozó, vagy lemerült az akkumulátor...meg kell próbálni másik akksival!
Vagy remélem beszart neki egy életre, azt mehet az új ruhájával a buszon!
Na ilyenkor vagyok elégedett magammal, mikor ilyen geci vagyok! , , ,
A vészkapcsolót úsztasd meg wd-40-ben vagty kontakt spray-ben meg a sztender kapcsolót.
Ha nem segít go szevíz.
Hát nem tudom...világítás minden volt, még egy picit rá is nyomtam az önindítóra, hogy nem-e az akksi van lemerülve....
De nem, mert indított...
Az FI hiba ami zavar engem, bár egy sima exup-szelep bovden kikötésére is ezt dobja....
Más ötlet esetleg valakinek?
Mondjuk igazad van...