Pont most vizsgázik autóra egy kollégám és most újságolta, hogy jövő héten vizsgája lesz és azt mondta az oktatója, hogy ha át akar menni, akkor olyan 20-25ezret fizessen, mert mostanság bárki bármennyire tud vezetni meghúzzák, ha nem fizet kenőpénzt!
Mondtam neki, hogy fizessen.....írja fel a vizsgabiztos nevét....várja meg még rávési az "M"-betűt a lapjára és már megyünk is feljelenteni.....KÖCSÖG BUZIK! ÉS CSODÁLKOZUNK, HOGY MIÉRT VAN ANNYI SÜGÉR AZ UTAKON ÉS A VÁROSBAN.....
AZÉRT MERT VESZIK A JOGSIT!
Nagy-Britanniában idén új, a korábbinál szigorúbb vizsgarendszert vezettek be a motorvezetők gyakorlati képzésében. Az új szisztéma nemrég mutatkozott be, nem is akárhogyan: a közép-angliai Rotherham vizsgaközpontjának rutinpályáján az első tanuló elesett és eltörte a karját, a második szintén a földön végezte, a harmadik pedig megbukott.
EZT KELLENE NÁLUNK IS...NEM ÚGY MINT MOST, HOGY FIZETNEK 20EZRET ÉS MÁR ÁT IS ENGEDIK ŐKET!
Megnézném, hányszor tennéd le a lábad a 8-asnál.... de én sem ma kezdtem nagymotorokon és a multkor otthon voltam a régi oktatómnál és pont oktatott, így felmentem a gixerrel a rutinpályára és a 10-ből 4szer leraktam a lábamat, mert olyan szűk az ív....
Nekem anno nem engedték indexel, hanem kézzel kellett kalimpálni....
És úgy tudom, hogy még most is így van, mert azzal magyarázzák, hogy ha kinthagyod az indexet bukta van, viszont a kezed soha nem marad kint...
Azért nem olyan nagyon nehéz a gixerrel manőverezni, sőt sz'tem jobban kezelhető mintmondjuk egy 350 jawa ( pláne ha piros. A pirossal nagyon nehéz... ).
Láttam a képeid hózzászólásai között, hogy a gixerrel akarsz vizsgázni...
Csak szeretnélek róla lebeszélni, mivel a csutkakormánnyal elég necces a 8-ast leírni a rutinpályán(ha még ugyanaz a rutinpálya, mint anno )...sokkal könnyeb menni ott a kisebb gépekkel, amiken túrakormány van..
Szerintem a gixerrel nem egyszerű bólyákat kerülgetni, miközben gyökketővel mész és kalimpálsz jobbra-balra...
Megúsztuk az esőt, csak kicsit szemerkélt...
Én hazaértem...átöltöztem és ültem vissza a gépre, mert mentem moziztam egyet a kollégáimmal...
Robin Hood-ot néztük.... ha akarsz 2,5órát aludni, vagy csak szimplán eret akarsz vágni magadon, akkor ajánlom....
Én aludtam 1órát rajta, olyan unalmas az eleje...az utsó fél óra 45 perc kicsit eseménydúsabb a csaták miatt, de amúgy....
Ha kész leszel azzal a szar ronccsal ,amit tegnap csináltál, akkor öntsd fel nekik olaj helyett vízzel....úgyis mindegy a gazdájának...
Szólj Petinek....ő még átmossa előtte 10-20 liter Szentkirályi ásványvízzel is...
Nekem van jó ötletem a tágulási tartály új helyét illetően, illetve Kulman Miki ajánlotta, amikor a gépem átalakításáról beszélgettünk...
A képen jól látható az ő gépén a tágulási tartály új helye....
Nagy mester ez a Mikeboy...
A fejidomot illetően szerintem ezzel(2.kép) szebb lett volna...
Kormányt mindenféleképp cseréld le Stunt kormányra...úgy már egész pofás gép lesz...
KÉRTEM MA NEKTEK Gixertársak jó időt, hogy tudjatok csapatni...
Természetesen áldozatot kellett hoznom érte, azzal, hogy nekem ma dolgoznom kell cserébe...
De bevállalom, csak hogy jó időtök legyen...EGY ÚR VAGYOK...
Ha a tegnapi napot Krikinél felvettük volna végig kamerára, akkor ütne minden magyar filmet és vígjátékot az tutti...
Ma pedig már vetíthetnénk is 7 teremben egyszerre itt nálunk a moziban...
Velünk akkor is jobban jártál volna, mint a szervízzel....
Gixxerpeti csak kimosta 2 lityó olajjal a régit a VAS-ból wazzzeee, mielőtt beleöntötte 3liti frisset....
Hol kapott a te Gixered ilyen törődést a szervízbe?
A Tesó megágyzott a fékolajtartálynak mielőtt öntöttük az olajat bele, mert előtte már Kriki 2 cseppet rápöttyentett....
Hol kapott a te Gixered ilyen törődést a szervízbe?
És mindez csak plussz két lityi olajár és nem 10000 Ft.....
Jövő 7-en megnyitjuk a Gixxerpeti & Dottóre & Kriki Motorszervízt, ahol mi csináljuk Petivel az olajcserét, közben Kriki 20ezresekkel törölgeti át az ügyfelek motorjait, amit természetesen felszámolunk az ügyfeleknek....
Azért szerintem az mókásabb volt, amikor a 2 ütemű gépembe tiszta benyát tankoltam, majd lenyeleztem 5perc mulva, és beleolvadt a dugattyú a VAS-ba...
Szegény G.P Tesó csak elfelejtette visszatekerni a nagy marhulásba a leeresztőcsavart....bárkivel előfordulhat... FŐLEG ABBAN A NAGY ÁLLATKODÁSBAN, AMI TEGNAP OTT MENT...
Ott voltunk vagy 6 órát, és végigmarhultuk az egészet....
Én tényleg állatira jól éreztem magam, szerintem megyünk Krikihez minden esős napon Gixxerpetivel és jól rátelepedünk és feltartjuk , és viszünk be XBOX-ot és nyomjuk a sör mellett a MotoGp-t....
Ezúton is Köszönjük Krikibarátunknak az önzetlen segítséget és lehetőséget, hogy odamehettünk a Tesóval....
Tegnapi Kriki "szólás" a barátnőjéhez:
"Bemutatom neked nagyon jó motoros barátaimat...Peti és Doki.....most találkoztunk még csak másodjára"....
Nem bántad volna meg Gyula... Szerintem lehugyoztad volna a bokádat vagy befirkáltál volna a fecske alsódba a sok röhögéstől wazzeg... Már mocskosul várom azt a júniusi mulatozást.
Majdnem epét hánytam az idegtől olyan zabás voltam, mire megjött a flamó. Ez kurva jó nap volt! Ha még ezért fizetnének is....Olajozottan mi? Mint az olajozott Istennyila. Teee veszedelem.
Mondtam neki, hogy fizessen.....írja fel a vizsgabiztos nevét....várja meg még rávési az "M"-betűt a lapjára és már megyünk is feljelenteni.....KÖCSÖG BUZIK! ÉS CSODÁLKOZUNK, HOGY MIÉRT VAN ANNYI SÜGÉR AZ UTAKON ÉS A VÁROSBAN.....
AZÉRT MERT VESZIK A JOGSIT!