Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól beszélel Bringa.
Én sem vennék új gummát sose, max. ha qurva vastag lennék anyagilag, vagy max. ha valami qurva nagy akció lenne egy jó garnitúrára...
A használt, de jó állapotú gummák ugyan olyan jól megfelelnek, hisz utcán nem mindig olyan helyeken jár az ember, ahol döntöget...
A közepe ezeknek a pályázott gummáknak meg még elég vaskos, a széle az már kopottabb, de amennyit utcán borogatsz azt kibírja addig amég a közepe el nem fogy!
Nekem abszolult nem tetszenek a BT gummák, nem igazán jó választás ez a gyártótól...én biztos nem ezt raknám fel gyárilag a Gixerekre... ennél a gummánál jóval többet tudnak ezek a gépek...
Gixxerpetinek is mondtam, hogy amint lehet cserélje le a picsába, mert már kocka a gumi alakja, pedig volt azért döntögetve már...
Nem kell ezt ragozni, egyszerűen csak annyi, hogy nem egy biztonságos gumma és van nála 100-szor biztosabb és jobb is.
Szép napot Néked is.

Kompót velem nem babrált ki.
Ilyen csemegéken nőtem fel.
Mondtam, hogy egyesével kéne csipegetni, de te marok számra tömted magadba.
Tisztázodni látszik identitásod.


Jó reggelt Mindenkinek!

Tegnap sikerült kipihennem a hétvégi mókázást...
Gyorsi, neked nem piszkálta másnap a gyomrod a KOMPÓÓÓÓT...
Elég jól becsemegéztünk belőle...

Ritka egy gány idő van, és ebben a fosban jöttem be dolgozni ma reggel motorral....hááát nem volt túl jó...
A szél úgy fújt, hogy majdnem lapon tudtam egyenesen menni... és még a qurva eső is kente rendesen...

Este alig aludtam a nagy szél miatt, mert folyamatosan tördelte az ágakat a fákról az udvarban és percenként rohangáltam az ablakhoz a Gixert ellenőrizni... szerencsére körbeálltak az autósok, így ha nagy ág zuhant volna le, akkor az autók felfogták volna, de ma reggel inkább bejöttem vele, mint hogy egész nap otthon maradjon...itt legalább fedett helyen is van...
Szia!
Nem cáfolok meg semmit, az első gyári gumival 13.000 km -ert mentem (Bt014) de akkor nem is használtam a motort szinte....utána még elkoptattam Bt014 -ból jópár garnitúrát, de rá kellett jönnöm, hogy sem profiljában, sem anyagában nem alkalmasak ezek a gumik arra, amire a gsxr -t kitalálták. Mivel ezek "lapos" profilúak nekem minden kanyar kész kínszenvedés volt....állandóan erőltetnem kellett nagy sebességnél lefelé, hogy be tudjam venni a kanyart valamennyire.
Dönteni lehet ezekkel is szépeket, de erő is kell hozzá, hogy íven maradjon valamint, ha lehült már táncolt is a hátulja kanyarban.....egyenesben semmi baj vele, de ez ugye nem érdekes.
A dagadtabb profilú ún. "ballonosabb" gumikkal ellenben már sokkal élvezetesebb a kanyargás, és véleményem szerint biztonságosabb (érzetre mindenképp) a gumiprofilon kívül a több komponens miatt is. Valamint hamarabb is melegszenek, és arra a pár ezer kilóméterre, míg igazán jól tudod használni vele a géped utcán a használtak között érdemes kutakodni, mert az új nem ad több kilométert utcára, mint egy alig használt, de jóállapotú motorgumi.Gazdaságilag semmiképp (Ez megint csak tapasztalat )
Úgyhogy mindenki maradjon csak a gyárilag előírt guminál....
Dehogy veszekszek isten ments.. Meg a jobban megnézed én nem is a Mivv-et ajánlgatom Persze engem sem zavar ki mit vesz, mindenkinek más tetszik
Nekem Bt-016 van fent sima utcai használatra meg kisebb túrázásokra szerintem megfelel még a gyári és 6000 km van benne s még van 3-4 mm rajta használat függő a kopása de ezt Szobabringa úgyis megcáfolja mert ő mit nem
Köszönöm a válaszokat.

