A gyári megvan nekem is.
Elég rossz minőségű.
Valamint a Haynes manuálokban vannak szerelési tippek, trükkök.
Nekem megvolt ez a könyv.
De anno odaadtam a motorhoz, most meg megint kellene a jelenlegi motoromhoz.
Szerintem majdnem minden fordított telós amúgy hasonló ármérőjű. Még a Hondák is 50-esek. Amúgy régebbi 900rr-eknek viszonylag magas a kormánya, és nem is keskeny. Minél régebbi évjárat annál magasabb. Vettem is egyszer, de beleért már az idomba. Nagyon ki van élezve a hely.
Ezen már án is gondolkodtam. A táblázat szerint ugyan azok az átmérők. Viszont a TL-é keskenyebb az biztos. Esetleg a kormánykapcsolók furatai nem fognak stimmelni, de szerintem azok sem magasabbak. Így marad az LSL...
K2 kormányát szeretném magasítani... A 750-es és a TL csutkái magasabbnak tűnnek és jóval olcsóbbak, mint az LSL gyári készlete! Ilyet csinált-e már valaki és van-e bármiféle tapasztalta ezzel kapcsolatban?
Szia,
Én jártas vagyok. Az a szervómotor javítás a K4 K5 600 és 750-eknél van. 1000-reseknél nincs ilyen probléma a motorral.
A C28 inkább az STP szenzor hibája miatt szokott lenni. Azt kéne megmérni, h lineárisan jó-e a potméter.
Sziasztok! K2 1000-nél a jobb felső blokktartó csavar méretét megtudnátok mondani? (bukógombát tennék rá) A válaszokat és ezzel a segítséget előre is köszönöm! :)
Ugyan elég jól tömítnek ezek a csatik, de érdemes volna széthúzni elsö körben aztán belenézni, hogy van -e kontakt rendesen. A két darab pillnngó tengely szenzorainál szintén...
A gyári megvan nekem is.
Elég rossz minőségű.
Valamint a Haynes manuálokban vannak szerelési tippek, trükkök.
Nekem megvolt ez a könyv.
De anno odaadtam a motorhoz, most meg megint kellene a jelenlegi motoromhoz.