Annyival azért többet ad, hogy 5 kör után nem esik be a fékkar Az sem kis dolog
Bár mindegy, egyelőre felpróbálom a cbr-re, mert sajna annál is írtak furcsa meghibásodásokról a gyári NIssin főféknél. Biztos ami biztos lecserélem.
Arra nem árt vigyázni, hogy az ember ne essen át a ló túloldalára. Most nem a pályahasználatra gondolok hanem a kozútra. Nem szerencsés ha bármi oknál fogva hatalmas pofára esés a dolog vége, mert túlzottan harapós a fék. Adagolhatóság is fontos szempont utcán. Bármilyen körülmény előállhat ami pályán nem.
Enyém rcs19-cel, gyári nyergekkel (igaz bennük a legjobb vesrah betétekkel) is beleáll a földbe, pedig csak egy ujjal szoktam elmarni. Viszont így is gondolkodom egy pár m4-es brembo nyergen, kíváncsi lennék mekkora pluszt hoz.
Mikor a gyári K4 főfékhengert egy (visszahívás előtti) radiális Nissin-re cseréltem ami 5 kör után megadta magát a Hungaroringen (valószínűleg akitől vettem átb@szott vele, de most nem is ez a lényeg), szóval ez olyan maradandó élmény lett, hogy azonnal beruháztam és vettem egy Brembo RCS 19-et (újat).
Na ami a tapasztalat az az, hogy ettől ne várjunk csodát!
Amit ad a gyári nyergekkel, az egy stabil mindig ugyanott lévő kostans fogáspont, de köze nincs egy jó kis Brembo monoblock-os rendszerhez. Volt szerencsém menni olyannal aminek az alja is Brembo volt, na az beleállt a földbe amikor elmartad a kart féktávon.
Te bunkóztad le, de hagyjuk! Inkább H.Tomi debreceni haveromnak adj egy K7-K8 1000 "Jó" injektorsort, de jó legyen, mert semmi kedvem vele kinlódni.......! :)
Nem. Azért mert ez egy megtervezett kiszámolt beállított rendszer aminek egyik elemébe belebarmolunk. Hozzá kell fésülni az elektronikát, anélkül féllábú a dolog!
Bár mindegy, egyelőre felpróbálom a cbr-re, mert sajna annál is írtak furcsa meghibásodásokról a gyári NIssin főféknél. Biztos ami biztos lecserélem.