Nem találtam service manual-ban mekkora nyomatékkal kell meghúzni ezt a csavart, mert a csavarnyomaték táblázatból szerintem lehetne következtetni, milyen a csavar minőség.
Már sajnos szét voltak barmolva a kereszthornyú csavarfejek, és ezért nem nyitotta ki a megfelelő méretű, kereszthornyú adapter.
Esetleg imbuszfejű M6x16 mm-es csavaron gondolkoztam, még pótlásképpen.
Nem tudom, mért voltak ilyen őrült módjára megtépve ezek a csavarok.
Ahogy nézem túl sok választásod nincs, bár csavarbolt fog ellátni csavarral, vagy tesz válaszút elé. Az adatlap szerint 4.8 acélcsavart lehet kapni vagy veszel rozsdamentes (A2-70) -es anyagminőséget az kb 8.8-nak felel meg. (Amúgy szerintem a 4.8 szem fog szégyent vallani...)
Fontos, hogy legyen beazonosítva a kereszthorony, mert pl itt a ISO7046 PH- azaz Philips, vagy lehet venni ISO 7046 PZ-t ... a lényeg, hogy nézd meg, hogy melyikhez van bitfejed, vagy csavarhúzód, különben megint szétbarmolod majd a kereszthorony nyílását. (vidd el a boltba a szerszámot, ott bele tudod próbálni...) http://www.partzilla.com/parts...
Ezek szerint M6x16 mm-es csavar kell.
Tudnátok segíteni ,hogy milyen minőségű csavarral ( 8.8 , 10.9 ) helyettesítsem az első képen meg jelölt csavart.
Szerelések áldozata lett ,már az ütve csavarhúzómmal sem tudtam meg lazítani ,vésés lett a vége....
Ha nem jött volna még volt egy balos csavar kiszedőm a tarsolyban.
Üdv srácok. Megválnék 1100 emtöl ha valakit érdekelne amitudnikell papirja nincs cserébe számitotambe amej 70.000ft a motor beindúl meni nem nentem vele mertaz elözö tulaj letörte a benzincsapot meg elhagyta a tanksapkát világitás meg indesz hiányos gázkart rögziteni kell bówdent teni rá mert takmányolt vanrajta Tel:06203805015 v707749935 Tápió szentmártónba
Tourmax tudtommal japán...általánosságban el lehet mondani, hogy a gyári beszállítók saját logóval felcímkézett alkatrészei is közel olyan jók, mintha az egy Suzuki, vagy bármely más márka "gyári" alkatrészcsomagjában jönne ki, és fizetnél érte 2-3x annyit. Van aki csak a gyári alkatrészekre esküszik, én azt ezért egy picit betegesnek tartom, főleg ha egy 10+ éves motorról beszélünk. El kell persze mondani, hogy vannak tételek, amiket sem bontva, sem után gyártva nem fogod beépíthető állapotban megtalálni, ilyenkor marad a gyári cucc. Ezek főleg spec tömítések, kötőelemek, műanyag, vagy gumialkatrészek..., de most nem ez a fontos, dolgozzál a porlasztókon, hogy legyen végre elégedett mosoly az arcodon!
hát igen :) én is csak reménykedtem hogy hátha :D inkább tetem volna bele gyárit felújítószettel mint utángyártottat... nem tudom milyen minőségüek ezek az utángyártott csapok és hogy mennyit bírnak , de akkor marad az utángyártott :)
Egy ilyen alkatrészt nem "adományoz" el csak úgy senki...most eladom gombokért, majd megvehetem én is csücskös áron...
Elmondom azt, hogy nem egyszer a használt bontott gyári cuccért (csapért) is kérnek 70-80 €-ot, és ettől még akár egy 25€-os felújító szettet lehet simán be fog nyelni.
Az ilyen "értékes" dolgokat jellemzően olyanoktól lehet "megszerezni", akik már túl vannak a gsxr-es korszakukon, vagy örököltek egy kosár alkatrészt, és csak útban van nekik.
Megkérdezheted a Mo.-i bontókat lehet, hogy kapsz félpénzen...ennek a oldalnak is van motorbontós topicja, ott a bontók is jelen szoktak lenni, de közvetlen a weboldalukon is gondolom rá tudsz kérdezni..., de gondolom ezzel nem mondok újat!:-D
ebay-en már nézegettem csak kicsit sokallottam a 25000 et ezért gondoltam vkinek lenne feleslegben olcsóbban :) de látom sajna nincs ezért muszály leszek megvenni ennyiért :) és köszi a linket :)
Itt szinte mindenröl szó van... http://www.jetsrus.com/FAQs/FA... http://www.jetsrus.com/FAQs/FA...
Viszont én mindig gyári konfigot használok eredeti fúvokákkal.