Leginkább a kopottsága miatt cserélem a hátsót, és akkor már ledobom az elsőt is, igaz hogy a motor nagyon jó és nagyon szeretem, és eddig még igazán nem volt bajom a gumival se, de ha lesz rá lóvém akkor inkább egy újabb többkeverékes gumit rakok fel rá, hisz megérdemli. És nekem is megér annyit hogy ne ezen múljon hogy csúszok vagy nem.
Tutis! Mindegy,ez a lényegen nem változtat! És most akkor mi van? Vegyek rá Mivvet? Úgy értettem,hogy a mi kis hazánkban nem jön veled olyan gyakran szembe mint egy bódis! De kinek mi! ettől szép a világ,hogy változatos! Amúgy meg ne akarjá má veszekedni velem! Figy,én mindenképp csonkadobot akartam rá,mert csak a k6-k7-jött ki ezzel a formátummal és hát tök jó,hogy ebben különbözik a többitől,én meg meg akartam tartani ezt a stílust! Hosszút nem akartam rá semmiképp! Meg ha olyat tettem volna rá mégis akkor is Yoshit,nem Mivvet! Neked az tetszik ennyi! Nekem nem!
Szia golfika14!
Ugyanmár....csak azért lecserélnéd, mert rosszat hallottál róla?
Mások véleménye miatt nem bízol az első gumiban?
Micsoda butaság........ Azt kell használni, mert a gyártó is azzal szereli a motort, és ők aztán tudják mi a jó rá...hiszen a motort is ők készítették, és az nagyon jó nem?
Akkor meg mi a fasznak váltani...BT014, azt csá....
És ezt nem én mondtam, hanem a gyártó ajánlja...
Michelin Pilot Power 2CT, ezt sokan dícsérik. Bt-016-al én meg voltam elégedve, volt butított is a motoron meg sima is. Corsa 3-at nem próbáltam, de azt is sokan dícsérik. (igaz hallottam rosszakat is róla)
Monnyuk conti nem condi.
Ajjaj.Kezdődik.Gumi és mingyá olajtéma.
Meg a fékbetét.
Én annyit tok hogy ki mire használja.
Nekem valszeg egy BT-021 vagy egy PR2 lenne a legjobb de mivel csóringer vagyok más levetett szarját rakom fel mikor mihez jutok.A condi raceattack nem volt rossz választás.A mostani D207 hátttt elmegy de avval mintha bizonytalan lennék.Vagy csak fosok a feldőlés óta.
Sziasztok!

Érdekelne hogy szerintetek melyik a legjobb utcai gumi?
Jelenleg még a gyári bt-014 van a mocimon de lassan cserés a hátulja pedig még 5000 km-sincs benne, meg nem is szívesen hagynám rajta sokáig mível sok rosszat hallottam róla, ledobom az elsőt is mert főként azt fikázzák hogy nagyon gáz, és őszíntén emiatt nem is igazán bízom benne, inkább óvatosabb vagyok, nehogy idomcsere kelljen. Eddig a Pirelli dragon corsa 3 és a Bridgestone bt-016-ra gondoltam.
Románia bővebben nem tom
Szevasz Gyula!

Ez merre van?
Itt mentünk Joe-Z-ékkel
Rendben, ha mégis jössz, legkésőbb szombat délelőtt majd csörögj rám!
Ha szombaton megyünk Balatonra akkor inkább oda megyek motorral már most vasárnap is mentem volna....

Tessék egy kép a KanyarVadászoknak
Tegnap Fotóztam
Csaó Gyula!
Újhartyánra indulók: GSX-R600 K8, CBR125R, Pegaso 650, TL1000S '97, meg te. Lehet, hogy a felvonulás után átnézünk az EuroRingre, benézünk a szocformulára. Ha az idő megengedi, akkor meg kisebb túra is kialakulhat.
20 volt azis de ha van Zandona akkor az lesz, magas vagyok és azt jobban ajánlották nkm
Igyekszem a mögöttem jövő motorosnak passzolni a szitut.
A Knox egy irtó jó protektorokat gyártó cég.Kabátba valót ismerem nagyon kényelmes.Nem hinném hogy gerincprotit elcsesznék.
Felpróbál.Kényelmes.Van rá pénz.Megvesz.
Egyszer nem a magad hibája miatt mész majd neki.
Maradj meg a Zandona mellett, ha itt ennyien dícsérik, akkor az csak jó!
Marketiiiing
Én is az veszek majd!
Nem tapasztalatra gondoltam csak hogy vaki hallott e felőle valamit