Azért akad különbség. A 750 "csak" 141 LE 11000 ford./percnél,
forgatónyomaték: 88,4 Nm 10500 ford./percnél, Száraz súly: 166 kg.
Igazából 4 kilóval könnyebb mint az 1000-res, de annyival nem jobb neki a teljesítményaránya. A 750-nek 0,849 az 1000-nek 0,940 a LE/súly aránya. Egy tized különbség eléggé soknak számít itt. Sztem kicsit jobban pörgetni kell a 750-est, h menjen rendesen, de ne hidd, h az 1000-res alacsony fordulaton jól megy. pl busával versenyeztünk 100-ról 6.ban, és nagyon elment. Amikor én 4.ben voltam a busa meg 6.ban 100-nál akkor nem tudott meglépni.
Idomzatra teljesen ugyan azt a kényelmet nyújtja, nekem egyedül a fékrendszere, illetve a gyengébb anyagok felhasználása miatt nem tetszik. Pl: leömlők... Nagyon fentre nem is igazán szoktam forgatni, mert nem kell, bár a 750-esben a 14000-res határ jobb mint a 12500-as...
Olvasd el ezt:
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/Suzuki_GSX-R_75
0
1000-res:
Max. teljesítmény: 160 LE 9500 ford./percnél, Max. forgatónyomaték: 111 Nm 8000 ford./percnél, Száraz súly: 170 kg
Max erősebb,de öregszik!
Láttam a K8 600 2millió most vadi újanon,elég olcsónak tartom.
Annak viszont örülök,hogy az ezresek nem tolonganak a piacon,valamivel jobban tartják az áruk.
Van egy eladó sportdobom Gsx-R 1000-hez. Ha valakit érdekel itt a linkje. Az árba minimális alku belefér!
http://www.kepesmotor.hu/onroa...
Szép napot!