Innen közelítsd a témát: http://youtu.be/K9U_QyfJ19A
Itt a teljes hengerfej müanyag, kényszerhütéssel.
A javított pedig csak egy kis részen van epoxival pótolva.
Ott nincs sumákolás. Kicsi a felület. Söt a menetjavítók más néven meneterösítök nagy elönye, hogy egy mérettel nagyobb menet sziládságát adják a kötésnek a erösités oldaláról. A gépgyártásban, ürkutatásban elöszerettel használjuk. A kivánt menetméretet egyböl így definiáljuk az aluminiumban, hogy ebböl meneterösítövel gyártják le az alkatrészt.
Nem felejtem az E-Rosita ürteleszkopos projektet ahol a 7 db "hordó" két 10 mm-es alu lap között volt rögzitve. Minden hordónak kb 25-30 menet per alulap és ez 7x. A 3 mm -es menetnél már nem adott elég "húst" így M2.5 -es menettel lettek összefogatva. A "fönököm" mikor szembesült vele, hogy akkor ezeket a furatokat tele kell pumpálni 2.5 -ös heliciol betétekkel, egy picit megváltozott az arckifejezése... Ennél projektnél futottunk bele abba is, hogy kisebb fejméretü csavart kellett volna használni, de számításoknál kiderült, hogy nyomatékra húzva, megfolyna az aluminum a fej alatt, mivel annyira lecsökkent a csavar fejjel kontaktáló anyagfelület, hogy túlléptre a megengedett feszültséget...egy pict elkalandoztam a tárgytól. Bocs.
Briggs motornal szerintem belefer, loturo a kompresszio. Es hat lathatoan mukodik.
Hengerfejnel csak kipufogoszelephez vezeto szekunder levegocsatornahoz hasznaltam, egy rezdugot rogzitett. Az is tart meg mindig.
En se. 2 szettem van, egy sima JB Weld meg egy JB MarineWeld (utobbi benzinben azo dolgokhoz). 2019-ben vettem, gyogyitottam konyhai apritogeptol kezdve porlaszton es benzincsapon at... sokmindent. Es meg mindig megvan legalabb a fele mennyiseg. Egyebkent nagyon jo cucc, ugyanezen a csatornan a srac egyeb szempontbol is osszeveti mas epoxy ragasztokkal, csavaro, nyiro, huzo erore...
Szia Oszi! Köszönöm a tippet. Holnap fél is hívom. Hát épp idén kezdtem volna el újra kicsit motorozni, de a technika közbeszólt. Sajna kevés időm van rá.
A ragasztó tippet is nagyon köszönöm. Ha csak a repedés lenne nem is gondolkoznék rajta, de ez a lyuk nekem már kicsit nagy😛. Azt hiszem sosem tudnék nyugodtan motorozni a tudattal hogy alul egy betömött lyuk van... Máshol simán kipróbálnám.
Hát sajnos menthetetlen. A menet már korábban javitva lett nem is volt gond vele. De sajna idén észrevettem hogy egy hajszálrepedés indult el rajta. Elvittem egy hegesztésre és hát nem boldogultak vele így lett egy 2cm lyuk rajta. Ezta már szerintem nem lehet javítani.
Sziasztok! Tudnátok esetleg ajánlani olyan helyet ahol beszerezhető lenne a K1-hez olajteknő. Bontott érdekelne elsősorban, de ha nem lesz más gyári új lesz. Eddig két bontót hívtam, ott nem tudtak segíteni.
Köszi előre is
Nekem K8 van, 41xxx km. Én most télen cseréltettem ki az összes csapágyat. Nem volt még rossz, de ez a 7. szezonom vele és sok a pályahasználat, viszont hosszú távra tervezek vele.
Ha szép hangja van a motornak én biztos nem nyúlnék hozzá.
Teljesen mindegy hány km van benne. Egy jól karbantartott utcai ezres amúgy is ritkán jut el a blokkhibáig, mert előbb törik fossá. Ennél fogva nincs is ilyen, hogy oké 75 000-nél csapágycsere. Mert 45 000-nél megy a bontóba.
A másik felében meg már rég 150 000km van csak 4x visszapörgették.
Jelenleg ez is hibátlan, csak kérdés ennél a típusnál mit mikor érdemes cserélni megelőzve egy nagyobb bajt. :) akkor úgy kérdezem ennyi km el Ti cserélnétek vagy csak használnátok? Elvileg 250-300 ezer forint környékén van ez a művelet.
Szia,
Mivel az előélete nem ismert ezért nem árt, ha hosszú távra tervezel vele. Én 18e km-vel vettem az enyémet, és 79e-nél amikor váltóztam cseréltem őket. Semmi bajuk nem volt, de én időben is cseréltem olajat.
http://youtu.be/K9U_QyfJ19A
Itt a teljes hengerfej müanyag, kényszerhütéssel.
A javított pedig csak egy kis részen van epoxival pótolva.
A menetjavításnál szerepeltek gyengén a ragasztók:
http://youtu.be/jknMrFOGMOQ
Ott nincs sumákolás. Kicsi a felület. Söt a menetjavítók más néven meneterösítök nagy elönye, hogy egy mérettel nagyobb menet sziládságát adják a kötésnek a erösités oldaláról. A gépgyártásban, ürkutatásban elöszerettel használjuk. A kivánt menetméretet egyböl így definiáljuk az aluminiumban, hogy ebböl meneterösítövel gyártják le az alkatrészt.
Nem felejtem az E-Rosita ürteleszkopos projektet ahol a 7 db "hordó" két 10 mm-es alu lap között volt rögzitve. Minden hordónak kb 25-30 menet per alulap és ez 7x. A 3 mm -es menetnél már nem adott elég "húst" így M2.5 -es menettel lettek összefogatva. A "fönököm" mikor szembesült vele, hogy akkor ezeket a furatokat tele kell pumpálni 2.5 -ös heliciol betétekkel, egy picit megváltozott az arckifejezése... Ennél projektnél futottunk bele abba is, hogy kisebb fejméretü csavart kellett volna használni, de számításoknál kiderült, hogy nyomatékra húzva, megfolyna az aluminum a fej alatt, mivel annyira lecsökkent a csavar fejjel kontaktáló anyagfelület, hogy túlléptre a megengedett feszültséget...egy pict elkalandoztam a tárgytól. Bocs.