Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok ! Olajnyomas lampa folyamatosan világit, a szivattyú működik az olajat felveszi! Volt mar valakinek ilyen problemaja? :/ ( gomba hiba lehet ?)
SDS-el nézve minden rendben volt.
Sziasztok. Maradt egy két cuccom.
https://auto.jofogas.hu/budapest/Suzuki_gsxr_1000_plexi_66543084.htm
https://auto.jofogas.hu/budapest/Suzuki_gsxr_1000_idom_66583100.htm
Köszi. Ennek utánanézek. A k5-ön nekem is kinyomta városban döcögéskor ha fel volt töltve max-ig, de utána ha lement min-ig már nem fogyott tovább.
Szia .
Igen meglett a hiba ...
Fájó szivvel mondom ki de figyelmetlen voltam és felcseréltem a hűtőnél a kieggyenlitő tartály csövét meg a másik csövet
Hála istennek semmi baja nem lett ....
Próbáltad már másik ECU-val? Az összes szenzor jól működik rajta?
Szia. Meglett a hiba forrása? Egyáltalán volt hiba?
Rendes padon a gép érzékeli a csúszást. A fordulat nő de a keréksebesség nem.
Friss tankolású gyöngyösi shell :-S

Az nem lehet, hogy a gumi megcsúszott vagy a kuplung?
A gumi egyébént meg meg nyikkant amikor elkezdte forgatni, nagy fordulaton meg már ordított a motor szóval ott nem lehetett hallani .
Jó benzin volt benne a méréskor? Egyszer egy Hungaroringes 95-ös benzintől elment 12 paci.
Kuplung kapcsoló rendben működik kimértem, utánaolvastam neutral térképpel 12800-nál van cut off szóval abból is észre lehet venni.
Valami más a gond.
neutral térképen működik akkor a gép/mintha mindig be lené húzva a kuplung kar/
Komoly. Vagy is mérhető volt anno. Behúzott kuplungnál terheletlenül pörög fel a blokk és így "védi" az elektronika. Állítólag.
Ez most komoly? De miért? A volt K5 1000-emen be volt kötve a kapcsoló, viszont volt, hogy kuplung nélkül is lehetett indítani, mert az utángyártott kuplungkarnak kisebb volt a füle és a kapcsoló pöcke sokszor lecsúszott róla.
Ez nem rossz ötlet. Ha kuplung behúzása nélkül is indul a motor akkor ott van a gond. Ha ki van kötve a kuplungkapcsoló az kb. 5%-ot elvesz a teljesítményből.
Kb 12e Km-t futott NGK iridium gyertyák vannak benne, de szerzek majd csere gyertyákat is, aksi jó, trafókat próbálok szerezni kölcsönbe, de kimértem a primer és a szekunder tekercsüket is és az alapján jók.
Ezt kifejtenéd bővebben?

A kuplung kar nyomogat egy kapcsolót, azt vágom.
a kuplung kapcsoló nincs oszekotve
igen,a leömlőt is le kell venni
Gyertya, aksi, trafók, gyújtás elektronika rendben van?
Az mitől lehet, hogy a motor 8-9e fordulat fölött gyengébb mint egy másik ugyanilyen? Sűritési végnyomás egyformán 14. A ki lett próbálva dobbal és dob nélkül is, légszűrővel és nélküle is. Ugyanannyit hozott. Az üzemanyag nyomás max terhelésen is 3bar. Az injektorok tisztitva. Exup, pair kiiktatva. A teljesítmény görbe teteje lapos, 10-15 paci hiányzik. Az lehet, hogy a vezérlés elállitódjon? A kipuff tengelyen és a keréken is síkba vannak a jelzések, a szívó tengely jelölése mintha egy mm-el a hf. síkja fölött lenne.
Hali. Valaki vette már le az olajteknőt olajcserekor? Leszeretném venni majd belekukkantani hogy mi van benne, de úgy láttam hogy a leömlőktől nem nagyon tudnám kihúzni. Jól láttam hogy útban lesznek?
Sziasztok
Keresek gsxr 1000 k5-6
Fej tartó konzol
Segedvaz
Lengovilla
Komplett idom szett tankkal egyutt.
Jobbos kormány csutka
Ha bárkinek lenne alkatrésze kérem jelezze!
Elérhetőség csak telefonon : 06 20 363 8259
Na, mert dettó ez történt velem is (régi fényes pumpa). Ugyanígy légtelenítés fékolaj csere, aztán jó volt. Az a baj, hogy meghatározó élmény maradt, úgyhogy nem is próbálkoztam vele többet, cseréltem le az egészet. Ha 2 kanyarral előbb esik be a kar, az a célegyenes vége...
Nem mondanám nagyon fényesnek, inkább selyemfényű. Ugyanolyan, mint a kuplungkar konzolja. Akkor ez valószínűleg a visszahívás előtti lesz... De legalább meg van a hiba.