Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igazán kész lehetnének az idomjaim...
Faszán néznek ki, de megjegyeztem, h neked van ilyen.
Még másmilyen project-ben vagyok.
Nincs mit. Hát a kuplungok közül nem kell valamelyik?
Az fasza! Így már világosabb a dolog. Köszi!
használt vázat csak kvázi motorként lehet forgalomba helyezni, ha van forgalmija. abba meg beteheted a te motorodból kivett blokkot, ha a motorodat véglegesen kivonták a forgalomból. tehát az a lényeg, hogy ha van egy váztörött motood, abba csak új vázat lehet cserélni.
Akkor egy használt motor vázát sem? Nemérteeeeem...
Használt vázat nem lehet beépíteni egy forgalomban levő járműbe, csak újat.
Áfát minek fizet utána ha szétszedi?
Inkább csak a vázat jelented be, h vettél egy másikat kint. Olcsóbb sztem. Amúgy van egy ilyen topik, ott egy csomó mindent leírnak az árakról illetve a dolgok menetéről.
Jó neked Cimbi. Nekem még nem annyira áll készen. De ami késik...
Helló
Kelene nekem olyan segitség hogy ha valaki behoz külföldröl egy suzuki gsxr1000 motort és befizeti az áfát és szét szedi a vázat belöle azt forgalomba lehet e helyezni it magyarországon és minek kell utána járni és menyibe kerül a forgalomba helyezése és a regadjo?
köszi elöre is
Ismerem a kis dob titkait,én sem a nagy ágyú híve vagyok.
az én felnim marad sárga,minden rendbe van téve,várja az indulást...
Milyen motorodban? Mert nem igazán van motorod...
Vagy igen? Csak nem vagy büszke rá? Mert nem igazán van fent róla bármi is az adatlapodon...
Szia Józsi Bátyám!
Dehogy, csak mostanában nemigazán érek rá.
Akkor jó. Köszönöm az intézkedést. Azóta már vígan megy a gép.
Nembiztos, h tudok menni, mert még a motor nincs egyben...
Hát, azt, h az ív nem a középső eletróda végétől húz át a főld pólus szélére, hanem tőből húz át a keresztbe. Beégés, amikor a középső elektróda a sok ívhúzás hatására elég, és elfogy az anyag onnan. Akkor szokott a gyertyahézag megnőni, és nem tudja már áthúzni azt a távolságot. Mikor meg milyen hibából? Hát a 18 év motoros rutinomból... :)
Pl elmondok egy sztorit, h tisztábban láss. Elestem a régebbi motorommal, ami még karbis volt. Mivel a motor az oldalán feküdt, ezért a benzin tudott hova folyni.
Beindításnál lehetett hallani, h nem megy az 1ik henger, mert nem tudja begyújtani a benzint. Aztán gyertya ki, kijáratás, gyertya megtisztít, vissza. Iridium gyertyával is volt ilyenem. Akkor is belefolyt a benzin. Begyújtotta... Jah, meg nem tud elégni az elektróda, mert iridiumból van, és az ívhúzások hatása nem roncsolja...
Szia Oszi ! Bujdosol? Megkaptam a pénzetet , de azt hittem leisszuk a kiállításon! Jól vagy?
Már megvan neki.
Kösz Mizsi, szerintem sokkal jobb, mint a gyári, de nem az én érdemem, csak most vettem ezen a héten a gépet. A dob amilyen kicsi, olyan nagyot szól.A teljesítmény meg mindegy egyenlőre, mert nekem 8 év után nagyon sok, ezért csak óvatosan először. A tied viszont nagyon állat. Ez a szín tetszik a legjobban a K5-6 sorozatból.
Méér? Neked már kész?
Nekem még nincsenek otthon az idomjaim sem...
A fejidomon aki javította rossz festéket használt, és ahogy rálakkoztak felmarta...
Nincsmit.
Akkor húzzál bele, mert nemsokára szezon van...
Janika 108 úgylátom neked már csak kéridiumos gyertya lessz!
Mit értel azon hogy nem ott szikrázik meg beég koszos mikor tapasztaltad ezt milyen hibából következtettél erre a megállapításra?Mert én nekem például semmi bajom az eredeti vagy nem iridium-os gyertyákkal.
..jaja,jól néz ki a taliga!
Zsír a felni szine,feldobja a képet....és a rövid dobocska is pompás!

Oszi!
Neked mi van a felni szinezéssel?
szedd össze magad,le vagy maradva
Szia bigoneoszi! Nagyon szépen köszönöm. Van mit javítani cserélni rajta. Még kipróbálni sem nagyon lehetett eddig. Biztosan beszélünk még. Most irány olajat és szimeringet, meg gyertyát, meg légszűrőt, meg fékbetétet, meg......akksit, meg stb venni. . Mégegyszer kösz!
Szia! Üdv itt!
Szép géped van.
Gyárilag Kayaba 5W-s olaj van az elsőtelóban.
Én ilyet használok. 2000Ft körül mozog.
A 10W-stől keményebb lesz, a 0W-stől lágyabb.