Nekem a K8-on már nincs ilyen gond, és nem cseréltem pumpát sem, csak fém fékcsövet tettem fel, betét+folyadékcsere. Az első 1-2 nap előfordult, hogy bentebb jött a nyomáspont. Tavaly nem jött elő ilyesmi. Fékbetét hamarosan megint cserés, ki lesz pucolva, folyadékcsere és kész is.
Ez egy Suzukin sem normális jelenség. Szerintem ott valami hiba van. Ajánlom szedd szét a féket atomjaira. Teljes pucolás, ami gyanús az csere. Főleg porvédő gyűrűk.
Ha minden rendben és úgy is szar a fék akkor cseréld a felső pumpát valami minőségi darabra.
A mostani állapotából nem lesz nehéz jobbá tenni. Ezzel az erővel inkább árulhatták volna fék nélkül a k5-öket a szalonokban, mindenki tegyen rá magának, amilyet akar Utcán még jól működik, bár huzamos tempózás után ott is észrevehetően megindul beljebb a nyomáspont. Pályán teljesen használhatatlan, mire rendesen bemelegszik a gumi, elmegy a fék
Annyival nem voltam vele lassabb, hogy ilyen durván kijöjjön a difi a 2 fék között, a k3 féknél soha, még csak a nyomáspont sem ment el, pedig kb 1,5 pályanapot birt egy szett fékbetét, sosem szaroztam vele féktávokon.
Felső pumpát mindenképpen cserélni fogom valami normálisabbra, de tartok tőle, hogy nem fogom ennyivel megúszni
Gsxr 1000 k5, első pályanap: Első etap harmadik körére majdnem teljesen meghalt az első fék amint lehűlt, légtelenítés, jó lett. Második etapban ugyanez a forgatókönyv, stb. "Fékkartuning" után már nem bírt annyit beesni a nyomáspont, hogy használhatatlan legyen Gyári fék, fém fékcsővel. K3 gyári fékkel sosem volt bajom, pedig ott még az eredeti gumi fékcsövek voltak.
A lényeg csak annyi, hogy oké, szar a gyári fék, de a k3 fékkel miért nem volt baj ?
Sziasztok!
750-es Srad imát szeretném K5-6 1000-re cserélni. Természetesen minden szimpatikus vasat hamar elvisznek. Ezt már jó ideje árulják, szép is, tök jól hangzik, szinte minden nap megbénul, még is meg van még. Esetleg ismeri valaki, vagy tudtok róla mondani valamit?https://new.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/gsx-r_1000/suzuki_gsx-r_1000-11265757
sziasztok. tudom ez lehet a legjobb hely ennek a posztnak de az ennek megfelelo oldalon normalisat nem latok. erdekelne gixer 1000 vagy 750. ha esetleg valaki megvalna tole miskolc es 150km es korzetebe irhat nyugodtan. koszi
Aki már olvasott/látott külföldi teszteket az új ezres gixxerről, mik az első vélemények? Hogy muzsikál az összehasonlításokon? Köszönöm előre is, ha valaki pár karakterben tájékoztat
Ha minden rendben és úgy is szar a fék akkor cseréld a felső pumpát valami minőségi darabra.
Felső pumpát mindenképpen cserélni fogom valami normálisabbra, de tartok tőle, hogy nem fogom ennyivel megúszni
De a minimum egy R1 brembo.Az nem tétel pénzben.
A lényeg csak annyi, hogy oké, szar a gyári fék, de a k3 fékkel miért nem volt baj ?
Természetesen a motor nem bénul meg minden nap
"Minden nap megnézik, szinte..."
750-es Srad imát szeretném K5-6 1000-re cserélni. Természetesen minden szimpatikus vasat hamar elvisznek. Ezt már jó ideje árulják, szép is, tök jól hangzik, szinte minden nap megbénul, még is meg van még. Esetleg ismeri valaki, vagy tudtok róla mondani valamit?https://new.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/gsx-r_1000/suzuki_gsx-r_1000-11265757
Aki már olvasott/látott külföldi teszteket az új ezres gixxerről, mik az első vélemények? Hogy muzsikál az összehasonlításokon? Köszönöm előre is, ha valaki pár karakterben tájékoztat
Szimpla kellene, ki van véve az alsó dob, vagy micsoda.
Attila