Sziasztok eladóvà vàlt HealTech tipusu gyorsvàltóm . 2007-es r1-en hasznàltam AGO motornàl lett beszerelve .elmèletileg minden japàn sornègy injektoroshoz jó.telefonon keresztül komunikàl így lehet a vàltàsi időket beàllitani.àra 43000 Ft keressetek nyugodtan megbeszèljük.06204678480
Szia! Köszi a tippet! Majd továbbítom a szerelőnek. Így is úgy is vinnem kell a bowden miatt, úgyhogy majd ő megoldja, de nem bánnám ha tényleg csak ennyi baja lenne. Sőt, ennél nagyobb baja sose legyen :) Kár, hogy sikerült kicsit lebontanom az oldalát De már gyógyul az is
Szia csak egy tipp a ventilátorra. Én is így jártam a minap. Lehet hogy nem ugyan az a rendszer a két motoron de nekem csak annyi volt hogy a piszok meg a festék miatt nem tudott a hőgomba letestelni a hűtőre. Mivel a Honda esetében így záródik az áramkör és így indul el a ventilátor. Estemben csak annyi volt a tenni való hogy gombát kivettem egyszer megtakarítottam a hűtőn lévő foglalatot is meg magát a gombát majd visszaraktam és a ventilátorom azóta is rendben működik. Lehet hogy esetedben is csak ennyi a probléma. (Remélem tudtam segíteni mert számomra annál idegesítőbb dolog nincs mikor belefeccolok az alkatrészbe majd a végén kiderül hogy tök feleslegesen vettem meg mert minden rendben volt csak a csillagok állása nem kedvezett)
Mellesleg végre sikerült hibát kicsikarnom a k5ből Ventilátor marhára nem akar még 112nél sem bekapcsolni, mondjuk amennyit városban megyek ez nem probléma, de majd jövő héten viszem megnézetni. A másik, hogy olyan nehéz lett a kuplungom, hogy 1 óra motorozás után kínszenvedés behúzni. Bízom benne egy bowden csere megoldja.
Jaaa értelek :) A bömösnek viszont tényleg dicsérik a fékjét. Múltkor gurultam kunmadáron egy kört egy 2010es bmw-vel, igaz csak csiga tempóban, de érződött, hogy azon is rendben van a fék. Én még mindig azt mondom, hogy a pumpa a legfontosabb, lehet azon a bmw-n is nem kicsit jobb a nissin, mint a suzukin :)
Félreértetted: Amivel mentem pályán az egy 2017-es BMW S 1000 RR volt, nem Suzuki. A BMW-nek egyébként gyárilag Nissin van felül, alul Brembo. Ekkor értettem meg, hogy az alja számít a fékrendszernek nem a tetején a pumpa (meg persze a 13 év előny a K4-hez képest)....
Ezt a 2017-es Suzuki-t csak Sedu felvetésére írtam (poénnak), hogy fogom a K4-et felül Brembo, alul Brembo meg még nagyobb tárcsa is, akkor már egy nagy upgrade-el miért ne egy új űrtechnikás 1000R!? :-)
Gyári volt? Mert annak nem nagyon vannak elájulva a fékétől. Sztem a felső része se brembo, de lehet ezt rosszul tudom. Az alja brembo, de tuti alsó polcos :D
+ egy GSX-R 1000R 2017:
ABS-el, oda-vissza gyorsváltóval, Motion Track kipörgésgátlóval, full giroszkópos elektronikával, stb...
Csak villog a LED a műszerfalon és tudod, hogy biztonságban vagy... :-)
Jogos, a vesrah betétek is eléggé harapósak, ésszel kell őket használni közúton (meg ezt az SS szériát ami most van melegíteni is kell kicsit). Szerencsére nem vagyok az az ész nélkül fékbe kapós. Ugye az rcs19 is állítható adagolhatóság és harapósság között, megmondom őszintén a harapós változatot még nem is próbáltam ki másfél év alatt.
Tudna nekem valaki segíteni, k4-re szeretnék valami komolyabb féket??
üdv.
Tudna nekem valaki segíteni, k4-re szeretnék valami komolyabb féket???
üdv.
Full karbon (nem VTN)
Gyári Suzuki.
K1-K4-ig jó, de szerintem újabbakra is.
core1493@gmail.com
Ezt a 2017-es Suzuki-t csak Sedu felvetésére írtam (poénnak), hogy fogom a K4-et felül Brembo, alul Brembo meg még nagyobb tárcsa is, akkor már egy nagy upgrade-el miért ne egy új űrtechnikás 1000R!? :-)
ABS-el, oda-vissza gyorsváltóval, Motion Track kipörgésgátlóval, full giroszkópos elektronikával, stb...
Csak villog a LED a műszerfalon és tudod, hogy biztonságban vagy... :-)