jah mondjuk bent nálunk is melegszik. de a kedvencem amikor a motor 110 fokos, tolja a meleget, és elötted áll a nagy IKARUS és a motorja nyomja a 650 fokos kibaszott leevgőt meg a kormot a pofádba. na akkor betudok sírni..
Menj be a (fő)városba hétköznap 8-9-10 körül a dugóba, araszolgass a kocsik között, meg trükközz a szellősebb helyeken,.. vagy citadella nyáron dögmelegben.... azt utána írj egy kommentet újra....
90 -es tempónál nem fogja forralni a vizet a motorod.
Szerintem most a vízforralást vagy úgy értette, hogy felforr az agyvize néhány bénázó balekon, vagy úgy, ahogy te is leírtad. De azért városban nem tudsz haladni rohadt sok motorral, csak 50nel, főleg, ha felvonulásról van szó!
Igazad van! Apám nem egyszer mondta, hogy amikor a Gixxerért dolgoztam kint a földön naphosszakat a nyári dögmelegbe, hogy inkább most fiatalon jegyezzem meg jól, milyen is valamiért két kézzel megdolgozni... Bár ő szerette volna, hogyha én is az ő pályáját folytatom, de belátta, hogy többet érek azzal, ha tanulok. Főleg olyat sajátítok el, ami jelenleg (és később is) hiányszakma Magyarországon.
Igen, és nem osztja meg a figyelmem.......esetleg városban jó, ahol nincs nagy tempó, hanem csak technika a kocsik között....stbstb..ott jó ! Vagy sok motorossal, kis tempóval, de az vízforralás, és azt nem szeretem.
Ne sürgess semmit, biztos lesz még rá bőven lehetőséged, hogy megdolgozz mindenedért.....inkább tanulj mint állat, nyelveket is...hogy ne kelljen fizikai munkából élned, mert az szopás, bár nem árt megtanulni mi az, és főként tisztelni, mert abból lesz neked is a pénz, ha nem fizikai munkából fogsz megélni.
nem is azért sóvárgok. csak szeretek megdolgozni a dolgaimért.. aztán nyárra nem árt egy kis lóvé de ha valaki tud valami melót, fuvarozást vagy valamit szóljon. köszi
Létszámstop van, de ha legalább mélyépítő üzemmérnöki diplomád van, kb. 10 éves szakmai gyakorlattal,némi kapcsolatrendszerrel, akkor talán megoldható!
De nem tudom mi a faszt sóvárogsz, nekem ennyi idősen semmim sem volt, nemhogy milliós technikám.
Aki még nem látta volna a képeket
Kérésre elküldöm e-mailben a képeket
Ja és még arra lennék kíváncsi ki volt közületek aki jött expohoz velünk kék fehér gixivel és expo hotelnél mondta hogy ő megy tovább motorozni.....
Micsodaaaa?
Jobb, mint amikor kihoztam a kereskedésből...finomabb a váltója, összecsiszoltabb mint az elején,nagyon pontosan és finoman lehet váltani, a motor hangja is remek, néha csörög zörög, de azt a vezérműláncfeszítő megoldja időnként...bár lassan cserés mert már eléggé kint van a racsni, ami utánaállít.. , a kuplung még bírja, de most fogom megvenni a komplett lamellaszettet (fém+kopó)csak a biztonság kedvéért, hogy emiatt ne álljon a motorka! ,
Ügyesen kell gazdálkodni...
Nekem nincs csodakipufogóm, inkább beletankolom (egy jobb rendszer áráért megyek 10.000-15.000 km-ert.!)Ezalatt próbálom szétégetni a kipufogó belsejét, hogy jobb hangja legyen....
Meg semmi csillivilli dolog nincs a motoromon, ami viszi a pénzt annélkül, hogy beindítanám a szerkezetet...
Már áttértem a pályázott gumikra(D211), mert a tavalyi felhasznált gumimennyiségem anyagilag horror volt , és nem hozta az elvárt kilómétereket.. Most nyomom a tesztjét ezeknek a gumiknak, nagyon kíváncsi vagyok...
Ha sokat mész kurvára észnél kell lenni anyagilag, nem kell lustának lenni az utánajárásban mert 50%-okat lehet egyes tételeken spórolni, ami nem kevés tankolásra elegendő mondjuk egy lánc-lánckerék-olaj-olajszűrő-levegőszűrő-gyerty
a-gumicsere(gumival együtt) nagyszervíznél. (ez hivatalos helyen anyag+díjban elérheti a 150.000-180.000 ft -ot)
érdekel vkit?