Korábban már ejtettem szót róla, hogy fúvák számozás eltérö, lehet átmérö pl 1.3 mm azaz 130-as, de ez nem biztos, hogy ha veszel egy 130-ast az is így van számozva, és hogy valóban annyi e. Van mikor a rajta lévö szám az átfojásra utáló érték. Ugyanakkor egy bolti HHS 1.3 mm fúró sem pont 1.3 mm, de ezt ha megméred magad is rá fogsz jönni. Csak az tudom mondani, vidd el a fúvókákat, és a barkácsboltban nézd meg, hogy pl a 110-be az 1.1-es fúrószár passzol-e. A bevezető kónuszok ha feljebb fúrod is meg fognak maradni.
Amúgy ilyen szerszám kell az méretellenörzéshez-beazonosításhoz: https://www.louis.de/artikel/r...
és ilyennel lehet feldörzsárazni, hogy a felületi minöség is meg legyen: https://www.louis.de/artikel/d...
rendben elmentem őket ... és csak simán fúrjam át 130 asra vagy jobban járok ha veszek bele 130 ast mert ábrákon ahogy nézem a fúvókának is van egy élkiképzése...még ha központosítva fúrom is nem tudom mennyire marad meg...
Meg nem a válaszgombbal válaszoltál!
Ezt letöltötted már: http://www.manualedereparatie....
Nem baj, ha kicsit olvasgatod, rád fér!
(Azon az oldalon ott van sok más motor doksija is.)
Ez az oldal is nagyon jó: http://www.partzilla.com/parts...
Ha rákattintasz egy egy tételre, a következő oldalon hozza a képét, meg alatta láthatod, hogy melyik motorokba van ugyan az az alkatrész. Egyes alkatrészek esetében (pl o-gyűrűk) néha ott a mérete is. De ezt már hányszor leírtam.
Ezeket az oldalakat mentsd el, meg az a pár képet is amit ide csatolgattam, mert jól fog még jönni, főleg akkor, ha nekem már nem lesz kedven sokadszorra is előkeresni. Söt, javaslom, hogy pár kapott tanácsot is eltárolhatsz egy szöveges fájl-ban, mert nem olyan egyszerű itt visszakeresni a dolgokat.
jolvan köszi :) sokat segítettél :) sehol nem találtam eddig ilyen ábrákat ... a lényeg akkor hogy ez a karbi jó ehez a blokkhoz ... van egy bontott 1100 gsx karbim egy komplett ugyan az mint ami rajta van most... csak annyi a baja hogy a 3 as karbin az úszótartó egyik lába le van törve...akkor abból kiveszem a 4 főfúvókát és megcsinálom 130 asra...és meglátjuk milesz :) valamennyit biztos javulni fog a teljesítménye :) nemrég értem haza... ha visszahül a blokk kiveszem a gyertyákat és lefotózom milyen a gyertyakép ...
Akkor még egyszer. Azt látom, hogy az első szériás gsx 1100 88-ban ugyan olyan izmos volt mint a gixered, vagyis most nem nyúlnék a drága tűkhöz és kehelycsövekhez: http://www.bike-parts-suz.de/s...
Itt találod a 10-es (13383-06B00-000) és 35-ös (09494-00536-000) tételek. Az egyik 18€ a másik 21€! Mivel ha bontott porlasztót veszel, nem fogod tudni, hogy fojtott verzió-e, így a legbiztosabb és egyben legdrágább, ha Suzuki kereskedésben a csatolt cikkszám alapján megrendeled, ez csupán 50 ezer HUF. Ezért gondolom, hogy inkább másképpen kéne belőle kihozni a teljesítményt, ha még egyáltalán van benne.
Ezért írtam, hogy veszel pl mz, rotakapa vagy akármilyen fúvókákat, és 130-asra megcsinálod. Vagy veszel a linken található cikkszám alapján: 37-es tétel:09491-26011-000: 7.33€/db
A csatolt képet remélem azért nagyjából érted. A nagyobb fúvóka a az utolsó negyedben szól bele keverékképzésbe, ha felül gyenge, akkor nekünk itt kell erősíteni.
és abban tudsz István segíteni hogy hol találok gsxr 1100 es tűket? mert eddig nem sok sikerrel találtam... :( a fúvókát akkor még ne bántsam? előszőr a tüket cseréljem le gsxr ére gondolom...
Már sajnos szét voltak barmolva a kereszthornyú csavarfejek, és ezért nem nyitotta ki a megfelelő méretű, kereszthornyú adapter.
Esetleg imbuszfejű M6x16 mm-es csavaron gondolkoztam, még pótlásképpen.
Nem tudom, mért voltak ilyen őrült módjára megtépve ezek a csavarok.