Én lehúztam már a K8-al 5 szezont, minden szezon elején olajcsere, ha többet pályáztam akkor nyáron is volt egy. Üzemanyagszűrő volt a legnagyobb baja. Nekem nagyon bejön még most is
Szia!Én úgy tudom a K8-gixer az elég fasza megbízható motor ha az első tulaj nem baszta szét ,és akkor cserélt olajat ,meg úgy járatta be ahogy kell.Nekem is volt ilyen és soha nem volt vele bajom igaz csak 12 ezret mentem vele kb.(mociban 33-ezer volt).
Viszont én bementem a Rodeoba és megkérdeztem milyen széria visszahívások érintik ezt a típust ,és ott megmondják vázszám alapján.
Szerintem:Fesz.szabalyzó,első féktárcsa meg a kis merevítő a műszerfalnál az a segédvázszerű ami csavarozható.Ha jól tudom azokat cserélték erősebbre mert előfordult a nyaknál vázrepedés.Persze jóbban csak azoknál akik egykeréken jártak.Azonkívül nagyon nincs hibája persze ezek már öreg motorok.
Akkor egyértelműen gyártási hibás volt. Hayabusát? Ha jól emlékszem nagyon nem egy árban voltak. Jól járt az ismerősöd. Amúgy nem tudom örültem volna-e ha egy ezres sportmotorról át kellett volna ülnöm egy sporttúrára. Mondjuk egy kicsit groteszk is a helyzet ha azt vesszük hogy a pár hónapos gixxerrel már koccólt egy autót utána meg alá tóltak egy nagyobb köbcentis gépet.
K5--K6-nak tört a váza, annál konkrétan visszahívás is volt és beragasztottak még egy elemet alulra. K7-8 konstrukciós hiba nincs, gyártási hiba lehet.
Engem csak ez tart vissza a K7-K8 gixxertől. Történetesen ez a gép egy jóbarátomé volt, vadi újonnan vette, és egy akkora balesetet szenvedett vele, hogy az előtte lévő autóba hátulról belement, és annak a lökhárítója tenyérnyi helyen behorpadt... A váz hegesztésnél látszott, hogy az alu nem olvadt át teljes keresztmetszetében, szóval hibás volt gyárilag a hegesztés.
Sziasztok.Eladó 2007-2008 gsxr1000 gyári összeköt
Null km-t futottak 5000ft,plusz egy BMC sportlégszürö
5000ft
A régi k8-ról maradtak meg nekem csak eladtam,és így már felesleges kacat nekem.
Itt a téli unatkozás közben egy kérdés... :) A K5-K6 1000-es köztudottan jó széria volt, de a K7-K8-ról nem nagyon hallottam soha semmit. Kinek mik a tapasztalatai ezzel a szériával. Tudom fura a kérdés hisz nekem is ilyen van, de mivel még csak 4 hónapja van meg és kb 4-szer mentem vele túl sok tapasztalatom nincs még a szériával. Azt látom pl hogy a blokkot érintő alkatrészek nagy része megegyezik a K5-K6-éval. Ha innen közelítünk akkor sem lehet olyan rossz hisz jók az alapok :)
Válaszotokat előre is köszönöm.
Szia dollaklaci!!
+3634551555 Naszály ők foglalkoznak öntvény hegesztéssel, bár nem tudom milyen messze lenne!! Nekem is volt SV ém jó motor kár lenne érte.
Sziasztok. 2002-es gixeremből most szereltem ki az utólagosan beépített xenon szettet. Az izzó bele volt ragasztva, ezt szépen sikerült is kiszedni. Viszont, hiányzik a gyári izzó lefogató "rugó" "drót" (nem tudom a pontos megnevezését). Szóval ilyen alkatrészt keresek megvételre, ha esetleg valakinek akad törött, hulladék, kidobandó fényszórójában megvásárolnám. Ugyanitt xenon szett eladó, trafóval, még egy akármivel, foglalattal, izzóval. Teljesen működőképes állapotban szereltem ki, kivétel a két vezeték ami az izzó csatlakozóra ment, el lett vágva. A kiszerelés oka: nem kertelek, elkezdte megégetni a foncsort, illetve tervezek külföldön (ausztria) motorozni, plusz ha útközben kiég még cserélni sem tudám. Éppen ezért ajánlatot várok ha érdekel, nem akarok rajta nyerészkedni de kárba ne vesszen. Egyébként hihetetlen fényereje van, a mezei foncsorral is szépen világított nem vakított, rendőrök sosem piszkáltak érte. Budapesten megtekinthető/átvehető. Mellékelek ábrát a beépített állapotról.
Viszont én bementem a Rodeoba és megkérdeztem milyen széria visszahívások érintik ezt a típust ,és ott megmondják vázszám alapján.
Szerintem:Fesz.szabalyzó,első féktárcsa meg a kis merevítő a műszerfalnál az a segédvázszerű ami csavarozható.Ha jól tudom azokat cserélték erősebbre mert előfordult a nyaknál vázrepedés.Persze jóbban csak azoknál akik egykeréken jártak.Azonkívül nagyon nincs hibája persze ezek már öreg motorok.
Egyébként biztos volt valami gyártási gond tényleg mert a K9-nél már nem volt a váz ott heggesztve.
Null km-t futottak 5000ft,plusz egy BMC sportlégszürö
5000ft
A régi k8-ról maradtak meg nekem csak eladtam,és így már felesleges kacat nekem.
Válaszotokat előre is köszönöm.
Suzuki GSX-R 1000 K5-K8-hoz
Suzuki GSX-R 600/750 K6-K7-hez
Az ára: 100 000 Ft
Az új ára 130 000 Ft-volt.
Érdeklődni Telefonon +36 30 318 2900
+3634551555 Naszály ők foglalkoznak öntvény hegesztéssel, bár nem tudom milyen messze lenne!! Nekem is volt SV ém jó motor kár lenne érte.
Köszönöm!