Szevasztok Mesterek!
tutis jó hallani,hogy javul Laca állapota Gyógyuljon meg mihamarabb.
Sajnálom, h. Doki, Speed és Gyorskezű-vel megbeszélt szombati motorozást ki kellett hogy hagyjam, ( ezért bocsi is ) de sok volt délelkött a dolgom, viszont délután bekattantam és +240 Km-rel több lett a gépbe
Dobjatok már pár képet milyen volt, hol jártatok szombaton!
Köszi!
Addig is ,hogy legyen min legeltetni a szemeteket:
Na szevasztok!
Jó lesz az ha elkészül , viszont ezt a E jel és a gyári cikkszám mizériát nem nagyon értem. Ha a rendőr meg akar csinálni akkor tökmindegy hogy van E vagy nincs. A hangot meg ha látod leredukálod egy váltással meg gázelvétellel oszt kész.
Mivel TL-é volt a donor így nem volt jó helyen.Elimináltam polírozás előtt.Még a jobbos rész megvan a TL leömlőnek meg egy teljes 650-es rendszer.Ebből lesz kotyvasztva.Megáll KB 40e ből az egész. Még rögzítésre kéne valami acélszalag és hőálló gumi nameg egy kis herélés hogy könnyebb legyen.Meg teccetősebb a hang.Oszt csá.A lényeg hogy a gravírozott E jel és a gyári cikkszám ott legyen.
Egyre gondolunk konzol ügyben. Ha ügyes a "lakatos" tetszetős cuccokat lehet odabiggyeszteni. Régebben láttam egy 650-es duplakidörrenős produktumot, az jól nézett ki a részletekben is.
Fogok.Majd.Ha ezzel kialakul a megfelelő helye.Low budget project van.Eddig a költségek egy Tescos kipufot sem értek el.Meg olyan szííp polír.Konzol meg a hegesztett fület érted?
Mer az már a kukában van.
tutis jó hallani,hogy javul Laca állapota Gyógyuljon meg mihamarabb.
Sajnálom, h. Doki, Speed és Gyorskezű-vel megbeszélt szombati motorozást ki kellett hogy hagyjam, ( ezért bocsi is ) de sok volt délelkött a dolgom, viszont délután bekattantam és +240 Km-rel több lett a gépbe
Dobjatok már pár képet milyen volt, hol jártatok szombaton!
Köszi!
Addig is ,hogy legyen min legeltetni a szemeteket:
Na szevasztok!
Mer az már a kukában van.