Nincs még benne csak 62000 km....
Nekem a túramotorok még lassúak picit, bár az új v4 es Honda elég jónak tűnik, de ha nem tudok ráhasalni minden bajom van, meg ha nem tudok a kocsik között menni a városban akkor is....
Meg a sor4 ugye...Képzeld például az olajpumpalánc annyira laza, hogy kidarált a motortestből egy keveset íme:
Őőőőő izééééé egy Goldwing talán erre a túrahasználatra jobb lenne amit te mész.
Igazából egy gixxer tényleg nem sokszor éli meg ezt a mennyiséget Km ben amit te beletekertél.Előbb üti ki az ember aló valami baleset ezeket mint hogy kopjanak.
Me ha még túrapondró lennél megértem de te még szarni is szombatthelyre mész a gixxerrel.
Szia Zoli!
Hát többről van szó....olajpumpalánc, vezérműlánc,kuplung....+szelephézag gatya de annyira, hogy legközelebbi állításnál hengerfejcserés lesz valszeg, mert a szelepcsere szimmeringekkel szelepvezetőkkel laza félmilla A+D -ben....kicsit sokat kapott mostanában...
Az a baj, hogy pörgetni kell ezeket a szekereket, hogy szedjék a lábukat, viszont cserébe kopnak, mint a finom császárszalonna a hűtőszekrényből... ,
Termeltem egy egész jutazsákkal
Van 3in1 kiszerelés, a fentmaradó rész gandzsába előtekerve , van folyékony változat amit pólóban átitatva csempészünk kivonva onnan mehet intravénásan...
Mellékterméke pedig nagymennyiségű jóminőségű 95 -ös benzin
Úgyhogy megéri vele foglalkozni....
Csináltatott már valaki összekötő csővel dobot k8ra?
Jó lenne lecserélnem a gyárit,de nem tudom milyen hátul ütője van,ha lekerül a power vagy kipufogó szelep,ami a katalizátor előtt van!
Ha ki szedik,akkor azt ki kell iktatni a computeréből is?
Dob rá hibaüzenetet?
Szervizbe nem akarom ilyen miatt elvinni,ha lesz rajta valami cső!
Írjatok valami okosat!
Domino! Dél körül hívj majd légyszi, mert megyek a gyóni Beton motorshow-ra! Előreláthatólag fél 6, 6-ra esek oda. Dottórénak majd mondjad! Valszeg most halálra keféli magát Jódógában
Nekem a túramotorok még lassúak picit, bár az új v4 es Honda elég jónak tűnik, de ha nem tudok ráhasalni minden bajom van, meg ha nem tudok a kocsik között menni a városban akkor is....
Meg a sor4 ugye...Képzeld például az olajpumpalánc annyira laza, hogy kidarált a motortestből egy keveset íme:
De amég nem veszem el feleségül, addig megosztozom rajta veled....
Hisz Tesók vagyunk....
Igazából egy gixxer tényleg nem sokszor éli meg ezt a mennyiséget Km ben amit te beletekertél.Előbb üti ki az ember aló valami baleset ezeket mint hogy kopjanak.
Me ha még túrapondró lennél megértem de te még szarni is szombatthelyre mész a gixxerrel.
Hát többről van szó....olajpumpalánc, vezérműlánc,kuplung....+szelephézag gatya de annyira, hogy legközelebbi állításnál hengerfejcserés lesz valszeg, mert a szelepcsere szimmeringekkel szelepvezetőkkel laza félmilla A+D -ben....kicsit sokat kapott mostanában...
Az a baj, hogy pörgetni kell ezeket a szekereket, hogy szedjék a lábukat, viszont cserébe kopnak, mint a finom császárszalonna a hűtőszekrényből... ,
Nekem most gallyon van a gépem, úgyhogy házimunka van ezerrel....
Van 3in1 kiszerelés, a fentmaradó rész gandzsába előtekerve , van folyékony változat amit pólóban átitatva csempészünk kivonva onnan mehet intravénásan...
Mellékterméke pedig nagymennyiségű jóminőségű 95 -ös benzin
Úgyhogy megéri vele foglalkozni....
Induljak most ?
Mondd meg Neki már most szerelmes vagyok...
Ők vannak most mellettem....máshová meg nem tudok kolbászolni....
Jó lenne lecserélnem a gyárit,de nem tudom milyen hátul ütője van,ha lekerül a power vagy kipufogó szelep,ami a katalizátor előtt van!
Ha ki szedik,akkor azt ki kell iktatni a computeréből is?
Dob rá hibaüzenetet?
Szervizbe nem akarom ilyen miatt elvinni,ha lesz rajta valami cső!
Írjatok valami okosat!
Mi van ha nem pörgeted ennyire?