Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali mindenkinek!
Nekem volt fent a gépem a használtautón,de a kutya sem hívott fel/tudjátok a válság/viszont annál többen nézték meg a hirdetésem.Nem minden áron akartam megválni tőle és nem is egy kotvány darab ezért nem is az enyém volt a legolcsóbb a piacon.Szarér-hugyér nem eladó.Közel gyári állapot még benne vannak a szivacsok az oldalidomokban meg van hozzá a gyári szerszámos táska 2 kulcs stb.Most kapott új láncot csináltattam hozzá összekötő csöveket amin most két idéglenes karbon dob kiabál,ha megmarad tavasszal kap két igényesebb dobot,fém fékcsöves elöl-hátul.Egy karbi takarítás szinkronnal ráférne szelepállítással mert már rég volt meg az első telókban az olajat kellene lecserélni.Apró hibák vannak rajta dehát szilveszterkor lesz a lelkem 17 éves.Ha valakit érdekelne beszélhetünk róla.
jó állapotú tigriscsíkos? mobile.de ...
Van benne valami, a légolajos valóban fickósabb gép, a tigriscsíkos mintázatú ami a legjobban beleégett az Ezeregyes Gixxiről a memóriámba. Az a gép maga a klasszikus '90-es évek. Na de manapság olyanból jó állapotút találni... Ez a W viszont nagyon egyben van. Na sebaj végülis még ráérek töprengeni, egyelőre még nem szükséges eladni az SP-t, és szívem szerint nem is szeretnék megválni tőle, de ha eljutok oda akkor valami fajin bringa kell helyette.
Úúúú ez igen szép gépezet.
nem beszélve arról, hogy bármely olajos gyári fényezése sokkal szebb, mint bármely vizesé. persze ez is szubjektív.
meg hát a hang... a vizesé is szép, de az olajosétól engem megrohannak az érzések!
Nekem a W már túl kilúgozott. Bóvli megoldások vannak rajta az olajoshoz képest. Persze ezt inkább a külalakra értem. Az egyik halálom meg, hogy úgy néz ki ,mint egy chopper.
Feljebb került a váznyak, hisz elkellet férni valahol a két nagy hűtőnek (víz és olaj). Műszakilag nem tudom szidni, mert nincs mire, de nekem a külcsín és annak az ötlettelen , karakterisztikátlan kidolgozása , szörnyen zavaró. Igazából, csak meg kell nézni az olajost és a vizest. Már ,csak a "vonalvezetése" végett. Számomra az olajos sokkal férfiasabb, hisz sokkal feszesebb, szögletesebb vonalakkal, idomokkal áldották meg. A vizesen az a buta hátsólámpa, az ovális oldalnyílások, az első lámpa is ,csak jellemében hasonlít a legendához, a hátsó majrévas, mi igazából u.a.,mint az RF-é. Eltűnt a váltórudazat, ötlettelen műszerfal... stb. Persze ezek,csak külsőségek, de nekem sajnos ezek azt sugallják, hogy már csak azért volt életben tartva, hogy kiszolgálja azt az űrt, míg megjött a váltó modell. S a lehető legolcsóbban ,más típusok alkatrészeinek felhasználásával lehessen még futtatni. Engem ez zavar. De ízlések és pofonok, ez ,csak egy elég szubjektív vélemény. Motorilag teljesen ok, a váz is "erősebb",mint az olajosé, de ha lenne 1.1 W-m tuti lebontanám váz, futómű, blokkig, s onnantól kitalálnék rá valami értelmesebbet, mint amit a gyárba ráálmodtak kínukban. Pont én mondom a nagy streetfighter ellenes, de inkább egy 1.1w streetfighter, mint a gyári idomzat. Tehát engem a formája kibaszottul zavar . Buta, ötlettelen. S még egy ok, miért vegyél olajost. Nem fogja enni a vizet, s nem lesz hengerfejes (vagy is nem a szokott módon). Nem kell bele fagyálló.
A légolajos ha megadod neki a jó olajat és bemelegíted akkor kibír mindent de ezt a strapabíróságot már az 1.2-es bandita sem örökölte.
Nem vagyok ős Hondás, 1x volt már Yamahám is... Amúgy folyamatosan pásztázom a netet motorhirdetéseket nézegetve, hogy naprakész legyek ezügyben. Aztán megint ráakadtam erre a jó öreg Ezeregyesre, gondoltam rákérdezek tudtok e róla valamit. Egyelőre stabilnak látszik az SP2 pozíciója, de lassan utólér engemet is a végzet, nősülés, család... Oda meg kell némi lóvé, és akkor az SP2-nek mennie kell. Szóval majd kell valami utód a régi időkből, ami strapabíró, van benne kajak, nincsen teli csiribiri elektronikával, meg nincs agyonműanyagozva, és max 1 milla. A VFR az pont tudja ezeket, de VFR-em már volt kettő, azok is jó gépek, de szeretném ha megmaradna az igazi "fúbazze, ez megy mint állat" érzés. Na így jön képbe ez a jó öreg Gixxer, ilyenem még úgysem volt, és mindig is tetszett ez a forma. Amúgy ha jól látom akkor ti a lég-olajos verziót preferáljátok... Amúgy az műszakilag jobb valamiben mint a W, vagy csak jobban tetszik nektek?
amúgy te meg hogyhogy egy ilyen dög suzukival szemezgetsz? tudtommal őshondás vagy, nemdebár?
én úgy vagyok vele amúgy, hogy biztos jó ez a nyújtott lengővilla, de az egyetlen motoromat nem alakítanám ilyenre.
ha lenne mondjuk 2...
mondjuk ha igazán őszinte akarok lenni, akkor 3-at szeretnék!
legyen egy '91-es szép gyári állapotban, max 1-2 kozmetikai, vagy tuningcuccal, legyen egy '92-es tigriscsíkos (mondjuk a fekete-szürke) hosszított villával, big bore kittel, turbóval, meg legyen egy mindegy hanyas 7/11-es városba, csupaszon.
arról mindent lemészárolnék, idomokat, az egész segédvázat, mindent, hogy csak A BLOKK legyen, meg valami váz, hogy összeálljon. persze első az első, a szép gyári állapotú... most meg még az sincs.
no de majd tavasszal! meglátja a világ, addig éljek is!
hát ha cserélt, ha nem, tényleg nagyon szép állapotban van.
mondjuk ugyanilyen állapotút ennél jóval olcsóbban ki lehet fogni a németeknél.
igaz engem szinte teljesen hidegen hagy már ez a modell, számomra kis túlzással a tigriscsíkossal '92-ben véget ér az 1100-as.
és hát ha már a németeket emlegettem az előbb, 3000 euró körül a lég-olajosból is olyat kapsz, hogy egygazdás és megszólal, olyan szép, mintha most jött volna ki a gyárból.
Tessék Pattison!

