Sziasztok ! Olajnyomas lampa folyamatosan világit, a szivattyú működik az olajat felveszi! Volt mar valakinek ilyen problemaja? :/ ( gomba hiba lehet ?)
Sziasztok. Maradt egy két cuccom.
https://auto.jofogas.hu/budapest/Suzuki_gsxr_1000_plexi_66543084.htm
https://auto.jofogas.hu/budapest/Suzuki_gsxr_1000_idom_66583100.htm
Szia .
Igen meglett a hiba ...
Fájó szivvel mondom ki de figyelmetlen voltam és felcseréltem a hűtőnél a kieggyenlitő tartály csövét meg a másik csövet
Hála istennek semmi baja nem lett ....
Az nem lehet, hogy a gumi megcsúszott vagy a kuplung?
A gumi egyébént meg meg nyikkant amikor elkezdte forgatni, nagy fordulaton meg már ordított a motor szóval ott nem lehetett hallani .
Ez most komoly? De miért? A volt K5 1000-emen be volt kötve a kapcsoló, viszont volt, hogy kuplung nélkül is lehetett indítani, mert az utángyártott kuplungkarnak kisebb volt a füle és a kapcsoló pöcke sokszor lecsúszott róla.
Ez nem rossz ötlet. Ha kuplung behúzása nélkül is indul a motor akkor ott van a gond. Ha ki van kötve a kuplungkapcsoló az kb. 5%-ot elvesz a teljesítményből.
Kb 12e Km-t futott NGK iridium gyertyák vannak benne, de szerzek majd csere gyertyákat is, aksi jó, trafókat próbálok szerezni kölcsönbe, de kimértem a primer és a szekunder tekercsüket is és az alapján jók.
Az mitől lehet, hogy a motor 8-9e fordulat fölött gyengébb mint egy másik ugyanilyen? Sűritési végnyomás egyformán 14. A ki lett próbálva dobbal és dob nélkül is, légszűrővel és nélküle is. Ugyanannyit hozott. Az üzemanyag nyomás max terhelésen is 3bar. Az injektorok tisztitva. Exup, pair kiiktatva. A teljesítmény görbe teteje lapos, 10-15 paci hiányzik. Az lehet, hogy a vezérlés elállitódjon? A kipuff tengelyen és a keréken is síkba vannak a jelzések, a szívó tengely jelölése mintha egy mm-el a hf. síkja fölött lenne.
Hali. Valaki vette már le az olajteknőt olajcserekor? Leszeretném venni majd belekukkantani hogy mi van benne, de úgy láttam hogy a leömlőktől nem nagyon tudnám kihúzni. Jól láttam hogy útban lesznek?
Na, mert dettó ez történt velem is (régi fényes pumpa). Ugyanígy légtelenítés fékolaj csere, aztán jó volt. Az a baj, hogy meghatározó élmény maradt, úgyhogy nem is próbálkoztam vele többet, cseréltem le az egészet. Ha 2 kanyarral előbb esik be a kar, az a célegyenes vége...
Nem mondanám nagyon fényesnek, inkább selyemfényű. Ugyanolyan, mint a kuplungkar konzolja. Akkor ez valószínűleg a visszahívás előtti lesz... De legalább meg van a hiba.
https://auto.jofogas.hu/budapest/Suzuki_gsxr_1000_plexi_66543084.htm
https://auto.jofogas.hu/budapest/Suzuki_gsxr_1000_idom_66583100.htm
Igen meglett a hiba ...
Fájó szivvel mondom ki de figyelmetlen voltam és felcseréltem a hűtőnél a kieggyenlitő tartály csövét meg a másik csövet
Hála istennek semmi baja nem lett ....
Az nem lehet, hogy a gumi megcsúszott vagy a kuplung?
A gumi egyébént meg meg nyikkant amikor elkezdte forgatni, nagy fordulaton meg már ordított a motor szóval ott nem lehetett hallani .
Valami más a gond.
A kuplung kar nyomogat egy kapcsolót, azt vágom.
Keresek gsxr 1000 k5-6
Fej tartó konzol
Segedvaz
Lengovilla
Komplett idom szett tankkal egyutt.
Jobbos kormány csutka
Ha bárkinek lenne alkatrésze kérem jelezze!
Elérhetőség csak telefonon : 06 20 363 8259