Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Áhh, neten nem találom. Otthon megvan, holnap behozom...
Hajrá.
Várj, megkeresem...
Hát ha mutatsz nekem egyetlen olyan görbét ami ekkora hülyeséget mutat...
Na igen, azt énsem. Ezért akarok majd elmenni leméretni. Abban lehet hinni aztán kész. Olvastam meg láttam már sok hülye adatot, meg dyno mérést, össze vissza vannak.
Nem mondhatnám, h ott gyengülne...
Itt nem látok mérést. Valaki beírta az adatokat és elrontotta. Ennyi. De mondom legalább a saját motorodat ismerd. Úgy érzed, hogy 9500-tól felfele elkezd gyengülni?
EZ is tőlük van...
Ezek a mérések kinyírnak...
Én náluk nem sztrájkolok mivel meg van az elmúlt 15 évfolyam.
Azt pl. ezekből mixeltem.
Gondolni sokmindent lehet. Az szép műszak volt akkor...
Mittudomén? Amúgy eddig nem láttam még 2 egymásra hasonító dyno adatot.
Amúgy a motorrevüsöknek sztrájkolj ne nekem...
de ha józan vagyok akkor is jobbnak gondolom . .24óra Komárom után muszáj inni . .
Nem kéne ennyit innod ám...
Hát ezt nagyon elnézted. Szerinted a Te motorod 9500-nál adja le a max. teljesítményét? A 750-es gixxer 13000 körül adja ki a 140 pacit. A K1-2 1000 meg 11700-nál a 160-at.
mondd meg nekik az igazat a legjobb a ZX12r .húú de berugtam .
Téged...
Sztem egy darabig tudná tartani kb 8000-ig, mert utána elkezd megbutulni az 1000-res...
A motorrevü oldaláról...
Szóval sztem te nem vágod jól...
Szeva! Ma délután fogok Győr felé menni! Érdekel még a fékbetét? Telefonon próbáltalak elérni, de nem sikerült!
Az ezredesnek nincs párja.Olyat csinál 6000-töl,amit a 750-es soha.S lehet vele rajzolni.Hallod,ezres nagyon megy.Csak odahuzom és vaaaaa. (You tube:Talma Cbr 1000rr)
Nekem volt K4 750, meg most a ZX10R. Semmi köze a két motornak egymáshoz. Kurva jól ment a 750 is nagyon szerettem de 6000-nél olyat csinál a 1000-es, hogy beszarsz. 160-ig tartja a lépést a 750, amíg tart a 2-es.
szerintem tudná tartani főleg ha hozzáértő kezekben van (még lehet meg is enne ) . fékei jobbak mint a k2-é.
Tiedhez képest milyennek érezted erőben fordulaton? Tartaná a lépést, mit gondolsz?
csak egy kis belevau
itt le vannak írva a megfelelő adatok
amúgy én mentem az enyém után k5 750-el 6000-ig "semmi nem történt" utána lehetett érezni valamit majd 10 felett a 2. hullám is jelentkezett, tehát igen, forgatni kell hogy menjen
döntés a tiéd, szerintem rosszul nem dönthetsz
Szerintem Viking elsősorban a hibás fordulatszám adatokra gondolt, hogy ezeket a LE és nyomaték adatokat nem ezen a fordulaton ajda le, de nem is az a lényeg... Én az ÉRZÉSre lennék kíváncsi, amit motorozás közben érzel, igazából az tudná ezt mondani, aki mennt mindkettővel. K2 szériából annyira nem szimpatizálok az ezressel, viszont a K4 1000-et szeretem nagyon. Ha már K2, akkor én a 750-re szavazok. Nyomaték meg annyira nem izgat, mert sportmotor, forgatni kell.... Nehéz döntés lesz.
Nem tudom honnan vetted ezeket az értékeket, de nem jók.
Nagyon nem.