Pár nyújtott villás gép. Ezen töröm pici kobakom én is. Már meg van a donor 1.1 villa :P
Nem néz ki rosszul.
Semmit nem tudok a motorról, én is láttam a használtautón annó. Ennyi.

Egyben van, képek alapján rendben van. Még az ár is korrekt, kinek bejön a W.
Császtok!

Ismeritek ezt a gépet vagy a tulaját?

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suz
uki_gsxr_1100-3160616


A fényképek alapján csecse darab, de fura hogy elég hamar gazdát cserélt az elmúlt 1 év alatt a paripa. Tudtok esetleg valami infót?
a 4. kép szép :)
Most őszintén ,itt hány 1.1-es van? Mert ,mintha magammal dumálnék.

Nesztek pár kép. Az 5. elrettentésképp! :D:D:D Szörnyűek azok a kiaggatott hűtők. ÁÁÁÁ
Ja úgy néz ki,hogy tényleg nem vagyok formában majd megprobálok koncentrálni kicsit,de azért kösz,hogy elnéző vagy.
Utánna már én is észre vettem a különbséget,de lehet hogy a csizmába már belerohadt a lába és könnyített a szerkon és mialatt futott a depóba a csizmát lerugni magáról leszálkásodott a lába.
Mostanság nem vagy formába. Benézed a dolgokat Lala!
Vili gixxere, most ez!? Mi a gond? Akarsz róla beszélni? ;)

Még egy dobásod van! :D
Ááá ne má! "fingója" ...ez kiborító! Wááá! Ez tök közönséges!
Akkor már inkább segg! Ha nagyon körül kéne írni! ;)

Amúgy ,hogy lenne az? Az egyik csizmában a másik sima magassarkúban! Eleve sokkal husibb is.
Indy1100!Szerintem ez ugyan az a Rizlás cseléd ,de itt valami szörnyen szar fingója van.
Arra, hogy rákattintok és nekem nem jön be!

Köszönöm! Sokat bütykölném ,ha lenne rá időm :( De sajnos sokat vagyok Tőle távol :(((

Az egylengővillással meg egy gond van. Olyan a tengelytávja ,mint a 750-esé :( Nagyon rövid. Aránytalan tőle szerencsétlen motor.
Szép, jó, elismerem, hogy van vele meló, de nekem nem teccik. Akkor vegyen vfr 750-t :D
Nálam még mindig a nyújtott villásak az etalonok. Ok max 10 centi. Ott is van határ! Meg van egy nagyon szép építésű 1100 valahol a képeim között. Előtúrom, ha tudom. Azon nagyon szép a gyári 1100 villára rátoldott merevítés!

Tessék! Nekem is van rizzillás képem :D
Jani1100 odament hozzá, hisz beszéltek eladó wiseco sor ügyben.
Nem volt Vili feldobva, hisz valami megint szarakodott a motoron.
Ezért nem akarok én belemenni ebbe a fejlesztősdibe, hisz a mérnökök kitaláltak valamit mi működik. Természetesen bele lehet piszkálni, csak aztán jön a turbó, meg nitró, akkor erősebb csapágyak, akkor hajtókarok is, dugók, lock-up kuplung, elektronika és ezer más módosító tényező mit magával vonz egy jobbnak hitt belenyúlás. Iszonyatosan nagy erdő és iszonyatosan nagy pénz. Vilin már ezt látni. Csinálja, de szerintem már ő is belecsömörlött , hisz hogy jobb legyen, igenis meg kell vennie a következő kütyüt xxxxxxx eurójért. S nem biztos, hogy jobb lesz.
Én személy szerint nem mentem Madáron oda hozzá, mert 1. lógok neki még pénzel a sorért. 2. Jani mondta milyen idegi állapotban volt a motor miatt :(

Lehet, hogy 300 le... és meddig? Te mire használnád? Ok 402 méter. Erre tartani nekem meg luxus lenne :S De eljátszottam még 2 éve a gondolattal,mikor eladó volt. De osztottam szoroztam, függetlenül attól, hogy lett rá volna lém, vagy nem. De a vagy nem játszott :P
A benzincsap még érdekelhet is, de előtte felteszem itt!
Van v.kinek eladó?! Értelemszerűen ,olyan ami működik. Nekem letört az egyik belső pöcök, így csak tartalék. Ha meg hozzámerek érni, folyik :P
Van pár cucc leárazva 1100-ashoz...
http://www.szucsmotors.com/ter...