Úgy volt,megoldottam.
Szopok a lézerblokkolómmal,ha berugózik a gép eleje,a sárvédő hozzáér a szemhez,...két napja ezt a blokkolót kötögetem,azt hittem kész
és mégis miért akarsz még1et?
a gyári alján van egy 2es imbuszkulcsos kis csavar, azt tekerd ki és ott feltöltheted olajjal, ha már kidolgozott belőle 1 kicsit és levegős lett, illetve sűrűbb olajjal is töltheted és akkor keményebb lesz....
Hali mindenkinek! Lehet, hogy triviális a kérdésem, de azért megpróbálkozom vele... K4 Gixer 1000 gyári kormánystabija mellé érdemes-e még egy kormánygátlót felszerelni.
Itt is megvannak ezek, nincs is bajom a teljesítményével
De ha már itt vagyunk: az e. fék gyengébb mint a cbr-en volt. Fém fékcső, fasza olaj ott van. Betétekkel van tapasztalat? Melyik a legjobb bele? Másra nem tudok gondolni...
Vannak szebben szóló dobok, ez kicsit repedtfazék jellegű. Nem gáz, csak vannak jobbak. Hogy mennyi haszna van nem tudom, mert ezzel vettem, nem próbáltam a gyári rendszerrel...
Szopok a lézerblokkolómmal,ha berugózik a gép eleje,a sárvédő hozzáér a szemhez,...két napja ezt a blokkolót kötögetem,azt hittem kész